Magic4eyes.dk & Ok-Linser.dk reviews

Magic4eyes.dk & Ok-Linser.dk reviews

9.4

Blå øjne til tiden

Jeg bestilte om morgenen og senere på dagen fik jeg en bekræftelse på, at varerne var sendt. En god dansk virksomhed med de garantier, der følger med .... i modsætning til tvivlsomme sider fra udlandet, hvor man ikke engang kan finde en adresse på firmaet. Det kan man her :-)

Nemt, sikker og Super hurtig levering

Kan varmt anbefale ok-linser.
Bestilte varen søndag eftermiddag og de lå i postkassen mandag formiddag.

Right place too shop

Dejlig nem hjemmeside let bestilling
Bestilte mine linser sent torsdag og de lå allerede i min postkasse dagen efter. Jeg kan kun anbefale OK-Linser og det er helt sikkert ikke sidste gang jeg vil handle der

Nemt, hurtigt og super service!

Jeg havde et brugerspørgsmål til produktet og fik svar næsten med det samme :) Selve handlen var utrolig nemt og jeg fik linserne ekstremt hurtigt! For nogle år siden købte jeg et par farvede linser hos en optiker og måtte smide 600,- for dem, priserne her er jo helt anderledes så var spændt på kvaliteten, men der er intet at sætte en finger på! Jeg kan ikke sige andet end, at jeg er meget meget tilfreds og virkelig kun kan anbefale siden til andre :)

GOD SERVICE KORT LEVERINGSTID

bestilte mine linser i mandag og de kom idag :D
super fedt. priserne på hjemmesiden, er den rigtige pris inklusiv moms, super fedt

Fed hjemmeside!

Fed hjemmeside!
Men mangler linser med styrke ik?
Skal helt sikkert handle hos jer, når det kommer!
Go vind

Fantastisk service!

Jeg bestilte et par farvede linser, og de blev leveret dagen efter, de var afsendt - der var dog et problem med linserne, men en hurtig mailkorrespondence med firmaet og et par nye linser er på vej.
Super service! Handler gerne der igen!

Anbefalelsesværdig service og levering

Bestilte linser efter arbejdstid fredag og fik straks en ordrebekræftelse pr. mail. Ny mail mandag morgen meddelte at linserne var afsendt. Jeg modtog pakken samme dag lige over middag inkl. superfin instruks vedrørende brug af linserne. Super

Super service, godt produkt og hurtig levering!

Overskriften siger det hele! Jeg vil hel sikkert benytte mig af ok-linser igen Jeg havde et par spørgsmål, som der lyn-hurtigt blev svaret på. Jeg bestilte samme dag, og jeg modtog linserne dagen efter!

Super service og pæne kontaktlinser

Billigt og hurtig levering.
Priserne er yderst konkurrencedygtige og det er nemt og overskueligt, at bestille linser.

Super flott Linser

Er rigtig glad for de linser jeg har modtaget :) og hurtig levering

Nemt og bekvemt

er nok det billigste sted, hvor man kan købe kontaktlinser, og samtidig er de også til at stole på! Man får sine ting hurtigt, og kvaliteten er i top.

perfekt service

Prisen er ok, varen er upåklagelig og leveringen super hurtig...fem stjerner herfra. kan varmt anbefales

Har lige genbestilt linser - super nemt!

Super enkelt, behageligt og lige noget for mig.

Kvalitet

Super god kvalitet og professionelt. Varen kom hurtigt inkl. en lille gave samt ekstra voucher til køb en anden gang. En let brugervejledning og forståligt. Kan absolut anbefales.

Hurtig og nem betjening og forsendelse

Hej
Det er så nemt at købe linser her, rigtig god service :)

Super service og altid bare godt!!!

Det er 2 gang jeg bestiller og det er stadig super godt.
Super effektiv levering og brugervenlig hjemmeside.

Magic4eyes.dk & Ok-Linser.dk Details

GRATIS og hurtig levering :-) Overskuelig og enkel hjemmeside gør det nemt for dig at finde de rigtige farvede kontaktlinser uden styrke. Nemt, hurtigt og enkelt er vores slogan !

Visit Magic4eyes.dk & Ok-Linser.dk

Write to: hh@magic4eyes.dk