One.com reviews

One.com reviews

8.1

Forrygende support!

Hurtig og særdeles god support.

Billigt - og ulidelig dårlig service

Hvad hjælper 24/7 chat, når I ikke tager chatten, løser problemet præsenteret pr mail via jeres supportsystem. Jeres løsning er ikke anvendelig til erhverv! Om det er fordi, vi er under flytning til anden udbyder, kan jeg af gode grunde ikke vide. Uanset er dårlig service uacceptabelt

Hej Helge.

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg har undersøgt din sag, men kan ikke umiddelbart se at noget er gået galt i korrespondancen. Du må derfor meget gerne kontakte mig på service@one.com, så jeg kan se nærmere på det.

På forhånd tak.

Godt fint flot

Fantastisk service

one.com yder altid en fantastisk kunde service, hvad end ens problem måtte være!

Let og godt system.

Velfungerende system, god og hurtig service .

Super god service.

Fik et problem med min WordPress side og kontaktede support. Nogle få timer senere var problemet løst. God, venlig service.

Funktionel og god support.

Jeg har brugt one.com i nogle år nu, og alt spiller bare.
Simpelt at komme i gang med, let at bruge og de gange jeg har haft brug for support har de svaret hurtigt og præcist.

Store anbefalinger herfra!

Meget ringe service

Jeg bliver ringet op af en masse frustrerede brugere, der alle siger det samme. De kan hverken sende eller modtage mails.
Jeg afprøver det, og kan konstatere at det stemmer.
Jeg kontakter one.com's support (24/7 chat), som mener at der ikke er noget problem, for min hjemmeside virker jo.
Jeg forklarer at det drejer sig om mailkonti, og han siger at det må skyldes mit mailprogram (Outlook). Jeg fortæller ham at det samme sker på webmail.
Han undersøger nu med deres 2nd level engineers, og vender tilbage med at de har suspenderet og blokeret alle mailkonti (ca. 50 stk.) i mit domain, grundet spam.
Jeg fortæller ham at det er jeg ikke blevet underrettet om, og at jeg ikke kan forstå at man suspenderer alle konti på et domain, fordi der bliver spammet fra en enkelt konti.
Han prøver med at de ikke kan se hvilken konti det kommer fra, hvilket jeg med mine 20 år i branchen afviser, og beder ham tjekke sine logs, og vende tilbage med hvilken konto det kommer fra.
Han kontakter igen 2nd level, og finder frem til den ene konto det drejer sig om. Vi får spærret den, og efter en heeeeel del tovtrækkeri bliver der genåbnet for alt det andet.
Jeg kontakter brugeren med den konto, og beder ham få styr på sin maskine, der nok er inficeret.
Problem solved.

Jeg ville ikke have noget problem med deres service, hvis de havde suspenderet den ene konto der lavede rod, og ringede/mailede mig med at det havde de gjort grundet spam.

Det skal siges at nøjagtigt det samme skete for et års tid siden. Og dengang lovede de mig at det ikke var den måde de normalt gjorde tingene på.

Jeg har dog stadig 3 ting, som jeg på ingen måde vil lade gå ubemærket hen.
1. Hvad får one.com til at tro at det er OK at suspendere 50 konti fordi en af dem spammer? De kunne jo sagtens se i deres logs hvilken konto det kom fra, og nøjes med at suspendere denne.
2. Hvordan kan de overhovedet tillade sig at suspendere noget som helst uden at kontakte domænets administrator? Hvis det er til deres fordel, sender de jo en lind strøm af mails.
3. Hvorfor skal jeg trækkes med en supporter en halv time i telefonen, før han finder frem til at de har suspenderet alle mine mail konti?

Hvis i kan lide jeres kunder, så STEP UP -One.com

Hej Claus.

Mange tak for din feedback.

Vi kan godt forstå din frustration, og vi arbejder derfor hele tiden på at forbedre måden vi suspenderer webhoteller på. Vi mener også selv at vi har forbedret og rigtig meget, men der er også enkelte sager hvor vi stadig har meget arbejde foran os. Det er din sag et rigtig godt eksempel på.

Når vi kan se at der bliver sendt spam fra en mailkonto, bliver vi desværre nød til at arbejde rigtig hurtigt. En spam email bliver sjældent sendt alene og vi bliver derfor nød til at suspendere kontoen med det samme. Hvis ikke vi gør dette, kan der desværre nå at blive sendt rigtig mange spam emails afsted, hvilket vil resultere i at vores mailservere bliver blokeret af andre udbydere. Derfor kan vi ikke vente på at brugeren reagerer.

Hvis du har spørgsmål til dette, må du meget gerne kontakte mig på service@one.com.

Martin / One.com

Henvisningsmetode til fotoalbum ændret uden varsel

Jeg har forgæves forsøgt at få hjælp over e-mail til at ændre så mine hyperlinks henviser til de rigtige sider- Det hørte de pludselig op med, og eneste forklaring jeg kan få er at det nu gøres anderledes. Dvs mine mange hyperlinks pludselig er uden funktion og alle viser tilbage til startside. Mange, mange timers arbejde er ødelagt, og jeg skal lave det hele på ny. Det fatter jeg ikke, og jeg er aldrig blevet advaret om dette.

Hej Christian.

Tak for din feedback.

Vi har opdateret hele galleriet, for at kunne gøre det meget bedre. Desværre blev vi nød til at ændre på stierne til galleriet, da de gamle ikke længere var tidssvarende.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig med at få ændret stierne på din hjemmeside, så de igen passer med galleriet. Du må derfor meget gerne kontakte mig på service@one.com.

