Onkelanne reviews

Onkelanne reviews

7.1

En fin oplevelse samlet set

Onkelanne fremtræder som en lille hyggelig webshop, og de har nogle interessante varer. Desværre holdt leveringstiden overhovedet ikke i mit tilfælde (der gik 7 hverdage selvom varen var på lager). Det ærgrede mig, at de ikke sendte en mail eller på anden måde gjorde opmærksom på forsinkelsen. De undskyldte dog ved at lægge en gratis Kusmi-te i pakken, og de var søde at snakke med, da jeg ringede for at spørge hvorfor mine varer ikke var kommet. Alt i alt en god oplevelse.

Is Onkelanne your company?

onkelanne.dk Details

Visit Onkelanne