Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net reviews

Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net reviews

9.1

elendig

Hvis du handler hos Urskiven skal du være opmærksom på at hvis varen ikke er på lager så varer det ca 3 uger at få varen tilsendt så mit råd: gå op i byen og køb det for vi handler jo på nettet, ikke så meget pga prisen men fordi vi kan lide at få vores varer sendt til døren....hurtigt og det får du ikke her og heller ingen kompensation for bøvlet!!
NSHP.DK Online Luxury Shopping

Reply from NSHP.DK Online Luxury Shopping

Hej Anne,

Tak fordi du to tager dig tiden til at anmelde os - det holder os fremme i skoene.

Som du har skrevet i dine mails til os, så har du prøvet at bestille uret andre steder, men da uret har været i rest hos producenten, så har du de andre steder valgt at annullere. Vi har dog kunne fremskaffe uret på lidt over en uge, men da du har valgt at få leveret med GLS og GLS kun henter hos os hverdage om formiddage, så kunne vi ikke sende din pakke lørdags med Postdanmark, men havde pakken liggende og ventede på GLS afhentning mandag. At GLS så vælger at have Påske afløser på, der svigter os mandag - er også uheldigt - og vi har derfor sendt alle vores GLS pakke med Postdanmark, så du allerede kan hente din pakke i morgen i den nærmeste pakkeboks - og når du det ikke lige i morgen, så er de åben hele Påsken.

Vi er dog sikre på at uret har været værd at vente 16 dage på og er sikker på at det 10% rabatkort der ligger i sendingen vil vise at når du bruger det, så vil vi leve op til dine forventninger.

Finn - Urskiven.dk

Hurtigt og nemt.

Ingen problemer i handlen eller afsendelsen, hurtigt og nemt. Og god kundeservice!

Flot flot varer og behandling--og prisen den bedste. Og tålmodigheden lang.

Prisgaranti--ja fandt det samme smykke et andet sted der var billigere-- så jeg fik det til samme pris her -5%, så selvfølgelig købte jeg det så her .Modtog halskæden 3 dage efter--da det var en bestillingsvare. Flot flot

Super smykker til meget billig pris..

Har handlet her flere gange nu, og til nu har jeg modtaget mine flotte smykker dagen efter jeg have bestillt dem..

Virkelig god service

Dykkerur som var modtaget som gave skulle byttes, hvilket blev foretaget yderst smidigt og med god og hurtig respons fra Urskiven på afsendte mails og spørgsmål. Klart et sted jeg ville vende tilbage når ser skal handles på nettet!

Helt fantastisk kundeservice

Skulle bruge en urwinder til min kæreste i julegave. Den jeg havde udset mig var udsolgt og leveringen for den næste urwinder jeg havde besluttet mig for, havde en leveringstid på 7-14 dage. Jeg havde på dette tidspunkt lige under en uge til vi skulle på juleferie og var i tvivl om den kunne nå frem. Men her kommer den fantastiske kundeservice ind, med både god service i telefonen og via mail fik man fremskaffet urwinderen i løbet af meget kort tid og jeg havde den i hænderne i løbet af 3 dage. Så den nåede under juletræet til stor glæde og overraskelse for kæresten. Kan kun anbefale at købe her, det er i hvert fald ikke sidste gang jeg køber derfra.

Hurtig levering, god kundeservice - dog undren om manglende stempling af en guldvare

En nyere handel:
Købte et guldsmykke der var angivet som 14 karat men ikke var stemplet som sådan, så vi aftalte jeg ville modtage et nyt og stemplet et.
Jeg har mindre smykker, der har plads nok til at blive stemplet på, men dette lykkedes desværre ikke for den guldsmed, som indehaveren af NSHP/Guldsmykket.dk sendte smykket til.
Selvom jeg står tilbage med en stor undren over det konkrete sagsforløb og hvordan dette ikke lod sig gøre, er jeg dog tilfreds med udfaldet: Jeg modtog en returlabel, sendte smykket retur og fik tilbageført mine penge hurtigt. Stadig god kundeservice.
Jeg er desværre nok ikke lige så tilbøjelig til at handle der igen som jeg var, jf. min tidligere anmeldelse.

