Onlinefotoservice.dk reviews

Onlinefotoservice.dk reviews

8.5

Flotte fotobøger

Jeg lavede for nylig en fotobog, som jeg havde brug for i 3 eksemplarer. Bestilte først 1 bog, som kom i løbet af 5 hverdage. Da jeg havde tjekket, at den var som den skulle være, bestilte jeg de 2 sidste fotobøger via deres genbestillingssystem. De 2 fotobøger kom også i løbet af 5 hverdage, så jeg fuldt ud tilfreds med leveringen.

Det var nemt at lave fotobøgerne i softwaren, kvaliteten af de printede billeder i fotobøgerne er rigtig fin, og bøgerne virker til at være af høj kvalitet. SUPER produkt, og så er fotobøgerne meget sjovere end almindelige fotoalbum :-)

Hej Anne

Det er rigtig skønt at høre, at du er tilfreds med dine CEWE FOTOBØGER og leveringen heraf.

Tusind tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Et uundværligt redskab...

Et u undværligt redskab - slægten til ære, venner og familie til glæde.....
Først i en fotobog - bliver computerens dyrebare skjulte billeder "håndgribelige"....
og kommunikerbare!
Ej blot til lyst - muligheden for et stykke familie - slægt - og kulturhistorie kan bevares -
Bør være en forpligtelse for bedsteforældre f.eks at give en årsbog til børnebørnene.
(Forældrene har jo ofte for travlt)
Eller en nem måde at fortælle historien - med billeder og tekst - om "dengang da.........."

Hej MopsensPlads

Tak for de 5 stjerner.

Vi er glade for at høre, at CEWE FOTOBOG er et u-undværligt redskab, når dine billeder skal "vises frem".

Nemt, flot og hurtigt!

Jeg købte et iPhone 5 cover med et personligt billede på, i tirsdags, og allerede torsdag morgen fik jeg en email om at det nu var blevet sendt. Lørdag modtog jeg coveret i min postkasse, og billedet på coveret var super flot. Jeg er fuldt ud tilfreds med deres service, og den gode hurtige levering, da der stod på hjemmesiden det ville tage 6-9 dage.
Jeg kan varmt anbefalde denne hjemmeside.

Hej Helene

Dejligt at høre, at du er tilfreds med leveringen og dit personlige iPhone 5 cover.

Tusind tak for de 5 stjerner.

Super fint resultat

Jeg bestilte en fotobog str. XL hos Onlinefotoservice.dk i torsdags, og i går ankom den med posten, og den ser super fin ud!
Softwaren var nem at bruge, og jeg hyggede mig med at få den lavet. Bestemt et produkt jeg vil anbefale til andre.

Mvh. Trine

Hej Trine

Tak for din positive anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at bestillingssoftwaren var nemt at bruge, og at du har modtaget en flot CEWE FOTOBOG.

Astrid

Dårlig kundeservice og forkerte mål

Jeg bestilte to plakater hos dem, da de havde i en sektion med plakater i ramme mål til 50x70 rammer, og at det var præcist hvad jeg skulle bruge. Jeg modtog plakaterne ca. 10 dage senere og selve printet var fint, men størrelsen passede ikke.

De modtagne plakater var i 72x51 cm hvilket jo er ret problematisk da de skal passe i en ramme på 70x50. Jeg kontaktede derfor straks deres "kundeservice". Med det samme kommer et autosvar - hvor der også står i at målene ikke altid passer og at det variere alt efter kamera og billedformat. Så de er fuld bevidste om problemet.

Efterfølgende har jeg skrevet med dem, og har modtaget 3 svar, fra kundeservicemedarbejdere der ikke vil forholde sig til problemet og virker meget ligeglade. De bliver ved med bare at henvise til "side 8 i deres betingelser". Det er ikke ok.

Essensen er at når de kender problemet så godt, så kan de gøre klart opmærksom på det, og ikke blot gemme informationen på en fjern side på deres hjemmeside. Så snart jeg uploader billedet kan de jo give besked om at "Vær opmærksom på at dit uploaded billede passer til det ønskede format, men vil blive a x b cm i stedet". Det undlader de bevist, selv om de er meget bekendt med problemet - som sagt står de i deres autosvar fra kundeservice sammen med "vi besvare din mail indenfor x dage".

Hej Emil

Jeg beklager meget, at du har haft en dårlig oplevelse i forbindelse med dit køb og din kontakt med kundeservice.

