Onlinepizza reviews

Rating distribution

Reviews

About

trustpilot stars

Dålig webbsida och oseriöst beteende.

Vi vart tvungna att försöka fyra gånger med fyra olika betalkort innan vi lyckades genomföra betalningen. Webbsidan påstod att det var något fel med min "kortutgivare" men dom menar att dom över huvud taget inte fått in några förfrågningar så allt tyder på att felet ligger hos OnlinePizza.
Jag såg till att avregistrera mig från alla former av "nyhetsbrev" och annan spam, ändå dröjde det mindre än en vecka innan man börjar skicka spam av typen "Nu finns det en ny restaurang på OnlinePizza.se".
Väldigt oseriöst att försöka ge illusionen av att man har möjlighet att slippa spam och sedan skicka spam ändå.
trustpilot stars

Dålig service mot sina kunder samt höga avgifter!!

Efter det att onlinepizza.se sålts har onlinepizza.se tappat sin service mot deras kunder. Jag blev mest missnöjd när onlinepizza tog ut en avgift på 1500:- för upplägg av leasing bil, vilket jag aldrig gjort!!,(vi ville leasa en bil men det blev aldrig av men endå tar dom ut en avgift!!ursäkta att man visar intresse!!!) jag har kontakt säljaren via sms och telefon samtal ca 20 ggr men inga svar ringer till kundtjänst och blir hänvisad till samma säljare. två månader har gått och fortfarande inga pengar. Dessutom chock höjer dom sin provision med flera procent med hänvisningar att dom ska marknadsföra sidan mer och mer sälj för oss restaurang. låt mig säga att två veckor tv-reklam räcker inte för att jag ska få mer sälj!!?? klart o tydlig var det endast en hänvisning för att höja avgiften.

Pizzaria Hälso & Thai Express

Firmaet tilbyder hjemkørsel for 20 kr, og de ligger ca 1 km fra mig, men da jeg bestilte en pizza med ekstra tilbehør nægtede man at køre den ud da ordren ikke var på 100 kr !
Det står der intet om nogen steder og jeg kan på ingen måde anbefale at handle fra dem !!

Funkar.... engång imellan

Som danskar i Sverige, hoppade jag att man kunna hitta ett bra företag till att leverera mat når man kommar hem sent på kvällen. I Danmark har vi justeat.dk som funkar riktigt bra, men trots det att Onlinepizza.se säger dom är förande tyckar jag inte det är så.

Vet at dom inte är ansvarig för tillsluttade pizzarior och andra restauranger, men man måste väl förvänta ett visst servicenivå.

Har beställd från olika restauranger i Malmö-området och varje gång har kvaliteten inte varit i topp, maten har varit kall, kom 1-2 timmar försenad osv.

Där är långt igen....

Is Onlinepizza your company?

Claim this company Learn more

Is this your company?

Claim this company

Details

About this company

Beställ pizza för hemkörning / utkörning - Över 100 000 nöjda användare! Betala med kort eller kontant. 630 pizzerior i 116 städer.

Visit Onlinepizza

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.