Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net reviews

Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net reviews

9.1

God kundeservice

God service, hurtig levering, høflig at snakke med over telefon.

Befriende nemt...

Bestilte en ring på nettet,og den kom 2 dage efter...!!

Nemt, hurtigt og billigt

At finde et smykke til halv pris, kan kun gøre alle glade.

Hurtig levering og super service :-)

Det var en hurtig levering og en super service, her vil jeg klart vælge at handle igen :-)

Hurtig levering og nem bestilling

Godt sted at handle

Fin nethandel - med hurtig betjening

Fungerede super fint! Kontaktede guldsmykket.dk da jeg havde fået bestilt en forkert farve. Der blev bare sendt en ny - og den 'forkerte farve' blev returneret. Fin og hurtig service!

Lang leveringstid.

For lang leveringstid.
Pakken ble sendt som brev for en uke siden. Normal forsendelsetid med posten er ca 2 dager. 2 dager igjen til jul. Hvis ikke pakken kommer i morgen må jeg gå her hjemme og kjøpe gaven og heller returnere pakken som skal være sendt.

God og meget hurtig effektuering af bestilling.

Virksomheden giver indtryk af at være særdeles serviceminded.

fremragende

det er et super sted at handle,god servise,lev.til tiden,gode produkter

alt fungerede perfekt

alt fungerede perfekt

Fantatisk

Utroligt at man kan bestille om eftermiddagen den ene dag og næste dag når posten kommer er bestillingen med der- bestemt ikke sidste gang jeg handler på guldsmykket.dk :-)

Første gang jeg har handlet her, men gør det gerne med igen.
Problemfri og hurtig behandling. Kæresten blev glad for smykket ;-)

vedr.forsendelse

det blev ikke leveret på adr .men på posthus hvorfor
men tilfrist med det
karen terp

Hej,

Tak for anmeldelsen.

Vi er her i december gået over til et nyt postsystem, hvor kunderne selv kan vælge om de vil have leveret til døren eller afhente på posthuset - og der SKAL kunderne aktivt vælge at de vil have omdelt pakkerne, ellers bliver de liggende på postehuset.

Vores programmør arbejder på at få ændret, så man aktivt skal bede om IKKE at få pakkerne omdelt, men indtil da håber vi at kunderne er opmærksom på det.

Beklager at i har haft ulejligheden.

Glædelig Jul

Finn - Guldsmykket.dk

Da jeg fik min første pakke var den blevet åbnet og varen manglede. Jeg ringede til guldsmykket.dk og de ville tage kontakt til post dk og ville sende en ny med det samme. Den modtog jeg dagen efter, så absolut super service. Mange tak 😀

Hmmmm

Smykkerne kom meget hurtigt. Der gik kun et par dage.
Men.. Jeg havde set på nogle vedhæng til pandora armbånd som hedder PANDORA. Gik derfor ud fra at det så var pandora, for de skriver på siden at de sælger pandora smykker billigere. Det kan man jo også sagtens når det ikke er de ægte pandora. Jeg kan ihvert tilfælde ikke se at der er stemplet PANDORA som der står på mine andre vedhæng.
Det andet var helt i orden

Hej Christina,

Tak for din anmeldelse, men er dog ked af at du er i tvivl om ægtheden af vores smykker?
Det er rigtigt at vi IKKE er Pandora forhandlere, men vi har opkøbt et parti ÆGTE Pandora smykker fra en Guldsmede butik, der var så uheldig at skulle lukke her i sommers. Vi købte over 500 stk Pandora vedhæng og de er alle blevet revet væk her i december måned, så vi er udsolgt af dem.

Vi kan dog bekræfte - at smykkerne er ÆGTE Pandora smykker.

Er du stadig i tvivl og ønsker du ikke smykkerne, så kontakter du bare vores kundeservice og vi vil straks give dig instrukser om hvordan du kan returnere dem - og vi vil refundere dig alle dine omkostninger

Ser frem til at hører fra dig

Finn - Guldsmykket.dk

Fine smykker, gode priser og hurtig levering

Det er rigtig pæne smykker og priserne er rimelige og leveringen hurtig så det kan jeg kun anbefale. Og så er der lige de 10 % rabat ved flere bestillinger

Leveret hurtigt

min vare blev leveret hurtigt, dog valgte jeg at købe en gave æske med til 20 kr.
Der blev ikke gjort opmærksom på at der var en lille æske med, som passede sammen med mærket på smykket.. derfor var gaveæsken unødvendig, kunne godt tænke mig at man blev gjort opmærksom på sådan noget.

