Omakase reviews

Omakase reviews

6.1

Fantastisk sushi - fatal service

Jeg har flere gange hentet sushi herfra. Og det er super kvalitet. Men selvom man kan betille via nettet og oplyse afhentnings tidspunkt oplevede jeg at måtte vente 30 minutter. Og da jeg fik sushien var både ingefær og wasabi glemt. Bare ikke ok af et sted der virkelig gerne vil udstråle kvalitet.

Har skrevet direkte til oma kase dog har jeg ikke fået nogen reaktion.

Lækker lækker sushi

Virkelig lækker sushi. Man kan få flere spændende varianter og der er virkelig gjort noget ud af sushien. Har fået der fra to gange og begge gange har været helt perfekt.

Super godt!

Man kan virkelig smage når der bruges friske kvalitetsråvarer, og når maden er kvalitet frem for kvantitet! Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til Omakase for deres lækre sushi.
Tak for mad:)

Lækker sushi, god service

Jeg har tit bestilt sushi på Omakase.dk, og det er bare superlet. Man vælger dato og tidspunkt og kan betale med det samme, eller når man henter det, og det fungerer bare.

Derudover er det den lækreste sushi af gode råvarer. Jeg har kun godt at sige om Omakase.

Is Omakase your company?

Københavns bedste sushi. Vi har levering til kun 25 kr. i København