NORR reviews

NORR reviews

7.5

Alletiders :-)

Bestilte et par Dr. Denim og modtog dem dagen efter med både fint indkøbsnet og en lille gave. Perfekt :-)

Personlig service

Super og personlig service hos norrshop! Efter en tlf samtale pga jeg var i tvivl om hvilken str jeg skulle bruge kom min pakke 2 dage efter bestilling og med en fin gave i :)

Pakke ikke kommet

Jeg bestilte en pakke d. 26 november 2012 som stadig ikke er kommet. Den var blevet sendt to gange, hvor de begge gange ikke informerede mig om at pakken var kommet. Om dette er GLS' skyld ved jeg ikke, men at kundeservice så vælger ikke at besvare mig når jeg skriver til dem om problemet er helt uacceptabelt! Handler ikke her igen!

Opdatering d. 27. februar:
Det er i dag 3 måneder og 1 dag siden jeg bestilte dem (26. november 2012), og jeg har endnu ikke min pakke i hånden, og ingen penge retur.
Synes simpelthen det er så dårligt og tarveligt fra NORRs side. Jeg har skrevet flere mails til dem, om hvorvidt jeg gerne vil betale ekstra så de sender med postdanmark, hvilket gør mig sikret til at modtage min pakke (da mine oplevelser med GLS ikke er specielt gode), men får intet svar!

Super lækker webshop

Handlet på Norrshop.com en gang, købte en t-shirt på tilbud. Leveringstiden var en smule lang i forhold til at vi bor i samme by (4 hverdage,) men varen var super og jeg fik te og en prøve på creme med fra Pucca samt et I <3 NORR-shoppingnet som gratis gaver, samt en lille håndskrevet seddel med håb om at jeg bliver glad for varen :-) er meget tilfreds med handlen.

norrshop.com Details

Visit NORR