Nudetjul reviews

Nudetjul reviews

7.3

Så fik jeg min juletræsfod

Jeg lavede en lidt gnaven anmeldelse i mandags 12/12, men på grund af at jeg blev kontaktet af Rune telefonisk mindre end 15 minutter efter min anmeldelse, laver jeg denne gode anmeldelse.
Han har sagt til mig, at det bliver en topprioritet fremover, at e-mails besvares samme dag, som de modtaget.
Jeg vil absolut kunne finde på at handle hos nudetjul.dk en anden gang.

Levering til tiden

Har i går fået et flot juletræ leveret, som blev blev bestilt i forgårs. Det kom til tiden og havde den højde som jeg havde angivet. Grunden til at jeg ikke giver 5 stjerner er at der i ordrebekræftelsen ikke var angivet noget om mine særønsker til træ og levering. Jeg skrev derfor en email for at høre om det var noteret. Jeg fik aldrig svar på det. Men der var taget hensyn til det og leveringen var så hurtigt at de måske ikke nåede at skrive til mig. Noget andet var at der i bekræftelsen stod at jeg "gerne" skulle få leveret træet den aftalte leveringsdato. Det er måske meget naturligt at tage et så lille forbehold men jeg blev dog lidt nervøs ved det alligevel. Men alt i alt meget tilfreds og vil bare anbefale at bruge firmaet.

Modtog juletræ SAMME DAG som jeg bestilte :-) KANON SERVICE!!!

Jeg har KUN rosende ord til Nudetjul.dk
Jeg bestilte mit juletræ torsdag d.16 ved 12 tiden, og om eftermiddagen stor det ved min hoveddør i den højde jeg havde bedt om :-)
KANON, KANON, KANON service :-)

GODT OG BILLIGT :-)

nudetjul.dk Details