En tidligere handel:
Meget hurtig levering, samt hurtig reaktion på spørgsmål.
Garantibeviet manglende, men blev hurtigt eftersendt.
NoShop har opkøbt mange forskellige online-shops, og er endnu ikke blevet helt opdateret med hvad der står på ordrebekræftelse, garantibevis mv. hvad angår navn og adresse, men dette blev opklaret af indehaveren, så alt er OK (blot ærgerligt at man i første omgang bliver lidt forvirret/"utryg" over hvem man handler med).
Som jeg ser det, kan jeg sagtens handle der igen.

Super personlig, nærværende og hurtig service!!!

Jeg kan kun slutte mig til alle andre her - det er min bedste oplevelse so far på en webshop.
1) Tænk at få telefonisk kontakt kl 21.00 - hvorefter ordren blev lagt...
2) Tænk at lægge ordren sent - og få sendt varen dagen efter!
3) Desværre blev jeg nød til at sende en lille del af bestillingen tilbage (pga behov) Selv returneringen gik perfekt!

Prisen er virkelig god. Jeg vil bestemt anbefale alle til at købe deres smykker eller gaver igennem denne webshop.

@Finn tak for god service - jeg vender tilbage!

Jeannie Overgaard

Super personlig og nærværende service selv i en webshop!!!

Købte et Suunto ur igennem "Ur-Tid". Remmen var den originale sorte, men ønskede den model med orange rem, denne blev skaffet hjem på rekord tid og kontakt via deres online chat fuktion, virkede perfekt.

Jeg skal snart have et pulsur, dette bliver 100% købt igennem Ur-Tid.dk

Virkelig hutig og god betjening

Var i tvivl om leveringstiden, og men blev glædeligt overrasket efter at have ringet til dem, for jeg havde allerede varen dagen efter.

Fantastisk kundeservice fra Riepels.dk

Jeg bestilte en sy-opgave fra Riepels.dk som drejede sig en udskiftning af en pelskant på en vinterjakke. Da jeg havde spørgsmål mht produkt og betaling skrev jeg en mail og jeg fik stort set svar på alle mine mails med det samme (også i weekenden). Jeg sendte min gamle pelskant og modtog min nye med posten få dage efter, og jeg er meget tilfreds med produktet. Jeg kan helt klart anbefale at bruge dem, både pga det flotte produkt og den gode service!

Super god kundeservice! Leveringstiden overholdt.. Alt som det skulle være!

Super service, hurtig levering, god pris

Vi købte 2 vielsesringe fra vielsesring.net og de passede perfekt, prisen var lige i øjet i forhold til hos guldsmeden. Blev leveret med indgravering allerede efter en uge - meget fornemt:-)

TIP TOP

Guldsmykket - første, men absolut ikke sidste gang jeg handler hos jer. Jeg har oplevet en super super god service ifm min bestilling, hurtig ekspedition. Mange flotte og spændende smykker til en rimelig pris. Vil klart anbefale jer til andre.

Super hurtig levering

Jeg var inde på hjemmesiden om søndagen hvor jeg så det ur som jeg havde drømt om længe, så jeg betsilte det tirsdag formiddag og onsdag middag sad det på min arm, det var sgu hurtig levering.

Bedste service til dato :)

Vi har fået nogle super smukke ringe og har fået den allerbedste service nogensinde kan varmt anbefale at handle her og er sikker på vi kommer til det igen :) tusind tak for den bedste service vi til dato har oplevet :)

Wow!

Aldrig har jeg oplevet så hurtig levering! Jeg bestilte to Prøv Lykken Spinning Rings i går, og de lå i postkassen i dag. Og så er de bare SÅ fine!

Det var tilmed super nemt at få ændret sin ordre. Jeg havde ombestemt mig mht. ringenes størrelse og skrev og spurgte, om min ordre kunne ændres. Inden for en time fik jeg svar om, at min ordre var ændret.

Flot!

Jeg skriver om skiven_URSKIVEN.

Der skal du prøve at handle.Det kan jeg virkelig anbefale.Jeg bestilte onsdag aften og allerede fredag morgen, inden jeg var stået op, var min pakke her.Det var rigtig dejligt at pakke ud til morgenkaffen.Og så det bedste!!! PRISEN den er bedre end alle andre steder jeg har set.Selv om jeg glemte at få trukket de 5%.

