Online Tilbudet reviews

Online Tilbudet reviews

Very low
2.7

Hvordan slipper man for deres mails

Jeg er ligesom så mange andre så træt af online tilbudet, og har forgæves forsøgt at finde ud af hvordan man kommer ud af deres klør, og useriøse tilbud. Som en anden på denne side skriver. DET ER PLAT-UGLER, men man burde kunne fravælge deres mails. Til Online-tilbudet.dk Forklar venligst på FB eller andet sted, hvordan man kan undgå at modtage disse useriøse tilbud.

Spam

Træt af alle mails om useriøse tilbud.
Gid selskabet snart må afgå ved døden.

fuck online tilbudet

er der ikke nogen der har meldt dem til politiet eller forbruger ombudsmanden. jeg har rettet henvendelse til begge, men det ser ud til at der intet sker.

Platugler der gylper spam.

Har som sædvanligt videresendt danske spammails til forbrugerombudsmanden::
dansk@spamklage.dk.
Flemming

SPAM-SPAM-SPAM

Kan kun følge trop, med jer andre.. Får også sindsyg mange mails fra dem hver eneste uge..

Den sidste hed: Jobsamtale.
De søgte rådgivere fra hjemmekontor.. Og så sendte de en link, så man kunne få mere viden om dem.
Jeg klikkede ikke på linket, da man jo altid har fået afvide at man ALDRIG må gøre sådan noget.

Og ja, det sq pisse træls for at være helt ærlig..

Ingen

Er lige så dybt frustreret som Kim Blom over de latterlige mail, man bliver bombarderet med.
Har prøvet at kontakte dem på forskellige måder uden held, men det er brandirriterende.
Vil blive meget glad for et tips om afmeldelse, hvis der er nogen, der har fundet en måde til at komme i kontakt med dem på.

Spam, spam og atter spam

Jeg aner ikke hvordan de har fået min mail adresse, men de sender dagligt flere mails med tilbud om alt mellem himmel og jord.

Senest at "mor søges"
På trods af, at jeg er "maskulinum"...

DYBT useriøst!

Nu har jeg skrevet til dem og så må vi se hvad der kommer til at ske.

Mit bud er, at jeg bliver tæppe-bombet med endnu flere latterlige mails om, at jeg er udtrukket sammen med "Dorte" eller at jeg er lige på vippen til at vinde 10.000, eller at de sender 3. rykker for husleje, hvor jeg kan "vinde" 3 måneders betalt husleje.

Åh jah... Svindel og bedrag!

Masser af spam

De udsender bare spam i en lind strøm. Et godt råd er at tilføje dem til spamfilteret i jeres mail.

har også fået mail fra dem om at jeg havde vundet.

har også fået mail fra dem om at jeg havde vundet, en android tablet jeg skulde dog selv betale porto. men har aldrig set noget til den tablet.

Nigeria brev

Tanken falder på Nigeria breve.
De skriver at man har vundet, man skal bare liiiiiige deltage i konkurrencen først... 15 mail i min junk mail hver uge.. rigtig nederen!

Rent spam

Har aldrig tilmeldt mig deres irriterende e-mail spam men bliver bombarderet. De vil ikke engang stå ved hvem de er eller hvad de egentlig vil. Det er altid en eller anden persons navn som afsender og der står altid at de har en "gave" til dig... men den gave er den store ære at deltage i en konkurrence der tilmelder dig endnu mere spam...

Is Online Tilbudet your company?

online-tilbudet.dk Details

Visit Online Tilbudet