Nordlux reviews

Nordlux reviews

8.8

SUPER SERVICE!

Jeg havde mistet bagpladen ved et uheld og kom til at smide den med ud sammen med de ting der skulle på genbrugspladsen og dermed kunne jeg ikke hænge min udendørslampe op og den er helt ny :-( Så tog jeg kontakt til Nordlux for at høre om det kunne lade sig gøre at få en ny bagplade og vupti, 2 dage senere har jeg den i min hånd :-D

Så nu skal lampen op i weekenden. SUPER tak for hjælpen Nordlux :-D

Anstændighed og service

Købte to nordlux sengelamper samt én lampe af den type man sætter fast med en klemme.

Klemmelampen havde aldrig noget særligt skarpt lys og efter kun et par års brug begyndte dioderne at stoppe med at virke. I denne (nu udgåede) model kunne dioden ikke udskiftes, og jeg stod over for at skulle smide hele lampen ud.

Kontaktede Nordlux for at høre om det kunne være rigtigt, og havde egentlig forventet at blive mødt med en sang fra de varme lande. Men nej!! "Vi sender dig en anden klemmelampe som erstatning" var svaret uden tøven. Og den nye lampe har et meget bedre lys og design (dioder er jo generelt blevet noget bedre).

Tak Nordlux. Den slags service glemmer man ikke.

Afsindigt god behandling

Vi havde for halvandet år siden købt en Nordlux-lampe ved en forhandler, der i mellemtiden var gået konkurs. Lampen gik nu i stykker og vi forsøgte at henvende os direkte til Nordlux.

I stedet for at fraskrive sig ansvaret (som de fleste virksomheder ville gøre) gav de os muligheden for at vælge en ny lampe (da den var gået ud af produktion) uden beregning.

Der er ikke mange virksomheder der ville tage ansvar på den måde - respekt!

Super god vejledning

Jeg har lige ringet til Nordlux for at høre om jeg kunne købe rør med varmere lys end det som armaturet er leveret med, da vi her i ejendommen fik nye køkkenskabe.

Kvinden jeg talte med gav sig god tid til at fortælle om bl.a. at kelvingraden på min lampe er på 4.000 = cool white light. Og at en kelvingrad på 2.700 = varmt hvidt lys.

Så giver det jo endnu mere mening, at jeg synes lyset er koldt.

Hun anbefalede mig også, at købe de nye rør i en butik, da de er sårbare at sende med post.

Nu er jeg godt klædt på, til at få noget varmt lys. TAK !!!

God kundeservice

Jeg har oplevet en personlig og god kundeservice.

/Hansen

God kundervice ved problemer med lamper

Vi har igennem tiden købt en række lamper fra producenten Nordlux.
Desværre var tiden begyndt at trænge sig på, så kontaktfladerne i fatningerne kunne drille, men dog langfra alle lamperne.

Da forhandleren ikke kunne hjælpe, kontaktede vi i stedet Nordlux via deres hjemmeside.
Nordlux var hurtige til at svare og ville gerne hjælpe med reservedele, som blev sendt til os uden beregning - det hele var klaret på under 1 uge.

Det må siges at være god kundeservice.

Jeg har fået rigtig god hjælp til at skaffe en reservedel til en defekt lampe.
Hurtigt svar pr mail og modtog reservedelen dagen efter.

Formidabel service!

Jeg købte en udendørs lampe med censor i Jem og Fix for ca. 2 år siden. Jeg har ikke bonen mere.
Lampen tænder hele tiden selvom der ikke er noget der aktivere censoren. Det ringede jeg og snakkede med Nordlux om.
Efter lidt korrespondance frem og tilbage på mail, har jeg dags dato modtaget en ny lampe.

Fantastisk kundeservice.

god service og engagement

Jeg har kun godt at fortælle om Nordlux. Mine udendørslamper viste sig at være utætte imellem lampe og glas hvilket resulterede i at de kortsluttede vores strøm i huset. Nordlux var meget imødekommende og vi fik ikke blot byttet lamperne, men dem vi fik byttet til var både bedre og mere strømbesparende end de oprindelige. Vi har mange udendørslamper, så det var en større ombytning. Stor tak til Nordlux, god service og personligt opsøgende engagement.

super

Jeg har også kun positivt at komme med. Jeg havde nogle nordlux væglamper liggende som jeg ville have op.. men jeg manglede monterings beslag. Jeg skrev til Nordlux.dk via deres hjemmeside, og ganske få timer efter, var beslagene på vej, med GLS..

Super kundeservice.

Reagerede hurtig på reklamation

Jeg har købt en Nordlux lampe hos Jem & Fix i Nykøbing Sjælland. Glasset havde en tydelig produktions fejl i glasset. Jem & Fix ville ikke hjælpe selvom jeg stod med hele lampen i original æske - jeg havde ikke bon.
Jeg kontaktede Nordlux via Deres hjemmeside
Resulterede i nyt glas sendt direkte til mig uden beregning.
SÅDAN super service

Is Nordlux your company?