Okkr reviews

Okkr reviews

7.6

Fremragende køkken løsning på en dag, hvor det hele bliver lavet efter alle foreskrifter.

Jeg kan varmt anbefale OK Køkkenrenovering til alle. Vi havde et rigtigt fint forløb hvor Steven Guldbjerg som er indehaveren af den lokale afdeling, først var ude og vise de muligheder som han kunne tilbyde. Og da vi så havde endelig besluttet os til at udføre projektet, var han selv ude at måle det hele op og alt passede perfekt.
På fredagen da det skulle udføres, blev det hele udført perfekt og gjort færdigt inden de holdt weekend, både med skuffer, låger og et smart loftemfang som de også skulle montere. Alt klappede og vi er overordentligt tilfredse med resultatet, som vi glæder os over hver dag. Tak til Steven og montør (Morten) for veludført arbejde.
MVH
Kim Sørensen
Brædstrup

Nu falder håndtagene af skabene

Nu er håndtagene begyndt at falde af skabslågerne, fordi der er brugt for korte skruer.

Firmaet er orienteret.

Måske vi skulle have taget syn og skøn på det her projekt, men det er vel ikke for sent endnu.

Is Okkr your company?

okkr.dk Details