Martin / One.com

Webhotel med plads til alle

Det hele spiller bare, der er altid god service og har man brug for hjælp så er den der.

Wauw - Jeg kan varmt anbefale One.Com, både hvad Hosting, Værktøjer, Pris og Support angår!!

Hvis du ønsker dig en hjemmeside - så tøv ikke hvad angår "One Com"
"One Com" går du ikke fejl af. Deres hjemmesideværktøjer er let at arbejde med. Og - hvis du får behov for support, så får du den straks. Du bliver hjulpet hele vejen.
Prisen for en hjemmeside, ja - den er også helt rigtig!
Som et eksempel - se en hjemmeside der er lavet på det "Værktøj" som ligger på "One Coms" Web Site. http://www.lunderskovdatastuer.dk (Arbejder på frivillig basis)

Vinecliffs

Fin oplevelse, men mangler på essentielle oplysning til amatøren

Helt fin bruger service der bliver leveret, der kunne dog godt blive oplyst mere omkring eventuelle muligheder i at have et webhotel med flere domæner tilknyttet da det er grunden til jeg er flyttet.

Hej.

Mange tak for din anmeldelse.

Indtil videre har vi altid kørt efter konceptet "1 domæne, 1 webhotel", så vi er da kede af at høre det ikke står tydeligt nok på vores hjemmeside.

Vi sætter dog stor pris på din feedback, og undersøger om vi fremover skal tilbyde flere domæner pr. webhotel.

Martin / One.com

God support og fin service til næsten ingen penge

Som blind skærmlæserbruger er jeg positivt overrasket over hvordan supporten hos one.com har stået på pinde for at hjælpe mig igennem oprettelse og konfigurering.
Altid klar med præcis den guide jeg har brug for, også selv om jeg kom til at spørge om noget jeg allerede havde stående i min velkomstmail.
Kan kun give mine varmeste anbefalinger.

Alletiders

Inden jeg begyndte med Web editor deltog jeg i en fof-html-intro kursus, hvilket jeg er glad for, for det gav mig noget baggrunds viden som jeg trak på senere. Men Web editor er meget nemt at anvende også uden forudgående kendskab, Hvis jeg havde spørgsmål var der svar med det samme. Jeg kan klart anbefale One.com Web editor til hjemmesider.

Min hjemmeside: http://benthejorgensen.dk/

Får altid kompetent og god service - virkelig godt når man ikke selv er edb nørd

Support i top

Jeg er ingen it-nørd og skulle foretage nogle ændringer i min hjemmeside...Jeg kørte bare "tør"....One.com´s supportere hjalp mig i et let-forståeligt sprog og så gik det som en leg...Tak til One.com

Enkelt, billigt og velfungerende domæne og mail mm.

Jeg har nu haft One.com i 3 år er det virker bare. Det er nemt at gå til og forstå. Man har alle de mailadresser man ønsker sig, fotoalbum, Icloud mm. Der er ingen problemer eller alverdens opdateringer eller unødige mail fra one.com. Vi kan sagtens klare os med 5 GB for 11,25 kr. om måneden.
Jeg kan kun anbefale One.com.

Fantastisk service og stabil webhotel

Jeg har brugt one com som webhotel i snart 10 år og har i den periode administreret mindst 30 hjemmesider igennem one.com.
Der har altid været god og hurtig service, de få gange jeg har haft brug for det.
Jeg kan absolut anbefale one com som et stabilt webhotel, der 100% lever op til det de lover.

Professionel on-line vejledning

Min hjemmeside, der er "hosted" hos One.com Webhotel trængte til en opdatering til nyere teknologi.
Jeg gik i gang men det viste sig hurtigt at mine evner (IT tekniske forstand ) ikke rakte, jeg er pensionist og har været det i en hel del år.
Ved hjælp af One.com's on line support lykkedes det hurtigt at få styr på teknikken, da min spørgsmål var besvaret på mindre end 24 timer.
På basis af min erfaring kan jeg med god samvittighed anbefale One.com Webhotel

99 pct. effektiv

One.com virker - næsten hele tiden, men der er engang imellem serverproblemer.
Men man kan jo heller ikke få alt for de penge, det koster at abonnere.

Hej Lars.

Mange tak for din anmeldelse.

Jeg kan se at du har været meget uheldigt ramt af gentagne problemer med vores statistikserver.

Det beklager vi selvfølgelig rigtig meget, og arbejder hårdt på at gøre både statistikmodulet samt statistikserverne meget bedre over det næste stykke tid.

Vi er her for at lytte

Vi sætter stor pris på dit engagement! Alle anmeldelser og feedback vil blive brugt til at forbedre vores service.

Om One.com

One.com er en innovativ leverandør af webhoteller. One.com blev etableret i 2002 i Danmark og er i dag en af de førende virksomheder i Europa i formidling af domæner og salg af webhoteller.

Produkt

Med et webhotel hos One.com får du dit eget domæne, webhotel (15GB til 2TB) og e-mail hosting. Du får også adgang til alle vores features: Bix, hjemmeside-værktøj, foto-galleri, blog, FTP, PHP, Mysql og meget mere.

Support

Vores kunde-support er tilgængelig 24 timer i døgnet, 365 dage om året via Live Chat og e-mail.

For at få Live Chat support klik:
one.com/chat

Find os på Facebook:
facebook.com/onecom

Følg os på Twitter:
twitter.com/onecom

Eller send os en e-mail:
service@one.com

Visit One.com