Nystruposkov reviews

Nystruposkov reviews

6.5

Lækre varer - men

Lækre vare - men

Servicen var desværre ikke som forventet. Pigerne i butikken har mere travlt med at snakke med hinanden end at hjælpe kunderne.

Når man så endelig spurgte om noget, fik man et ubehøvlet svar.

Mange af jeres varer er meget dyre, og fred være med det, men så forventer man også en service.

Jeg håber at I retter på jeres personale, så ville I få flere kunder der køber, i stedet for bare at kigge. Og jeg ville komme tilbage som kunde.

Fantastisk butik i Køge

Super fed butik, med virkelig mange lækre varer.

Der er de sødeste ansatte, som hjælper og giver gode råd.

Svært at gå derfra uden at have brugt mindst et par tusind eller fire :o)

lækker pakke er modtaget!!!!

Super lækre varer...glædede mig til at min ordre kom, og ihhh...det levede helt op til forventningerne, og skønt med en lille hilsen fra dem;)

Perfekt butik

Fantastisk butik at komme i, altid smil og stor hjælp og vejledning . smukke smukke varer altid masser af nyheder

Is Nystruposkov your company?

nystruposkov.dk Details

Visit Nystruposkov