Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net reviews

Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net reviews

9.1

Hurtig og troværdig :-)

Tak for handlen!

hurtig levering og alt super.

Har købt ringe til julegaver,de var flot æske lige til at pakke ind eller lægge under træet .Prisen var også under butik pris så der kunne gives en ekstra lille ring.

Det var ganske glimrende.

Jeg fik mine vare efter kun et par dage. Der var god service hele vejen igennem.

Go service med prisgaranti

Alt i alt gik alt som forventet. Det eneste jeg har at småbrokke mig over er at pakken blev sendt som uden omdeling så jeg selv skulle ned og hente pakken. Da jeg har modtagerflex var det lidt ærgerligt!
NSHP.DK Online Luxury Shopping

Reply from NSHP.DK Online Luxury Shopping

Hej Søren,

Tak for anmeldelsen - og beklager at du ikke fik din pakke ud, men vi er her i december gået over til nyt system hos PostDanmark og pga travlhed er der nogle smuttere - så som enkelte pakker er blevet udskrevet som uden levering.
Det er nu en mulighed at kunden selv vælger - og vi håber ikke at der sker flere fejl.

Glædelig Jul

Finn

Super priser, godt sortiment og forrygende service.

Jeg har for nylig købt nogle Christina Watches af urskiven.dk. Jeg kan ikke andet end at rose dem til skyerne. Servicen jeg er blevet modtaget af har været fantastisk. Finn virker som en rigtig rar fyr og svarer hurtigt på mails, hvis man skulle have spørgsmål. Udover dette har de også et flot sortiment af Christina Design London ure. Jeg kan ikke anbefale dem nok. Nu glæder jeg mig til, at posten kommer forbi med varerne. Men indtil videre har det været et godt forløb med en super service.

Super hurtig svar i chatten, havde smykket dagen efter

Fik svar med det samme i chatten, og modtog varen dagen efter :-)

Fine varer, og hurtig levering

Kan varmt anbefales. Lever op til forventningerne

En ommer - eller?

Smykket var ikke på lager, trods det stod på annoncen. Det var det, der var det vigtige, da vi skulle give gaven indenfor 5 dage.
Endvidere skal jeg holde øje med, hvornår de betalte penge kommer retur til min konto, som ikke er kommet retur endnu!!!!
Jo, så fik jeg en lang historie om, at den pakkeæske jeg havde bestilt, overhovedet ikke skulle have været muligt at få til den pris.... - Ja, jeg ved den dag i dag ikke noget om, hvad der blev talt om.
Desværre - ingen positiv oplevelse. Godt nok blev der lovet 10% rabat ved næste køb, men det bliver der nok ikke noget af.
3/12-2012
NSHP.DK Online Luxury Shopping

Reply from NSHP.DK Online Luxury Shopping

Hej Erik,

Ja - det er selvfølgelig beklageligt når der sker fejl i vores system og den vare du bestilte har ikke været på lager i 6 måneder og derfor har vi stadig ikke kunne gennemskue hvorfor du har kunne bestille den - og den tillægs ydelser du også bestilte burde ikke være muligt at kunne bestille til den pris - MEGET beklageligt og vores programmører har stadig ikke kunne finde grunden til at du har kunne komme frem til det.

Hvad angår dine penge, så er der en meget god grund til at de ikke er kommet retur, da vi aldrig har trukket dem. Vi trækker først penge når vi sender varen - men jeg kan se at du har brugt et Mastercard ved bestillingen og det er desværre sådan at Mastercard kan vælge at spærre dine penge op til 30 dage - desværre ikke noget vi er herre over og noget vi advarer om i vores betingelser - se evt hvad e-mærket skriver om det her http://emaerket.dk/derfor-e-maerket/mastercardbetaling.aspx

Jeg sender dig også lige en mail direkte, så jeg er sikker på du modtager denne info.

At du ikke ønsker at bruge os igen er vi selvfølgelig kede af, da vi har mange tilfredse kunder og er sikre på at vi også kan give dig en tilfreds købe oplevelse hos os

Finn - Guldsmykket

Hurtig levering, fine spinning ringe til god pris.

Jeg vil anbefale handel i Guldsmykket, produktet svarer til min forventning og prisen er god.

Anne-Dorte Nygaard

Supert

Hurtigt - -nemt bestilte torsdag eftermiddag og havde varen lørdag kunne ikke være bedre

super hurtig og professionel betjening

kun roser her fra, super hurtg og nem levering

Hurtig service

Meget hurtig service, fra jeg bestilte på nettet til det var leveret her på Grønland tog det 3 dage.

