One.com reviews

One.com reviews

8.1

nemt og billligt

One.com er nem at bruge og billig i drift. Kan kun anbefales.

Hurtig reaktion på problemer

God forklaring og hurtig rettelse af fejl.

Udpræget hjælpsomhed

Med hensyn til genåbning af et hacket website var det helt i top med jeres service, - måske lidt utålmodighed her til sidst, da jeg havde sendt en smøre af et svar fra websiden, hvor supporten lukkede chatten efter at jeg havde været lige længe nok om at svare. Klokken var vel også lidt mange. Jeg anbefaler, at man efterlyser svar inden man afslutter en chat-dialog som en advarsel. Men genåbnet blev den da.

Det er også meget fint med one-klik installering af WordPress, måske man kunne lave nogle for andre CMS'er. I øvrigt er jeg meget fascineret af BIX, som et synkroniseringsværktøj. Alt i alt oplever jeg one.com som et fint og moderne webhotel.

hurtig service - god support ..

Har netop skiftet til One.com fra betalingsstandset webhotel. Har oplevet hurtig og reel service.
Selve hotellet samt dets services som webcreator mv. fungerer upåklageligt.
Hernik -Suså Svømmeklub

God oppe-tid og kundeservice/support i øjenhøjde

Prisen er god, interface mv. i top og så er supporten til at komme i kontakt med og som taler i øjenhøjde - lytter til feedback og giver saglige svar.
Jeg har haft domæne hos one.com 2008 og har aldrig overvejet at skifte webhoster. One.com har løbende per automatik opgraderet min konto med tidssvarende kapacitet uden merpris - uden forespørgsel/dialog.

Fremragende!

Efter lanceringen med alle de nye muligheder med bl.a. mulighed for flere domæner og ekstra plads, uden det koster forfærdelig meget mere, vil helt klart anbefale andre personer One.com, som udbyder.

Fantastisk service, alt inkluderet!

Laveste pris og alt er ovenikøbet inkluderet

Jeg har ikke set det billigere, og desuden har man en masse muligheder uden at betale ekstra for dem. Med mindre, du har brug for mere end 15 GB lagerplads i "skyen". Total kontrol over e-mail-konti, uendeligt antal adresser osv. Effektive virus- og spamfiltre, som du i øvrigt selv kan justere. Gratis statistik, gratis you-name-it. Brugerfladen til betjening af alle disse funktioner er overskuelig og let at bruge. Og supporten er effektiv, venlig og imødekommende. Nedetid er så godt som ikke eksisterende, hvis ellers internettet som sådan virker. Jeg er ikke ansat af eller har økonomiske interesser i One.com men har gennem adskillige år haft - og har stadig - adskillige websites liggende hos dem..

Markant bedre end man umiddelbart måtte tro, om et billigt produkt (hjemmeside). Overraskende meget bedre :-)

Du kan godt prøve det - det er faktisk bedre end du umiddelbart tror. Der er forholdsvis hurtig kontakt til support-afdelingen, OGSÅ selvom du køber det billigste produkt til få kroner pr. måned.
Så cool produkt, cool pris og endnu varmere cool support :-)

This review has been reported to customer service by the company for violating other Trustpilot Guidelines.

Customer service is in the process of investigating this review.

See our review guidelines here.

Velfungerende webhotel med god service

Bruger one.com i forbindelse med flere sider/domæner. Alt det jeg skal bruge er tilgængeligt og hvor jeg har haft udfordringer har det altid været let at komme i kontakt med kundeservice og få tilfredsstillende svar.

Kan anbefales

En billig og overskuelig måede at få en hjemmeside på

One.com er meget brugervenlig. Jeg bruger primært One.com til at lave min hjemmeside og Galleriet. Det er skruet så godt sammen at, jeg selv kunne lave min hjemmeside og har jeg spørgsmål så for jeg hurtige og brugbare svar. Oven i det hele så er det billigt.

Tilbagevendende problemer med load af side

Jeg har gennem mange år købt forskellige domæner hos one.com. Det har fungeret upåklageligt, men i den senere tid har vi oplevet tilbagevendende (og meget frustrerende) langsomme loadtider på vores side - og oplever at den slet ikke loader op. Har været i kontakt med kundeservice flere gange som har løst problemet, men det er stærkt utilfredsstillende at det så vender tilbage og sker flere gange på en måned. Senest igår var jeg i kontakt med deres kundeservice som anbefalede en optimering af database tabellerne i mysql - hvilket jeg gjorde. Det har ikke medført nogle ændringer. I skrivende stund har siden uacceptabel lang loadtid!

