Nordicithillerod reviews

Nordicithillerod reviews

8.4

Stop med at tænke hvordan og kom afsted og få det klaret i Nordic it!

Rigtig god service! Man mødes med et smil! Og med god faglig viden!

Dømt i Civilretten. Nægter at betale. Har erklæret sig insolvent, selv om han har startet endnu en butik

Nordic IT beskadigede min computer da den var I deres varetægt. Det var indehaveren [navn fjernet] selv, der kom til det, da han skulle lange computeren over disken. Han ville anmelde det til sit forsikringsselskab.
Men det endte med at han i fire måneder ikke ville udlevere den til mig, og da jeg endelig fik efter stort besvær, var mine programmer fjernet og den havde bl.a. været brugt som spillecomputer.
Da jeg endelig fik den udleveret, var skaden ikke repareret.
Han er ved Civilretten i Hillerød dømt til at betale mig en sum penge til reparation etc. Dem har han ikke betalt, og ved Fogedretten oplyser de, at han før min anmeldelse i forbindelse med en anden fogedsag har erklæret sig insolvent, dvs. at han ikke ejer noget og ikke tjener noget, så han er ikke i stand til at betale sine regninger.
Det er tankevækkende, at han uden at eje en klink, som han har oplyst til Fogedretten, alligevel har råd til at starte endnu en butik.

Anbefalelsesværdig

Jeg har fået repareret to iPhones her. En smadret bagskærm og en fatsvag homeknap. Bagskærmen tog et kvarter at reparere og billigere end andre steder i området. Homeknappen tog en lille time at lave, men så skiftede de også hele bunden oven i købet - uden beregning. Derfor kan jeg kun give topkarakterer.

Utroværdig service

Fik for 8 måneder siden en ny skærm på min I Phone. Den var som udgangspunkt forkert indstillet, og først efter en bedømmelse her blev fejlen rettet. Samme skærm er nu defekt i pixeleringen. Jeg møder op i butikken med en kvittering og bliver informeret om, at der kun er 6 måneders reklamation på reparationer. Dette blev ikke oplyst ved køb af ny skærm, og står ikke på kvitteringen.
Forretningen oplyser, at det står på de nye kvitteringer.
Alt i alt føler jeg mig snydt og taget ved næsen er denne dårlige service.
Så er godt råd vil være: Gå et andet sted hen. hvis I ikke ønsker en korttidsløsning.

Ingen problemer

Fik skiftet frontglas på min IPhone, nu virker den igen

Dejlig serviceminded betjening. Tip top sted.

Skulle have renset min MacBook for støv og snavs, da den er næsten to år gammel. Fik et par gode råd med på vejen om software og kunne hente min MacBook en halv time efter. Så alt i alt rigtig godt :)

super godt

Hurtigt overstået og lavet

kan anbefales

Kort reparationstid og glade medarbejder.

Personalet ved hvad de laver og atmosfæren er 5 værd.

Tak

Tak for helt vild god service

Jeg var nede i butikken i Frederiksværk og skulle have skiftet glasset på min iPhone 5, jeg fik afvise at det ville tage 30 minutter, jeg kom tilbage efter 20 minutter for at kigge efter et cover og der var min telefon allerede klar. Jeg fik mega god service af det smilende personale :)

Fedt og atter fedt

Meget imponeret over deres service og butik.

Gik stærkt og lige til.

Stor anbefaling herfra.

ikke sidste gang

Hej

Fik skiftet min galaxy S4 til en pris der ikke kan findes billigere.

Det gik hurtigt og nemt.

Vi ses igen

Kan anbefales til alle

Hurtigt

Gide priser og hurtig levering.

Super fantastisk

Hurtig og god betjening, venligt og imødekommende personale. Kort ventetid ved reparation:-)

Super god og hurtig service, kan varmt anbefale stedet!

iphone 4s

Rigtig god service og kan deres ting ! :)

Har fået en rigtig god service.

Fik anbefalet dette sted af nogen kollegaer, og det var rigtig godt og billigt.

Det gik stærkt og fint.

Alt i alt billigere en jeg havde regnet med og vellykket oplevelse.

Anbefaler gerne videre :-)

Reperation af bærbar computer gik helt i fisk

Afleverede bærbar computer med strømstik, der skulle skiftes - ville tage 3-4 dage at skifte, hvis jeg var heldig. Det tog så 4 mdr. før der skete noget:
Efter en uge blev reperationstiden til 1 mdr. og efter at have ventet 1 mdr blev motherboardet ang. brændt af. Et nyt skulle angiveligt bestilles i fjernøsten - skulle tage 2 mdr og efter denne ventetid, hvor der igen intet skete + et par ugers frem og tilbage fik jeg forhandlet mig frem til en tilsvarende ny computer. Min egen computer var nu pludselig forsvundet og alle data borte, så de kunne ikke overføres til den nye computer - eneste positive ved denne historie er at jeg nu igen har en bærbar - derfor et lille *
Under hele denne reperation har jeg lagt utallige beskeder til lederen og han har kun enkelte gange ringet tilbage. Jeg har set mange fået repareret mobiltelefoner med succes, men jeg vil aldrig anbefale nogen at få repareret noget større i denne butik!
Nordicithillerod

Reply from Nordicithillerod

Hej Alexander

Tak for din anmeldelse.

Vi beklager naturligvis din oplevelse hos os.

Du har snakket med vores supporter en del gange og der forklarede at vi ikke havde din reservedel på lager.

Der kan i nogen tilfælde ske noget under reparationen, i dit tilfælde brændte dit motherboard af.

Vi kunne give dig en brugt bærbar da du kun har krav på dette, men vi valgte at give dig en en sprit ny maskine der er 2 år nyere en din gamle.

Du er naturligvis velkommen til at kontakte vores kundeservice hvis du er uenig.

PS. Vi vil rigtig gerne have vores Låne computer tilbage.

Søde fyre

Fed butik og ikke mindst servicen er næsten som hooters :-)

Vi ses en anden gang..

hurtig service :)

Hurtig service
Og god betjening.

Tak for hurtig service

Fik repareret min til en god pris.

Servicen er i top klassen.

God anbefaling herfra.

Nordicithillerod Details