Vi har set nærmere på bestillingsforløbet i kategorien "plakater og fotolærreder", og vi må give dig ret i, at det ikke fremgår tydeligt nok på hjemmesiden, at formaterne er omregnet fra tommer til centimeter, og at det derfor ikke er de nøjagtige mål, der angives. Som resultat af din henvendelse vil vi snarest gøre informationen tydeligere i bestillingsforløbet. Hvis du sender os dit ordrenummer og henviser til denne korrespondance, vil vi sende dig en returlabel og tilbyde dig at hæve købet.

Arne Christensen
Kundeservicechef

Håbløs forsendelse service!

Jeg har i årevis brugt CEWE til fotobøger! Da det var en del af TDC var det en formidabel service med forsendelse - hurtigt - effektivt - og god information.
Nu er det anden gang at i halter! Hvad laver i? Bogen er bekræftet produceret 2. januar 2014 - og den er fortsat ikke ankommet.
Så det flotte anmeldelser jeg har set - dem kan jeg ganske enkelt ikke genkende!! Og som sagt - det er anden gang det sker! Og hvorfor kan den ikke trackes?

Hej Gert

Jeg beklager meget, at du endnu ikke har modtaget din bestilling.

Din fotobog er blevet produceret og afsendt fra vores fotolaboratorium d. 2. januar 2014, og den burde derfor være fremme nu.

Idet du ikke har modtaget din fotobog endnu, vil jeg bede dig kontakte kundeservice, der kan hjælpe dig videre. Du kan kontakte dem på telefon 7879 7803 (8.30 til 18.00) eller support@onlinefotoservice.dk.

Astrid Nielsen

fantastisk service og nogle fantastisk flotte bøger

jeg har fået lavet tre fotobøger, de er i en fantastisk kvalitet, billederne kommer rigtig meget til sin ret i disse bøger. Uheldigvis var der to siderne i en af bøgerne, der så ud som om de var blevet kørt over af en bil, efter at have sendt en mail med et par billeder af siderne til Cewe, fik vi straks en ny bog tilsendt. rigtig mange tak for den fine service.
vi kommer tilbage når vi har været på ferie til foråret.
ps! det er fantastisk hvor flotte billederne bliver bare fordi de bliver sat ind i sådan en bog.

Hej Hans-Henrik

Dejligt at høre, at du er tilfreds med vores service, og at du er glad for dine CEWE FOTOBØGER.

Tusind tak for de 5 stjerner og rigtig godt nytår!

Nemt og i god kvalitet

Jeg skulle bestille et vendespil - det gik utrolig nemt, og det blev både leveret hurtigt og bragte lykke hos børnene, der synes det er sjovt med et vendespil med billeder af dem selv på :)

Hej Nadja

Tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Vi er glade for at høre, at bestillingen var nem, og at vendespillet blev leveret hurtigt.

Fortsat god fornøjelse med vendespillet.

Flot fotokalender

Bestilte 4 fotokalendere søndag hos Elgiganten, som benytter CEWE. De kunne afhentes i butikken allerede fredag. Flot kvalitet.
Nem upload, nem redigering af billeder og nem brug af hjemmeside.
Bruger dem igen næste gang.

Hej Kim

Dejligt at høre, at bestillingen var nem, og du er glad for dine CEWE fotokalendere.

Mange tak for din anmeldelse.

Venlig hilsen

Astrid

Lækker kvalitet, god service og hurtig levering!

I mandags fik jeg en besked om at min pakke var sendt og allerede dagen efter var den på min adresse. Kvaliteten var ikke til at tage fejl af - det er virkelig god kvalitet og den service jeg fik i bestillingen, var virkelig helt i top!

5 ud af 5 stjerner herfra ! :)

Hej Frederik

Tak for anmeldelsen og de 5 stjerner.

Vi er glade for at læse, at kvalitet, service og levering var i top.

Astrid

God kvalitet, hurtig forsendelse og fuld tilfredshed.

Jeg har fået lavet en fotobog hos Onlinefotoservice.dk.
Det var meget nemt og overskueligt at finde ud af.
Jeg kunne endda klare det helt alene - uden min mands hjælp.
Der var en hurtig leveringstid og bogen var bare så flot.
Er meget glad for den.
God kvalitet af bogen og billederne.

Hej Lonni

Dejligt at læse, at du er meget glad for din CEWE FOTOBOG. Vi er glade for at vide, at designprocessen var nem, leveringen var hurtig og kvaliteten er god.

Tak for anmeldelsen og de 5 stjerner.

god service, hurtigt levering

jeg har i en del år købt julekort og dem jeg købt i år er fine i kvaliteten og som altid en glæde at skulle sende ... kan sige at modtagene af julekortene synes de er flotte :-)

Hej Lisa Helle

Tak for din anmeldelse.

Vi er rigtig glade for at læse, at du er tilfreds med dine personlige julekort, og at modtagerne synes, de er flotte.

