www.novasark.dk reviews

www.novasark.dk reviews

8.3

Service i top!

Fantastisk og personlig service med produkter med kvaliteten helt i top!

Lækre personlige kreationer & super service!

Jeg er den heldige ejer af både strækvikle og hængevugge fra Novas Ark og er rigtig glad for begge dele! Novas Ark laver nogle superflotte & lækre kreationer med fine detaljer, som man bare kan se er lavet med personlighed!

Birgitte, som står bag Novas Ark, er professionel både i produceringen af fede ting & sager foruden sin toptunede kundeservice! Derudover er det dejligt at se et mindre firma i baby/børn-udstyrsjunglen som en pendant til de meget store mainstream-mærker, og man kan være sikker på, at ens barn får et særligt unikt produkt, som naboernes unger ikke har ;-)

Og så behøver jeg vist næsten ikke nævne, at man i dén grad kan føle sig tryg ved at handle hos Birgitte/Novas Ark og kun bliver glad for at have gjort det!

Jeg har købt både kjoler og smækbukser hos Novas ark, og er så tilfreds, at jeg ved, jeg vender tilbage igen.
Super design og kvalitet og mine børn elsker det :-)

Super hurtig levering og gode priser!

Jeg købte en sparkedragt i virkelig god kvalitet til næsten ingen penge! Hjemmesiden kan klart anbefales og vil helt sikkert benytte denne en anden gang, hvis jeg mangler flere gaver til den lille :) Allerede dagen efter bestillingen var aflagt, modtog jeg dragten.

Perfekt slyngevugge og dejlig personlig betjening

Bestilte min slyngevugge hos Novas Ark og modtog den kort tid efter med personlig levering. Super service.
Hele tiden blev jeg oplyst om hvor langt min bestilling var og fik personlige mails.

Novas Ark Details

Visit www.novasark.dk