Onlime - Backup og plads i skyen reviews

Onlime - Backup og plads i skyen reviews

9.0

Super nemt og billigt back-up-system, der arbejder i baggrunden

Jeg har haft Onlime i et år nu, og det fungerer rigtig godt. Jeg kan tilgå mine filer via Open Access fra både min tablet og smartphone, og jeg har adgang til mine dokumenter fra computeren, overalt hvor jeg er.

Det bedste ved Onlime er, at jeg ikke rigtig lægger mærke til, at jeg har det: Det kører i baggrunden og back-up'er hele tiden. Meget bedre end mit tidligere køb af en ekstern harddisk, som ikke var til nogen nytte, efter jeg opgraderede min interne. Nu er der hele tiden plads til back-up, selv hvis jeg opgraderer igen. Wuhuu!

god sikkerhed, adgang overalt :)

Har endnu ikke haft brug for at gendanne, men har haft hentet filer, billeder fra andre computere end min egen, til fuld tilfredshed.

KAN VARMT ANBEFALE ONLIME

Er folkepensionist og uerfaren inden for PC-brug, men jeg har fået en helt fantastisk hjælp i supporten, både pr. mail og online.
Supporten har over for MIG udvist en helt enestående tålmodighed.
Når jeg har bedt om hjælp, er hjælpen som regel kommet inden for få timer, som Onlime lover på deres hjemmeside.
Jeg har både "Onlime Backup" og "Onlime Harddisk", og det virker præcist som at ha' sine dokumenter på et USB-stick, hvor man - til enhver tid - kan tilgå de enkelte mapper.

Nononesense Online Backup

Nok en af de bedste online backup services jeg til dato har prøvet og jeg har igennem de sidste par år prøvet mange.
Ubegrænset plads, god hastighed på både op og download.
Fornuftigt interface, simpelt, men alligevel med gode brugbare features.
Integration med Smartphones.
Prisen er også bare iorden.
Simpel opsætning.
Fornuftigt webinterface.
Der er nok plads til et par enkelte forbedringer, f.eks at kunne lave backup af enkeltfiler via ens computer, her skal man såvidt jeg kan finde frem til vælge en mappe.

Onlime backup tilbyder alt det du har brug for i et backup program, og du kan tilmed få en stor online harddisk til at synkronisere filer imellem dine enheder.

Onlime backup tilbyder dig en backup pakke der passer både til dig med én, men også flere enheder. Software klienten er nemt at finde ud af, og du kan selv vælge om du vil lave en cache, eller om alt skal ligge på en ekstern server. Begge valg har sine fordele og ulemper, men personligt er jeg vild med cache idéen.

Det bedste er dog muligheden for at synkronisere dine filer mellem flere enheder på den harddisk der ligger online. Det hjælper mig specielt med filer til arbejde, samt når jeg tager billeder eller optager videoer.

Lige den backup-service jeg søgte

Efter længere tids søgen efter en online backup-service der understøtter backup af NAS, fandt jeg Onlime. De tilbyder præcis det jeg søgte...og til en absolut fair pris. Som nogle af de få udbydere af denne service, er der oven i købet unlimited backup-data - det finder man ikke mange andre der tilbyder længere.

Under min dialog med deres support har jeg oplevet en absolut kompetent og serviceminded behandling.

Jeg kan absolut anbefale Onlime hvis du søger en Online backup-service.

Jan Tønder.

Super og sikker backup!

Jeg har haft online storage hos Onlime i nogle måneder efterhånden og må sige, at det fungerer rigtig godt. Det er dejligt at have lidt ekstra plads til at opbevare mine store GoPro videoer fra skiferien og motorcykelferien

Fed service!

Jeg købte onlime for nogle måneder siden og det har kørt upåklageligt lige siden! Jeg ville på et tidspunkt kontakte kundeservice af Onlime. I løbet af 5 minutter var jeg allerede i chat med dem. Jeg kunne sagtens mærke, hvor engageret de var i at servicen var helt i top. Normalt ville jeg tro det skulle tage nogle dage at få svar, men det var absolut ikke tilfældet her. Fed service!
Onlime fungerer fint her og kan sagtens anbefale det til andre.