Hej Selina,

Godt at du er glad for din smykker.
Hvad angår æsken, så er vi da kede af at du ikke har set at der under næsten alle smykker står at vi levere i gaveæsker - og i kurven er der en "reklame" for vores ekstra gaveæsker til 20,- - og her står også at det er hvis man ønsker at gøre gaven endnu mere lækker og personlig - men at ALLE vores priser er inklusiv fri levering og en gaveæske til smykkerne.

Håber dog at du fik brugt den flotte ekstra gaveæske alligevel - ellers refundere vi gerne din udgift - du kontakter bare vores kundeservice, så finder vi en løsning på det

Finn - Guldsmykket.dk

god behandling og fint produkt

Priserne er rimelige og smykkerne er smukke. man får en hurtig og fair behandling

Effektiv

Holder hvad I lover

KANON!

Fik et chok bestilte en vare med 3-5 dages leverings tid. Dagen efter kom min pakke. pakket ordenligt ind og det hele. virkelig kanon service kan kun anbefale bruges af dem

NSHP.DK - Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net

13 TIMERS DAGLIG PERSONLIG TELEFON SERVICE

Har du spørgsmål, så er vi ikke længere væk end telefonen - og vi gør vores bedste for at besvare alle telefon opkald fra kl 9 - 22 hverdag

Fri fragt

Hos NSHP.dk sender vi altid vores varer frit leveret - dvs prisen vi annoncere er prisen du betaler!

60 dages fuld returret - og pengene igen

Vi giver dig altid mulighed indenfor 60 dage at returnere og ombytte varer købt hos os - og pengene giver vi gerne igen

Hurtige leveringer

De fleste af vores varer ligger på eget lager - ellers er der lavet aftale med producenter og leverandører om at vi skal kunne få nye forsyninger hurtigst

Om virksomheden

NSHP.dk er Danmarks bedste sted at købe dine luksus varer online – lidt billigere
NSHP.dk har internet butikkerne

Urskiven.dk
Guldsmykket.dk
Vielsesring.net
og Riepels.dk

Urskiven.dk har et af Danmarks største udvalg af mærkevarer ure – lidt billigere, og hver måned kommer flere ure og mærker til.  Har vi ikke lige det ur du vil have, så kontakt os, da vi så vil gøre alt hvad vi kan for at skaffe det.  Vi er stærkest i ur mærkerne Seiko, Citizen, Casio, TW Steel og Ingersoll - men er autoriseret forhandler i mange andre ur mærker også

Guldsmykket.dk din online Guldsmed med mærke smykker, egen import og egen produktion – lidt billigere.  Hver måned kommer der flere fantastiske smykker til og finder du ikke lige det du ønsker dig, så er vi gerne behjælpelig med at få en pris frem på netop det smykke du vil have!
Hos Guldsmykket.dk finder du bla. kollektioner fra Blicherfuglsang, BNH, Houmann, Carré, Izabel Camille; Bee Jewellery og BeChristensen
Guldsmykket.dk har nok Danmarks største udvalg af kæde armbånd, ankel kæder og halskæder - langt over 10.000 forskellige

Vielsesring.net for jer der har bestemt jer til at vie livet til hinanden og gerne med stil vil vise omverdenen, hvormeget i elsker hinanden.

Altid mange gode tilbud - eller design selv hjemme eller online!

Riepels.dk Buntmageri og pelse med 50 års erfaring.
Køb online eller kom og besøg vores dygtige buntmager, der tryller alt frem i pels

Hos Riepels.dk finder du mærker som Great Greenland, B*Hamburg, Bon Gout, Levinsky Furs, David Jones

NSHP.dk er hjemmesiden du skal huske for at handle nemt og sikkert luksus varer online – lidt billigere

Visit Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net

Write to: salg@nshp.dk
Call us on: 32 122 551
We live here: Østergade 32 c/o GBG (kun efter aftale)
3600 Frederikssund