Onepiece reviews

Onepiece reviews

5.0

Onepiece have appalling customer service

I shall not go into the full story as none of you would bother to read it all as the review would be so long. In short, they sent me the wrong sized item and i had no problem in them resolving the matter as I fully understand that we all make genuine mistakes. Well my problem is that I have still not had the item replaced and communication with them is about as poor as it gets. Avoid them unless you get the right item delivered.

To bestillinger, intet at klage over.

Jeg har bestilt to gange fra onepiece.com og i begge tilfælde, blev min ordre sendt dagen efter og kom forholdsvis hurtigt.
Kvaliteten er helt i top, størrelsen passer og nu skal det sådan set bare blive efterår og vinter, før jeg kan bruge den igen, da de er pænt varme.

Så tæt på elendig som overhovedet muligt!

Jeg bestiller 2 stk. onepice til konen og jeg. For det første er der bøvl med bestillingen/leveringen. De kommer så frem men til min store overraskelse ved sådan et dyrt stykke "tøj" er der hvide prikker fra evt. overskydende print på den ene. Jeg tager billeder og klager over dette. De tilbyder ombytning eller et tilgodebevis. Jeg tænker at jeg kan leve med pletterne der muligvis med tiden forsvinder efter brug/vask og får derfor mere ud af et tilgodebevis. Jeg bestiller derfor en jumpsuit mere, der rent faktisk kommer som den skal denne gang. Jeg pakker op og tager den på, hvorefter jeg ser at pasformen er helt til hundene, på trods af at det er samme størrelse som den jeg allerede havde der i øvrigt passede fint. Bøvler noget frem og tilbage med mails og får til sidst at vide jeg kan sende retur og får en masse links til nogle forskellige ting der skal printes ud. Hvilket heller ikke er nemt uden printer!
Jeg har fuldstændigt opgivet deres sindssyge ombytnings system, da man skal være hjemme for at aflevere pakken til ups, der kommer mellem 8-16 hvor jeg aldrig er hjemme! Og efter få gange i brug og endnu ikke vasket er den eneste jumpsuit jeg kan passe begyndt at få store huller i skridtet!!! HVAD FANDEN SKER DER!?

DET ER SIMPELTHEN DET MEST TARVELIGE LORT JEG LÆNGE HAR ERHVERVET / HANDLET IGENNEM.

RINGE KVALITET

RINGE SERVICE

ELENDIG OMBYTNING / RETUR!!

Uacceptabel ringe service

Jeg havde i langtid gået med tanken om at skulle anskaffe mig en OnePiece.

Jeg afgiver en bestilling på en Soft Green. Leveringstiden kan jeg ikke klage over. Men da jeg modtager den, kan jeg slet ikke genkende farven fra på hjemmesiden. Ikke fordi det ikke er den farve, den er bare ekstremt dårligt gengivet på hjemmesiden.

Jeg beslutter mig at jeg ikke vil betale så mange penge for en dragt, hvor jeg ikke kan lide farven. Så jeg vil ombytte den. Da jeg så skal oprette en ombytningsorder, møder jeg et nyt problem. For deres hjemmeside er nok det mest besværlige gange lort at gøre dette igennem. Lige pludselig havde jeg 4-6 dragter i "Indkøbskurven". Og man kan ikke, som så mange andre hjemmesider, gå ind og fjerne eller ændre antal, uden at skulle fjerne det hele.

Nå men langt om længe har jeg den ene OnePiece i Royal Blue som jeg gerne vil have. Dankort oplysninger - ordrebekræftelse - fint.

Jeg modtager så en mail 5 dage efter, hvor de skriver der har afsendt ordren på 4 jumpsuits i samme forkerte farve. WTF. Et, jeg har ikke brug for 4 i samme farve. 2. Beløbet var ikke lige noget jeg kunne tag ud af mit budget.

Jeg skriver straks til support. Hvor jeg får en tilbagemeldning om at det hele forgår elektroniks og de intet kan stille op. Ikke noget med at se problemstilling. De aflægger sig bare ansvaret.