Kører godt og stor kapacitet!

Har kørt med Onlime Family i over en måned nu med godt resultat.
Har lavet en artikel/anmeldelse af systemet på min blog:

Hej Kim

Mange tak for din anmeldelse! Det glæder os, at du vil anbefale vores backupløsning på din side :)

Onlime

Ingen problemer. God service og dejlig enkelt!

Jeg deltog i Onlime's konkurrence om backup og var én af de heldige vindere. Siden har jeg uploadet adskillige filer, og hele systemet virker upåklageligt. God hjemmeside, god service og god sikkerhed. Og så er det hele på dansk, hvilket gør alting en smule nemmere.

Hej Jacob

Tak for din bedømmelse, vi er glade for, at du er tilfreds med Onlime. Og ja, dansk er trods alt det nemmeste at forstå ;)

Onlime

Sikker backup og den eksterne harddesk giver gode muligheder for et lille firma.

Jeg er veldig godt tilfreds og vil gerne anbefale løsningen.

Hej Søren

Tak! Du skal være mere end velkommen til at anbefale os :)

Sublimt!

Jeg har nu kørt med Onlime backup i 1/2 års tid og må sige, at jeg er mere end tilfreds. Jeg var noget skeptisk til at starte med, da jeg ikke havde nogen erfaring med online backup, men min skepsis er gradvist forstummet fordi det har kørt stort set problemfrit. Den enkelte gang jeg havde et problem var i forbindelse med opdatering af styresoftwaren på min Mac, men her oplevede jeg en meget hurtig og kompetent service fra Onlime, som straks guidede mig til en løsning. Super, lige det man har brug for.

I det daglige kører Onlime ellers bare ubemærket i baggrunden og håndterer den kontinuerlige backup så man er helt fri for den evige bekymring om det - skønt!

En varm anbefaling herfra :-)

Hej Susanne

Mange tak for din flotte anmeldelse. Vi er meget glade for, at du er tilfreds med din backup hos os :)

Mathias

De leverer det jeg søgte

Jeg er fotograf og har derfor et stort behov for backup både fysisk og i skyen. Det har taget noget tid, men nu tror jeg at jeg endelig har fundet den rigtige løsning til backup i skyen. I kraft af at jeg er CVR registreret, så var det vigtigt at jeg kunne få en dansk faktura (gider ikke alt det EU bøvl) og at det var ubegrænset.

Onlime's OSX klient fungerer perfekt til mine behov (måske ikke det bedste UI, men "if it aint broke don't fix it") og det er fuldstændig ubegrænset. Jeg uploader ca. med 2,5 - 4 mb/s, hvilket er det højeste jeg endnu har oplevet - det ville selvfølgelig være rart at kunne uploade med de 100 mbit jeg har til rådighed, men det er der ingen der kan levere endnu. Jeg har et par gange haft et par spørgsmål og de svarer hurtigt (ekstremt hurtigt faktisk) og præcist.

Det er ikke så ofte jeg anmelder her på Trustpilot - kun når jeg virkelig møder et firma som fortjener en anmeldelse!

RETTELSE:
Jeg har haft brug for Onlimes support 2 gange nu og begge gange er de faldet fuldstændig igennem desværre. Det er lidt synd da grundproduktet egentlig er fint sålænge det virker. Jeg finder bare en anden LiveDrive leverandør her i Danmark - der er masser af dem.

Hej Hans Christian

Vi er meget glade for, at du valgte at bruge din tid på at anmelde os her på Trustpilot. Mange tak for det.

Rigtig fint.

Det er billigt, og forholdsvis nemt at finde ud af.
Jeg har haft lidt problemer, men ikke noget der ikke var til at klare, især når man har kundeservice døgnet rundt på facebook og tlf.

Perfektion når det er bedst!

Igennem venner og bekendte hørte jeg om Onlime.dk, og jeg kunne ikke være mere tilfreds. Produktet virker godt og servicen er 110 procent iorden. Jeg kan helt klart anbefalde Onlime.dk til alle og enhver, der søger efter en nem og billig måde at sikkerhedskopiere deres vigtige dokumenter, billeder og meget andet.

Onlime.dk får mine bedste anbefalinger og mere til.