Astrid

Super nemt, hurtigt og i god kvalitet!

Jeg modtog et rigtig fint personligt vendespil kort tid efter jeg havde bestilt det. Brikkerne er i super fin kvalitet og meget børnevenlige, programmet hvor spillet kunne designes var nemt og let tilgængeligt. Alt i alt en super oplevelse og et rigtig godt produkt!

Hej Camilla

Godt at læse, at at du havde en rigtig god oplevelse med bestillingen af dit personlige vendespil, og at du er glad for det.

Nemt og hurtigt.

Jeg bestilte forleden en bunke 10x15 cm billeder fra vores sommerferie på Mallorca - det var nemt at bestille på hjemmeside, og der gik kun 2 hverdage, så lå billederne hjemme i min postkasse.

Hej Birgit

Tak for dine 5 stjerner.

Dejligt at høre, at det var nemt og hurtigt at fremkalde billeder hos os.

God service og kvalitet

Jeg kan klart anbefale onlinefotoservice. Det var nemt at lave fotobogen og kvaliteten levede op til mine forventninger, så alt var som det skulle være :-)

Hej Marie

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at høre, at din CEWE FOTOBOG var nem at lave, og at kvaliteten levede op til dine forventninger.

Super kvalitet og service

Jeg er rigtig glad for de min foto bog, den er så flot og det er en rigtig god kvalitet, lækker papir siderne er lavet af.
Jeg havde lidt problemer i starten med at lave bogen, indtil jeg fandt ud af systemet, dertil vil jeg give meget ros til den dig Astrid, for din tålmodighed med at guidede mig igennem flere gange.
Jeg er meget tilfreds og har lige bestilt flere foto bøger.

mange hilsner
Jette Birke Nielsen

Hej Jette

Vi er glade for at høre, at du er meget tilfreds med dine CEWE FOTOBØGER og den hjælp, du har fået under designprocessen.

Tak for din anmeldelse og de 5 stjerner.

Kvaliteten er i top!

Når jeg sidder med min CEWEfotobog, som er lavet hos Onlinefotoservice.dk, bliver jeg glad. Fotobogen er gennemført til mindste detalje, at prisen var tilsvarende god, er jo bare en ekstra fordel.

Hej Helle

Tak for de 5 stjerner.

Godt at høre, at du er glad for din CEWE FOTOBOG.

Astrid

God kvalitet og hurtig levering

Jeg har brugt CeWe flere gange til at lave fotobøger (senest en opskriftsbog som skulle bruges som præmie i en konkurrence), og har hver gang været fuldt ud tilfreds med resultatet. Billederne er skarpe og farverne nøjagtigt som man kan forvente, og hvis ellers man selv har gjort arbejdet godt fra starten, kan resultatet ikke undgå at blive godt.
Leveringstiden var endda meget hurtigere end man kunne forvente ud fra de tider de skriver på hjemmesiden, så en klar anbefaling herfra, hvis man gerne vil lave fotobøger.

Hej Heidi

Dejligt at høre, at du altid har været tilfreds med leveringen og resultatet, når du har bestilt fotobøger hos os.

Super!!!

Kan varmt anbefale dette firma, de har styr på sagerne og deres side er nem og finde ud af.
Har selv bestilt fotobøger hos dem og syntes det er en kanon ide og super flotte produkter.

Mange Hilsner fra Susi Rydahl
" Velkommen Hos Indretning Med Farver"

Hej Susi

Det glæder os at læse, at du er tilfreds med dine CEWE FOTOBØGER.

Tak for anbefalingen og de 5 stjerner.

Perfekt, intet mindre.

Det er bestemt her jeg vil få lavet mine indbydelser fremover.
Super flot kvalitet, og rigtig flot service.

Hej Natanja

Tak for din anmeldelse.

Vi er glade for at læse, at du er tilfreds med kvaliteten af vores indbydelser og vores service.

Onlinefotoservice.dk

Om Onlinefotoservice.dk

Få mere ud af dine billeder! Hos Onlinefotoservice.dk finder du et stor udvalg af produkter, som du selv kan designe med dine egne billeder: Lav en CEWE FOTOBOG - dit eget personlige fotoalbum, bestil invitationer, takkekort og julekort, design en fotokalender, få en unik vægdekoration til hjemmet, fremkald din bedste billeder eller design dit eget krus, en musemåtte til kontoret eller én af vores mange andre fotogaver.

Har du spørgsmål til din bestilling, kan du kontakte kundeservice på tlf. 78 79 78 03 mandag til fredag 8.30 til 18.00 eller sende en mail til support@onlinefotoservice.dk - vi er altid klar til at hjælpe dig!

Visit Onlinefotoservice.dk

Call us on: +45 78797803