Rigtig god service og super hurtig levering

Havde bestilt en ring og ringede og fik ændret det til en anden model, hvilket ikke var noget problem og tilmed blev ringen leveret dagen efter den var bestilt.
Kan varmt anbefale Guldsmykket.dk og hvem vil ikke rigtig gerne spare nogle penge for den samme vare?
Mange hilsner Dorte, Skovlunde

Køb i Guldsmykket.dk. Det er noget der funker,

Har lige lavet en handel hos Guldsmykket.dk var lidt i tivl med varen, derfor ringede jeg til dem og fik en meget god behandling de talte så man kunne forstå det, 2 dage efter lå varen i min postkasse, ok varen var ok, kan kun anbefale at handle der
MVH Kim

Jeg er godt tilfreds

jeg er meget tilfreds fin indpakning, det kan anbefales at handle med guldsmykket

Suveræn god service og du spare ovenikøbet penge på dit køb

Jeg har længe været på jagt efter en lang kugleguldkæde, fandt den hos Guldsmykket til den billigste pris, fik hurtig mail retur på forespørgslen om special lås, og har fået den monteret uden ekstraregning. Er sikker på at de kan lave hvad du måtte have af special ønsker.
Jeg kan kun anbefale at bestille her, du får en super betjening, det er trygt at handle her og hurtig levering.
Helle/Holte

Et længe ventet ønske gik i opfylelse !

Mojn..
Det jeg har mod taget til nu har været helt til den forventning jeg have.. glæder mig meget til jeg
får det næste.. jeg roser jer til ander..
med venlig hilsen Ilse Reginhardt

Super god

Super fin og hurtig levering

Fin side og rigtig god service.

Rigtig fin side og god service. Har købt en halskæde og den ankom i en flot lille æske. Halskæden er dog lidt til den korte side af hvad jeg havde bestilt,med guldsmykket sendte hurtigt en ny halskæde til mig i den rigtige længde. Rigtig godt kvalitetsprodukt og vil handle hos guldsmykket.dk igen en anden gang.

guldsmykket.dk er rigtig god

hej ven jeg vil lige anbefale din guldsmykket.dk, det er super nem at handle på og varene, er 100% ok

NSHP.DK - Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net

13 TIMERS DAGLIG PERSONLIG TELEFON SERVICE

Har du spørgsmål, så er vi ikke længere væk end telefonen - og vi gør vores bedste for at besvare alle telefon opkald fra kl 9 - 22 hverdag

Fri fragt

Hos NSHP.dk sender vi altid vores varer frit leveret - dvs prisen vi annoncere er prisen du betaler!

60 dages fuld returret - og pengene igen

Vi giver dig altid mulighed indenfor 60 dage at returnere og ombytte varer købt hos os - og pengene giver vi gerne igen

Hurtige leveringer

De fleste af vores varer ligger på eget lager - ellers er der lavet aftale med producenter og leverandører om at vi skal kunne få nye forsyninger hurtigst

Om virksomheden

NSHP.dk er Danmarks bedste sted at købe dine luksus varer online – lidt billigere
NSHP.dk har internet butikkerne

Urskiven.dk
Guldsmykket.dk
Vielsesring.net
og Riepels.dk

Urskiven.dk har et af Danmarks største udvalg af mærkevarer ure – lidt billigere, og hver måned kommer flere ure og mærker til.  Har vi ikke lige det ur du vil have, så kontakt os, da vi så vil gøre alt hvad vi kan for at skaffe det.  Vi er stærkest i ur mærkerne Seiko, Citizen, Casio, TW Steel og Ingersoll - men er autoriseret forhandler i mange andre ur mærker også

Guldsmykket.dk din online Guldsmed med mærke smykker, egen import og egen produktion – lidt billigere.  Hver måned kommer der flere fantastiske smykker til og finder du ikke lige det du ønsker dig, så er vi gerne behjælpelig med at få en pris frem på netop det smykke du vil have!
Hos Guldsmykket.dk finder du bla. kollektioner fra Blicherfuglsang, BNH, Houmann, Carré, Izabel Camille; Bee Jewellery og BeChristensen
Guldsmykket.dk har nok Danmarks største udvalg af kæde armbånd, ankel kæder og halskæder - langt over 10.000 forskellige

Vielsesring.net for jer der har bestemt jer til at vie livet til hinanden og gerne med stil vil vise omverdenen, hvormeget i elsker hinanden.

Altid mange gode tilbud - eller design selv hjemme eller online!

Riepels.dk Buntmageri og pelse med 50 års erfaring.
Køb online eller kom og besøg vores dygtige buntmager, der tryller alt frem i pels

Hos Riepels.dk finder du mærker som Great Greenland, B*Hamburg, Bon Gout, Levinsky Furs, David Jones

NSHP.dk er hjemmesiden du skal huske for at handle nemt og sikkert luksus varer online – lidt billigere

Visit Urskiven.dk - Guldsmykket.dk - Riepels.dk - Vielsesring.net

Write to: salg@nshp.dk
Call us on: 32 122 551
We live here: Østergade 32 c/o GBG (kun efter aftale)
3600 Frederikssund