Super let!

Er den glade bruger af Onlime, og kan klart anbefales! Hurtig svartid (samme dag) og super let!

Super godt produkt og rigtig god support - kan klart anbefales til alle!

Jeg søgte efter online backup på nettet og frem kom Onlime.dk. Jeg gik igang med at teste en Family løsning og selv min udfordring med et SD-kort i min laptop kom der svar på og efterfølgende blev denne løsning lagt på FAQ - det spiller.
Support svarer samme dag og endda om søndagen :-)

Jeg har også testet restore af versioner og det fungerer også perfekt.

NU er det ingen undskyldninger for ikke at tage backup - endda uendelig mængde data.

Godt gået Onlime!

Jens (Birkerød)

Hej Jens

Tak for din fine anmeldelse. Det er dejligt at høre, at det fungerer godt. Og nej - der er ingen undskyldning for ikke at tage backup ;)

Skræmmende godt!

Min søn anbefalede Onlime, og da jeg alligevel var på udkig til et billigt alternativ til en NAS, besøgte jeg Onlimes hjemmeside - og kunne lide hvad jeg så!

Et par spørgsmål blev omgående besvaret, til trods for at jeg sendte min mail midt om natten, og ikke forventede svar før allertidligst næste dag. Der kunne simpelthen skrues en løsning sammen, nøjagtig som jeg ville have det. Prisen blev bare justeret efter mine ønsker.

Jeg endte dog med, en standardløsning for hele familien i første omgang. En løsning det lykkedes mig at bestille helt forkert, uden at opdage det - og prompte lå der en mail i min indbakke om, hvorvidt det var med vilje, at jeg havde bestilt noget andet end det vi havde talt om. Fejlen (min fejl, vel at mærke), blev rettet pronto!

Via et lille stykke software der installeres på de implicerede computere, tages der backup og arbejdes på ekstern harddisk, uden at man bemærker at tingene foregår i skyen - hvis man lige ser bort fra, at jeg fik sat 4 maskiner til at tage backup samtidig, hvilket ikke er genialt på en langsom forbindelse, men det er jo ikke Onlimes fejl. Softwaren kan fås til både PC og MAC, men desværre ikke Linux. Så på min Linux maskine, må jeg "nøjes" med en FTP adgang - men det er også ok. Skulle jeg befinde mig på en fremmed computer, har jeg adgang til mine filer via et webinterface.

Fantastisk service, fantastisk løsning, og meget konkurrencedygtig pris (jeg kan være kunde hos Onlime i 10 år, før jeg har betalt det samme som en middelmådig NAS koster).

Hej Lars

Mange tak for din gode anmeldelse. Det er rart at få at vide, at vores arbejde og service er værdsat.

Nu med 162 gb sikkerhedskopieret

Jeg har tilmeldt mig Onlime fordi jeg har brug for at opbevare de vigtige film- og lydoptagelser jeg bruger i mit arbejde og i min fritid. Derudover kommer alle de små filer som hurtigt kommer med. Som der står i overskriften, har jeg uden problemer fået 162 gb video, lydfiler, billeder, tekster sikkerhedskopieret. Det er også enormt vigtigt for mig at kunne uploade mine lydfiler da jeg producerer musik for mig selv og andre. De filer er lige som video og billeder unikke for mig. Jeg har haft servicen i lang tid nu og den tilfredsstiller fuldt ud, da den både er billigere end Dropbox og giver mere plads for pengene. En glad kommentar herfra, de gør det godt især med deres online kundeservice. :)

Hej Anders

Vi er meget glade for, at du har så god en oplevelse hos os med din online backup. Du skal have tak for din anmeldelse, det motiverer til at fortsætte vores arbejde.

Onlime Backup og Harddisk Details

Vi sælger Danmarks bedste løsninger af backup og plads på nettet. Med let og simpel software på dansk og til favorable priser, mener vi, at målet er nået! For kun 29 kr. om måneden, kan du hos Onlime lave backup af alt data på din computer - hos os har du frit forbrug. På Onlime.dk kan du læse meget mere om alle mulighederne hos Onlime.

Visit Onlime - Backup og plads i skyen

We live here: Strandvejen 17, Tranum