Onlinescooter reviews

Onlinescooter reviews

6.0

Dårlig service.

Efter vi har købt scooteren, som i øvrigt ikke virker, fejl og mangler, kan vi ikke få fat i nogle fra firmaet. De svarer ikke mails, smser eller telefonopkald. Vi har forsøgt i over et måned, og ingen respons på vores henvendelser.
Scooteren kan kun kickstartes og intet elektronik virker, så derfor kan den ikke køres på.

Super butik

Kanon god service og fine varer til billige priser :-)

Is Onlinescooter your company?

eSeller webshop. Dette er en demoshop. Demoshoppen er fuldt funktionsdygtig, med de fleste features inkluderet. Den kan frit benyttes i 3 uger, og ønsker du at beholde shoppen, kan denne overføres til eget domæne.

Visit Onlinescooter