Onthecase reviews

Onthecase reviews

8.4

Flot kundeservice

Købte 2 stk. cover til iphone 4 og da jeg ikke lige modtog dem med det samme :o) skrev jeg et vredt brev til firmaet - 3 timer efter lå der en mail fra firmaet at man beklagede og ville gøre noget ved det .
Det må siges at de gjorde de....de kontakte mig oven i købet selv senere pr. telefon og spurgte om coverne var kommet ,men desværre tror jeg de/jeg var røget ind i det lokale postbuds langsomlighed så pludselig fik jeg 2 stk. af samme cover, idet firmaet havde sendt et nyt til mig mage til det jeg efterlyste - jeg kontakte dem og som en lille gave fik jeg lov at beholde det ekstra også ....det var flot !
Jeg må sige at selv om tingene ikke lige lykkedes første gang gjorde man noget ved og kan klart anbefale firmaet bla. pga. deres kundeservice , men bestemt også for en smart ide og så kan man selv designe coveret og det er virkeligt smart og opfindsomt !
Sådan! onthecase.dk

Super fede covers til både Iphone 4s og Ipad 2

Vores idé var self at ville beskytte produkterne, men også at lave dem som vores visitkort, så de var nemme at skelne imellem hinanden i virksomheden. Resultatet er blevet super flot, så virkelig stor ROS til Onthecase.dk og de bedste anbefalinger herfra... mvh GARDINMONTØREN AALBORG

Super produkt!

Har netop modtaget mit cover i dag og det er bare super flot også kom det allerede efter 5 dage. Dog kunne de godt lige skrive derinde hvor lang leveringstid der er. Men jeg skrev en mail til dem og fik en hurtig tilbagemelding.

Siden kan varmt anbefales!!!

Super Kundeservice

Kan klart anbefales, havde bestilt et cover hvor billedet ikke passede helt. Onthecase kontaktede mig og lavede diverse udkast. Trods stor tvivl om det endelige resultat var onthecase hele tiden klar med hjælp og vejledning. Da coveret kom var kvaliteten i top og coveret passede perfect på min samsung galaxy s2. Kun positiv oplevelse herfra.

Flot produkt.

Vi bestilte Covers til Firmaets Iphones, og dette blev udført med et perfekt resultat som med garanti vækker opmærksomhed blandt vores kunder.
Jeg anbefaler OnTheCase til private såvel som erhvervsfolk, som mangler en kombination af unik fremtræden og varetagen af sin telefon.

Virkeligt flot produkt og kvalitet

Det var med lidt skepsis jeg bestilte et iPhone4 cover herfra, men hold da op hvor blev jeg glædeligt overrasket.
Super flot cover der levede helt op til mine forventninger og samtidig i en rigtig god kvalitet, hvor pasformen på iPhonen var helt perfekt.
Jeg kan kun varmt anbefale denne hjemmeside.

Is Onthecase your company?

onthecase.dk Details

Visit Onthecase