Nuvoryn Dk reviews

Nuvoryn Dk reviews

4.7

super hurtig og ingen bemærkninger! :D

God service og hurtig behandling, pengene blev først trukket da jeg havde modtaget produktet. Var lidt i tvivl da jeg læste anmeldelserne herinde men er slet ikke i tvivl mere. Vil anbefale alle der har lyst til at prøve Nuvoryn :D

TAKKER JER ALLE:::

Jeg har læst jeres anmeldelser og jeg må sige der desværre er overvejende negative anmeldelser, så jeg genovervejer min beslutning og bestiller INTET fra dem, tak allesammen fordi i gider og skrive om jeres oplevelser med dette firma.
Mvh. Vivi

jeg har bestilt gratis prøvepakker

men er totalt undrende over at jeg ikke har modtaget en mail om de kommende prøvepakker, det har jeg aldrig oplevet før, men det er måske fordi de er gratis, jeg havde en ide om at det ikke er et trust-værdigt firma. Hvis jeg mod forventning modtager mine gratis prøvepakker (hvad jeg dog ikke tror) trækker jeg min anmeldelse tilbage, for så er den ubegrundet.

Rent fubfirma..!!! PAS PÅ...!

Virksomheden er ikke til at komme i kontakt med og får men endeligt kontakt, så er det via udenlands betalingsnummer, hvor man besvares af en meget utydelig stemme og en totalt intetanende person.
Det virker helt klart som om, at det kun drejer sig om at trække tiden, så de kan få flere penge ind via telefonregningen.
Der er INGEN kontaktformular på siden der virker og deres adresse er ikke på hjemmesiden.
Afbestilling af produkter og fremtidige leveringer er usikkert og ikke troværdigt.
Flere medier har stillet kritiske spørgsmål til virksomheden, men ikke fået svar.

LAD VÆRE MED AT KØBE FRA DEM.

kundeservice

jeg bestilte nuvoryn først i september. nu er vi i oktober, og jeg har ikke modtaget min vare. men, men , men. jeg har skrevet frem og tilbage med deres kundeservice, og jeg har aldrig fået bedre behandling. sådan en hjælpsomhed skal man lede længe efter. jeg kan jo af gode grunde ikke sige noget om selve produktet da jeg ikke modtog det. men kundeservice svarede mig ca. ½ time efter jeg havde skrevet til dem, hver gang. nu er mine penge på vej tilbage til mig. rigtig god service. og pga det får de fire stjerner.

nuvoryn-dk.com

Falske billeder på deres hjemmeside

Jeg bestilte Nuvoryn en torsdag morgen og fik leveret med pakkeposten lørdag samme uge.
Når jeg ikke giver 5 stjerner handler det om at der ikke medfulgte nogen form for anvisning fx i hvilken mængde indtages Nuvoryn, på hvilke tidspunkter m.m. - en slags indlægsseddel !

Produktet kom til tiden - men virker overhovedet ikke.

Har nu taget nuvoryn i 1 1/2 måned - 1 om af morgenen og 1 om aftenen.....men de har ingen effekt. Hverken højere energi eller vægt tab.

Nuvoryn.com

hej camilla jeg var ude for det samme,bestilte i December måned 2011 da jeg ikke havde modtaget noget i Januar 2012,gik jeg til min Bank
da det drejede sig om 600 kr ..banken fik de mail de havde sendt da jeg bestilte .....der gik ikke mere end 8 dage så havde Danske Bank sørget for jeg fik min ordre......
men men men det er fup de virker overhovedet ikke,så fup og fiduser
har nu meldt mig til et slankehold ......
prøv at tale med din Bank camilla kram

Total fake

Jeg bestilte min vare den 16 januar og det skulle komme inden for 3-4 dage men har aldrig modtaget noget. Har skrevet til dem masser af gange men får aldrig noget svar. Og man kan ikke engang finde et tlf nr.

Falske

Jeg har aldrig modtaget mit produkt, men de har dog trukket 900 kr fra min konto. Jeg bestilte for 2 mdr. siden. Og har som sagt ikke modtaget noget som helst.....

ALDRIG FÅET PRODUKTET

Har betalt for produktet - ej modtaget noget!

useriøst

de levere ikke hvad de lover
de skriver ikke tilbage når man henvender sig
de tager gerne ens penge men det man køber modtager man aldrig
det virker som et fusker firma
tag jer i agt !!

Is Nuvoryn Dk your company?

nuvoryn-dk.com Details

Visit Nuvoryn Dk