"Lille fejl på webshop", men rettet til UG..

Jeg fandt et lækkert Ingersoll ur i shoppen, men billed og tekst henviste til to forskellige ure. Da jeg gjorde opmærksom på dette, modtog jeg straks mail om, at såfremt jeg ikke modtog det ønskede ur, kunne jeg straks returnere det, uden udgift for mig, og at man ville forsøge at rette fejlen hurtigst muligt.
Jeg fik det rigtige ur, så alt var o.k.
Efterfølgende modtog jeg mail om, at det pågældende ur midlertidigt var taget af webshoppen, indtil det var muligt at rette "fejlen", og man takkede for at jeg havde gjort opmærksom på denne. Alt i alt.... Rigtig fin service, og trods flere mails, altid i rar og venlig tone.. Jeg handler gerne hos Urskiven igen..

Perfekt og meget personlig betjening

Jeg har nu handlet med Guldsmykket.dk 2 gange inden for de sidste par måneder og må sige, at det har været en fornøjelse at blive betjent (via Chatten på nettet) som stod man i en fysisk butik. Jeg vil absolut anbefale Guldsmykket.dk og vil bestemt benytte butikken næste gang jeg skal købe smykker.

NSHP.DK - Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net

13 TIMERS DAGLIG PERSONLIG TELEFON SERVICE

Har du spørgsmål, så er vi ikke længere væk end telefonen - og vi gør vores bedste for at besvare alle telefon opkald fra kl 9 - 22 hverdag

Fri fragt

Hos NSHP.dk sender vi altid vores varer frit leveret - dvs prisen vi annoncere er prisen du betaler!

60 dages fuld returret - og pengene igen

Vi giver dig altid mulighed indenfor 60 dage at returnere og ombytte varer købt hos os - og pengene giver vi gerne igen

Hurtige leveringer

De fleste af vores varer ligger på eget lager - ellers er der lavet aftale med producenter og leverandører om at vi skal kunne få nye forsyninger hurtigst

Om virksomheden

NSHP.dk er Danmarks bedste sted at købe dine luksus varer online – lidt billigere
NSHP.dk har internet butikkerne

Urskiven.dk
Guldsmykket.dk
Vielsesring.net
og Riepels.dk

Urskiven.dk har et af Danmarks største udvalg af mærkevarer ure – lidt billigere, og hver måned kommer flere ure og mærker til.  Har vi ikke lige det ur du vil have, så kontakt os, da vi så vil gøre alt hvad vi kan for at skaffe det.  Vi er stærkest i ur mærkerne Seiko, Citizen, Casio, TW Steel og Ingersoll - men er autoriseret forhandler i mange andre ur mærker også

Guldsmykket.dk din online Guldsmed med mærke smykker, egen import og egen produktion – lidt billigere.  Hver måned kommer der flere fantastiske smykker til og finder du ikke lige det du ønsker dig, så er vi gerne behjælpelig med at få en pris frem på netop det smykke du vil have!
Hos Guldsmykket.dk finder du bla. kollektioner fra Blicherfuglsang, BNH, Houmann, Carré, Izabel Camille; Bee Jewellery og BeChristensen
Guldsmykket.dk har nok Danmarks største udvalg af kæde armbånd, ankel kæder og halskæder - langt over 10.000 forskellige

Vielsesring.net for jer der har bestemt jer til at vie livet til hinanden og gerne med stil vil vise omverdenen, hvormeget i elsker hinanden.

Altid mange gode tilbud - eller design selv hjemme eller online!

Riepels.dk Buntmageri og pelse med 50 års erfaring.
Køb online eller kom og besøg vores dygtige buntmager, der tryller alt frem i pels

Hos Riepels.dk finder du mærker som Great Greenland, B*Hamburg, Bon Gout, Levinsky Furs, David Jones

NSHP.dk er hjemmesiden du skal huske for at handle nemt og sikkert luksus varer online – lidt billigere

Visit Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net

Write to: salg@nshp.dk
Call us on: 32 122 551
We live here: Østergade 32 c/o GBG (kun efter aftale)
3600 Frederikssund