Jeg skriver så at jeg nægter at modtage pakken, og den bliver sendt direkte tilbage med UPS. Hvor det så bliver til et spørgsmål om, om jeg ikke kender modtager adressen og "nogen" jo måtte have lavet den ordre.

Nu afventer jeg svar, om de gider at forholde sig til den simple problemstilling at ombytte den til den korrekte farve.

Super god kvalitet, mega hurtig levering!

Jeg bestilte min onepiece om aftenen d. 10 juni, og den blev leveret d. 12 juni, inden kl. 12. Det er altså ret god betjening! :D
- og hvor er jeg bare mega glad for min onepiece.

fint

Modtog min OnePiece ret hurtigt. Lidt bøvlet kundeservice/returnering de har. Men køber gerne derfra igen!

uacceptabel!

Hej Trustpilot,

Jeg bestilte en Jumpin suit (Heldragt) i navy blå til omkring de 1000 kr. selvom jeg allerede vidste at firmaet Onepiece.com ikke helt var til at regne med.
Alt forløbet fint, de sender varen hurtigt ifølge package tracking service. Den fortæller mig at d. 1 februar var varen blev sendt afsted mod mig. Nu efter min ski tur til Val Thorens hvor min vare skulle have været brugt, er den stadig ikke blevet sendt/modtaget, efter 19 dage?! Ikke en eneste mail om hvorfor det har taget så lang tid eller hvornår den så skulle kommer. Alt i alt frygteligt firma.

Lousy customer service

Ordered what I thought was a onepiece, but which was actually just a hodie - the website pictured a girl with hodie AND pants. It took me several weeks to reach customer service by email - I never succeded by phone. They refused to pay the return shipping, even though they agreed that their homepage was misleading. I have no choice but to pay for the return of the items, but I've now contated the Danish Competition and Consumer Authority.

Do yourself a favour - don't shop at onepiece.com

god service!

Jeg bestilte fra dem for noen uker siden, og fikk levering på 3 dager. Fikk enkelt kontakt med kundeservice. Kunne ikke vært bedre synes jeg

Useriøs kundeservice

Ved ombytning!
Ikke istand til at ombytte (det kan ske) men de informerer ikke om det, må selv rykke for besked.
De tilbagebetaler ikke mine betalte penge.
De vil heller ikke bekræfte hvornår de tilbagebetaler.
De ignorerer enhver henvendelse.
Uprofessionelle.

Rigtig god oplevelse

Hjemmesiden er nem og overskuelig.
Deres vejledning af størrelse passer rigtig godt. Jeg købte en str. L, for at være sikker på at den var stor nok. Men en str. M ville have været rigelig stor til mig når jeg er 168 cm. høj. Men det er min egen fejl og nu har jeg 20 cm. ekstra bukseben i hvert ben :D
Jeg fik min vare 36 timer efter at jeg havde afgivet min ordre, så jeg er 100% tilfreds med leveringstiden.
Min OnePiece er total lækker og det bedste stykke tøj jeg nogensinde har købt! Bruger den hver dag. Det er ikke sidste gang jeg har handlet med dem :)

Dårlig service!

De vejleder en til at bruge størrelse L. Selvom jeg spørger om det er almindelig af størrelse.
Jeg modtager varen ca. 14 dage efter bestilling. Det er ikke acceptabel leveringstid når man betaler over 100 kr. i fragt.
Jeg modtager så varen og det viser sig at jeg alligevel havde ret i at jeg skulle bruge en M.
Jeg må så betale 210 kr. for at sende den retur fordi de har givet mig forkert information.
Skriver så til dem ang. hvor lang tid jeg så kan forvente der går før jeg for en størrelse M. Svaret er at der går ca 3 uger.

Det kalder jeg dårlig service.
Jeg kan kun anbefale andre til at holde sig fra at købe igennem dem. Ved mindre i er ligeglade med service.

Opdatering: Her efter 3 uger har jeg stadig ikke modtaget varen

fedt fedt fedt

De helt orginale Onepiece.. Bedste kvalitet !

Forholdsvis hurtlig levering og god service

Is Onepiece your company?

Visit Onepiece