Omenahotels reviews

Omenahotels reviews

5.9

Nemt, billigt, centralt og god service

Vi skulle besøge familie i Kbh og have hele weekenden booket op! Fandt en "deal" hvor vi kunne få 2 overnatninger til 1 pris.. Fedt!! Så vi gav for 2voksne 699kr - fra fredag til søndag. Der er først Chek in fra kl 16, men på vejen derover (vi bor i Vestjylland) ringer jeg og forhører ang mulighed for tidlig Chek inn og snakker med den venligste pige, som giver os et lidt større værelse fordi jeg oplyser vi har vores lille søn og barnevogn med, og at vi får adgang til værelset så snart vi ankommer. hvilket var kl 13 - gratis!! Det er en pænt værelse.. Der mangler intet , og vi skulle jo også bare bruge det til overnatning. Super centralt.. 3 min fra Banegården.. Nemt og billigt!! Det eneste minus - som ikke rigtig kan møntes på hotellet, var at selvom man får 50 pct rabat på parkering, er det dyrt - og man betaler også om natten... Øv!!

værste oplevelse overhovedet

Ikke styr på noget som helst. Værelses booking gik i vasken. Og 16 mand fra nordjylland strandet ! Hold jer LAAAANGT VÆK!!!!

Fint hotel

Vi var på hotellet i København, hvilket fungerede problemfrit. Det eneste minus var, at der var alt for varmt på hotellet, på trods af at der kun var 20 grader udenfor.

Toimii joka kerta

Olemme viettäneet useammassa Omenahotellissa ja koskaan ei ole moitittavaa. Huoneet ovat olleet siistit ja raikkaat. Nyt olisi tukholmasta huonevaraus, saas nähdä.

Niin ja näin

Välillä on edullista ja välillä hinnat ovat yhtä korkeat kuin paremmissa hotelleissa. Käy tarvittaessa varahotelliksi.

Pis på vægen og elendig service

Aldrig har jeg været på et mere elendigt hotel.

Ikke nok med at en skydedør i brusekabinen faldt sammen da vi forsøgte at lukke den, derforuden bar bruseren præg af at den havde været benyttet til toilet, da der var fedt, støv og urinrester i hjørnerne. Ydmere var der op af vægen i opholds rummet hvor der også var indrettet dobbeltseng, en større plamage på 30 cm med urin der havde løbet ned af vægen.

Da vi ringede kom en polak vi ikke kunne kommunikere med, som satte brusedøren på igen, og da vi ved det efterfølgende bad ville lukke bruseren af faldt døren af igen.

Ved telefonisk kontakt til Omena, fik vi og vide, at hotellet var prisbillig, og derfor måtte vi forvente at værelserne ikke er helt i orden.

Vi har nu taget billeder af tingene, og må forsøge at få Omena i snak, da det er helt uacceptabelt at der er urin op af væggen i opholds rummet.

Jeg kan desværre ikke anbefale hotellet til andre, brug jeres penge på et andet hotel, for der findes bedre alternativer til samme pris hvis ikke billigere.

Billigt og ok

Man får hvad man betaler for. Og det er i denne sammenhæng, absolut helt ok.

Man kan ikke forvente 5 stjernet service, og det få man heller ikke. Men ønsker man en billig overnatning, i rene og bestemt ok rum, er dette et godt bud. Jeg har brugt hotellet 5 gange, og der har aldrig været noget at udsætte på oplevelsen.

Bræk, brand og kaos

Vi havde booket i god tid, fået et værelsesnummer og en adgangskode. Så langt, så godt.

Et par dage senere modtager jeg en ny email med et nyt værelsesnummer. Det er vel ok, når det bare kommer tids nok.

Vi møder op på hotellet, vores dørkode virker til hoveddøren og trappeopgangen, men ikke til værelset. Jeg ringer til telefon nummeret, der er i bookingen, men trods flere forsøg, hvor telefonen ringede ud, var der ingen der svarede.
Min kone spørger vagten. Han er meget hjælpsom, men kan intet gøre ud over fortælle os, at 3 andre har samme problem. Det er ikke spor opmuntrende...!

Det oplyste værelse viste sig at være ændret endnu engang kl. 9.47 samme dag som vi ankom til hotellet. Da vi var taget tidligt afsted fra morgenstunden (kl. 6.00) havde jeg ikke set den nye email, før jeg kontrollerede min mailboks via mobiltelefonen.

Endelig inde på det "nye" værelse. Der stank bare voldsomt af bræk!

Toilettet var overbrækket - det samme var håndvasken. Efter jeg havde foretaget en nødtvungen rengøring og fået åbnet vinduerne, lykkedes det os, at kunne være i værelset.

Den næste morgen omkring kl. 7 blev vi vækket af brandalarmen. Det var øjensynligt ikke første gang det skete. I hvert fald fortalte både vagten senere, de nærliggende hoteller og "stamgæster", at det skete med jævne mellemrum.

Efter disse oplevelser med Omena Hotels valgte vi at pakke vores ting og forlade hotellet. Vi havde brugt hotellet mindre end 14 timer, men havde fået oplevelser nok.

Der findes mange og gode alternativer i København og omegn. Der er ingen grund til at spilde tid og penge på Omena Hotels.

Billigt og godt hotel i centrum af København

Billigt og enkelt "selvbetjeningshotel". Værelse pænt og indbydende.

Positiive ting:
1) Fra kun 299 kr. for en overnatning
2) Nem og velfungerende booking via internettet, hvor man bl.a. kan se værelsesnr og pris online, samt selv bestemme værelseskoden
3) Ligger kun et stenkast fra København H
3) Stort og lækkert TV på værelset
4) Pænt og rent værelse

Kun få skønhedsfejl:
a) Tastatur til indtastning af værelseskode har forvirrende layout
b) Fjernbetjening til stort og lækkert fladskærms TV virkede kun delvist
c) Kun koldt vand i bruseren (kl. 6.30 på en hverdag).

Alt i alt en meget positiv oplevelse
- har allerede lavet en ny booking!

Is Omenahotels your company?

Visit Omenahotels