Nta Tv reviewed by

Aalborg, DK

Dårligt udvalg af kanaler, til alt for høje priser.

Jeg har mellem pakken, som de har forhandlet på plads med stofa, men det er alt for ringe. Udvalget af kanaler er virkelig dårligt, stort set alle kanaler som er interessante er i den store pakke, og prisforskellen er alt for stor. Er man medlem af http://www.an-tv.dk, og har mellem pakken, så kan man for eksempel godt tage 3+, men den er ikke tilstede i Nta-tvs. i Nta-tvs mellem pakke til 275kr om måneden, finder man. Ud over DR kanaler (Som skal være tilstede lige meget hvad) er der 15 danske kanaler i pakken, 4 tyske kanaler, 1 norsk, 4 svenske og 2 engelske. Den tv 3 kanal som alle gerne vil have som er 3+, kan man kun få ved at købe den store pakke som koster 471kr om måneden. Så man betaler det dobbelte for den store pakke. Derudover kan ikke (fordi de samarbejder med Stofa) Have internet hos Stofa uden at skulle have som minimum den lille tv-pakke, og når man spørger hvordan det kan værre, så får man som svar at ''hvis man lukke tv-pakken, ja så lukker vi samtidig for dit internet''. For internettet kan ikke komme ind til min lejlighed hvis mit signal lukkes. Samtidig, sidder Stofa så hårdt på området her ude, at andre udbydere ikke kan komme ind og tilbyde deres ydelser. det udnytter Nta og Stofa på det groveste.