Reply from One.com

Hej Thomas.

Tak for din feedback.

Jeg kan se at vores teknikere flere gange har informeret omkring, at der er en cache i dit CMS der modvirker den cache der allerede er på serveren.
Desværre har du lukket chatten inden vi har haft mulighed for at se nærmere på det.

Du må meget gerne kontakte mig på service@one.com, så vi kan finde en løsning til dig.

Mvh.
Martin / One.com

Total ringe service og program

Min meddelse blevet slettet sidst fordi jeg havde skrevet til deres engelske udgave.
Så nu prøver jeg her.

Siden sommer har vi haft problemer med one webmail. Vi har ikke kunne logge ind pågrund af overbelastning på deres server. Andre gange er det tekniske problemer. Til tider står der heller intet i de mails vi modtager.
vi har over 16 gange klaget og spurgt om de ikke vil bringe det iorden, hver gang er det lige et teknisk problem eller opdatering. Men det kan ikke passe at man skal leve med et dårligt system i over 9 måneder og få den samme smøre hver gang. Hvorfor virker deres system ikke når man kan gå til [externt link fjernet] hvor der alrig er problemer.
Vi har desvær også været udefor at hjemmesiden har været nede , det har kostet også.
Jeg kan på ingenmåde anbefale one.dk/one.com til nogen overhovedet.

I burde stramme op.

Før i skriver jeg skal kontakte jer på service@one.com synes jeg istedet i checker jeres log igennem og ser hvor mange gange jeg har taget kontakt til jer og evt prøver at løse problemet først.

Dårlig service

One.com behandler kunderne dårligt. Jeg har 3 kørende abonnementer hos dem hvor der er problemer ved en af dem. Jeg ser mig nødt til at stoppe alle mine abonnementer hos dem da de ikke holder deres aftaler (jeg har klaget over deres support hvor jeg fik 2 modsatte svar fra dem ???!!!!???).
Anbefaler dem ikke i hvert fald!!!

Reply from One.com

Hej Randa.

Tak for din anmeldelse.

Jeg er ked af at høre du føler du har fået 2 modsatte svar fra os. Så vidt jeg kan se er der mere tale om en misforståelse end 2 modsatte svar.

Når en sag ryger videre til Intrum Justitia, pga. manglende betaling, er det muligt at betale dele af beløbet direkte til One.com. Dog skal sagsomkostningerne stadig betales direkte til Intrum Justitia.

Mvh.
Martin / One.com

Simpelt hen genialt

Det som jeg synes er så befriende ved One.com er at det bare virker. Har kørt mails igennem i mange år uden problemer og hjemmesiden, der er lavet i Web Editor synes jeg selv er meget flot. - At mails så bliver besvaret indenfor 24 timer er flot, når man andre steder ser at der går 3-5 dage.

Klar tale

Havde problemer med webmail på Android
Hurtig svar og hjælp fra One.com.

Tak for det

Perfekt service - billigt og meget for en lille skilling.

Har brugt one.com i mere end 13 år, de har byttet navn imens, men er stadig samme firma.
Altid hurtig og god service hvis man får problemer, kan kun anbefale dem.

venlig, god og fornuftig oplevelse

Billig, pålidelig og troværdig hostmaster

I det store og hele fremragende

Sammenhæng mellem pc og mobiltelefon burde forbedres!

one of a kind reliability

har brugt one i flere år. Det virker bare !

Vi er her for at lytte

Vi sætter stor pris på dit engagement! Alle anmeldelser og feedback vil blive brugt til at forbedre vores service.

Om One.com

One.com er en innovativ leverandør af webhoteller. One.com blev etableret i 2002 i Danmark og er i dag en af de førende virksomheder i Europa i formidling af domæner og salg af webhoteller.

Produkt

Med et webhotel hos One.com får du dit eget domæne, webhotel (15GB til 2TB) og e-mail hosting. Du får også adgang til alle vores features: Bix, hjemmeside-værktøj, foto-galleri, blog, FTP, PHP, Mysql og meget mere.

Support

Vores kunde-support er tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året via Live Chat og e-mail.

For at få Live Chat support klik:
one.com/chat

Find os på Facebook:
facebook.com/onecom

Følg os på Twitter:
twitter.com/onecom

Eller send os en e-mail:
service@one.com

Visit One.com