Olai Furniture reviews

Olai Furniture reviews

9.3

Ikke helt ok

Bestilte 12 krus hvilket jeg også fik leveret et par dage efter men til min store overraskelse var der indtørret sodavand i bunden af det ene krus.
Altså har modtaget 11 nye krus og et brugt krus men jeg har ikke bestilt nogle brugte krus. Det er ikke ok.
Så herfra kommer der altså kun 3 stjerner.
Men jeg ville måske nok handle hos dem igen bare jeg ikke får brugte ting.

great service and delivery, very kind and helpful staff

i can wholeheartedly recommend Olai furniture. they replied quickly and extremely friendly to all my questions, kept me up to date with shipping and delivery, and the item i purchased is just awesome.

God service og smittende entusiasme

Dejligt inspirerende butik og et meget hjælpsomt, vidende og engageret personale, der giver god mulighed for at diskutere fordele og ulemper ved forskellige møbler.
Vi fik lov at låne en Coronastol med hjem et par dage, så vi kunne se den i de rette omgivelser inden vi besluttede os.
Den færdige stol blev senere leveret direkte i vores stue, og papkassen blev endda taget med retur :-)
Jeg kan klart anbefale andre at handle i Olaifurniture

Hurtigt og dygtigt personale

Det er første gang vi handler her, men ikke sidste. Havde stolene stående i stuen 2 dage efter de var bestilt. Personalet fulgte helt vores ønsker omkring levering.
Også dejligt at der bliver fulgt op efter leveringen. Kan absolut anbefales.

Super service og top levering.

Olai Furnitures service er helt i top med hurtigt respons på forespørgsler og selv under levering følges du til dørs.
Helt klart et sted man gerne besøger og handler hos igen.

super professionel forretning

God hjælp i forretningen. Leveringstiden overholdes og mail besvares hurtigt . god service .....

Leveret en uge før lovet

Jeg købte en stingray gyngestol i læder, 6-7 tusinde kroner billigere end jeg kunne finde den til i konkurrerende butikker. Leveret gratis en uge tidligere end lovet, båret op til min lejlighed. God Service.

Dejlig butik og god service

Jeg kan kun anbefale Olai furniture. God service, hurtig respons og levering. Fine varer!

Uovertruffen service!

Jeg kan klart anbefale Olai Furniture. Deres service er uovertruffen og personalet meget hjælpsom.
Leveringstiden på varene var som aftalt og jeg blev underrettet under vejs, hvor langt min ordre var.
GODT GÅET!

Fantastisk service! Hurtig behandlingstid og vilje til at gøre lidt ekstra for kunden :)

Min ordre skulle til Norge, hvilket jeg havde lidt bekymringer om, men OlaiFurniture fixede orden og fik det afsendt umiddelbart efter betalingen var faldet. Der skete efterfølgene en fejl under forsendelsen som resulterede i at ikke alle varerne blev leveret samtidig, men igen var de hurtige til at løse problemet og opdatere mig løbende.
Handler helt sikkert her igen, så 5 stjerne skal de have :)

Super kunde behandling

Jeg kan på det varmeste anbefale denne butik.

Top service og kvalitet

Har stor kundefokus. Pålidelig og hurtig leverance. Totalt en super behagelig oplevelse og handler gerne her igen.

Fik rettet op på misforståelse

Fik ikke mine ting som forventet pga en misforståelse. Men de gjorde hvad de kunne bagefter og tilbød at få det tilsendt direkte fra fabrikken - så alt i alt god service.

Handel her; Super kundeservice

Perfekt, hurtigt og opfølgende, levering som lovet med SMS og telefonisk kontakt fra fragtfirmaet. Handel trygt her.

Super service, hurtig respons.

Det er en god oplevelse at handle online her. Jeg havde nogle særlige ønsker til levering, og det var ikke noget problem. Hurtigt og nøgternt email svar på spørgsmål omkring varerne. Kan klart anbefales.

Super service og gode priser kan hænge sammen

Jeg bestilte 4 Hay stole hos Olai Furniture. Lige fra første mail, til stolene var leveret, har det været hurtig og venlig respons på mine mails. At jeg samtidig fik stolene til en god pris gør, at mit køb hos Olai Furniture har været en positiv oplevlelse. Gør jer selv den tjeneste i det mindste at prøve at kontakte dem inden et møbelkøb - I vil ikke fortryde.

Super service, altid hurtig besvarelse.

Hej.

Fantastisk Hurtig respons på mail og rigtig god oplevelse. :-))))

Næste gang benytter jeg helt sikkert dette firma igen.

Mvh Tommy

Ganske enkelt fantastisk!

Super kundeservice. Fik erstattet en vare der var gået itu under transport.
Vil helt sikkert handle der igen :-)

God personlig betjening

God priser på designervarer, så er jeg glad! Men jeg sætte også pris på deres personlige betjening!

Upåklageligt!

"5 stjerner: Perfekt - ingen forbehold, jeg vil anbefale virksomheden til alle." - god måde at beskrive online-handlen med Olai Furniture. Mine mange spørgsmål blev med det samme besvaret i en venlig tone. Og der var fra start til slut opmærksomhed på at varetage mine ønsker på den mest optimale måde. Hvis jeg boede tættere på butikken, ville jeg ikke tøve et øjeblik med at tage hen og besøge den!! Og hvis det igen bliver aktuelt at skulle bestille noget derfra online, vil jeg gøre det med det samme!

olaifurniture.dk Details

Visit Olai Furniture