Open Company reviews

Open Company reviews

9.7

Hurtig levering trods problemer med lagerstatus.

Bestilte for noget tid siden en Wireless Adapter gennem OpenCompany.

Imidlertid havde de ikke opdateret deres lagerstatus og jeg købte en vare, de ikke længere havde på lager. Dagen efter jeg havde gennemført købet kontaktede de mig og gav mig alternativet mellem at få en anden adapter eller at annullere ordren. Dingenoten ankom et par dage senere og har virket sidenhen.

Stor viden og lyst til at yde service

Jeg har nu brugt Open Company flere gange, hver gang sider jeg tilbage og er imponeret over den lyst der er til at yde et godt produkt. Hvis man er i tvivl om hvilke produkt man skal have, spøger de grundigt ind til ens behov og så finder de lige præcis det der passer til dig. Der er hurtig levering efter man har bestilt, og hvis man har start vanskeligheder, er der hjælp med det samme. Hold nu op hvor er der mange firma der kunne lære noget at Open Company om kundeservice.

En klar anbefaling herfra Vendsyssel/Hjørring

Jeg har igen igen haft stor glæde af mit samarbejde med Open Company, som med stor teknisk indsigt, evner at omsætte de tekniske termer til noget jeg kan bruge.

Jeg gør i dag brug af Open Companys Info Kiosk produkt og jeg kan kun anbefale dette, jeg har også haft stor succes med produktet eTavleboks, og jeg ser frem til at kunne rulle den ud i stor skala. og produktet Userkiosk ser også meget lovende ud, mon ikke det vil lykkes at få de kommunaleindkøber og beslutningetager til også at se userKioskens fortrin i forbindelse med at der skal etableres et mindre hav af lærerarbejdspladser for eksempel.

Det er sådan det skal gøres

Kørte helt efter planen. Det er sådan det skal gøres!

God service og hurtig levering

Der er altid hurtigt svar og god information om hvornår produktet er klar. Kan kun anbefale Open Company.

Super priser og service!

God side med stort udvalg. Nemt og hurtigt levering. Kan klart anbefales :)

God hjemmeside, hurtig betjening

God hjemmeside, hurtig betjening

Perfekt service

Alt hvad Open Company havde indflydelse på forløb perfekt.

Super kundeservice

Til enhver tid vil jeg anbefalde stedet for både den erfarne og urerfarne køber. Rigtig god kundeservice og vejledning. Uden tvivl vil jeg handle hos Linuxshoppen.dk igen.
Kristoffer Christensen

God service, flinke mennesker :-)

Jeg bestilte en "Value Intense PC"- som jeg troede var på lager... (Det var den nok ikke, i.e. jeg så nok forkert på hjemmesiden...)
Jeg brokkede mig til Open Company per email - og fik 1. klasse-service...
Alle fejler nu og da, kunsten er at rette op på fejl - Det gjorde OC perfekt...

Simpelthen fremragende!

Vi har en fantastisk samarbejde med Open Company og ScreenPublisher (infokiosk) og der er altid god service fra Open Company på hardware. De ved virkelig hvad de snakker om - super super super!
/Torben

Hej Torben
Tak for de pæne ord. Vi er også super glade for samarbejdet med dig og resten at TINXDK! Vi glæder os til fremover at leverer endnu flere Open Company Infokiosk / ScreenPublisher løsninger sammen med jer.

Mvh. Kenneth Peter Nielsen

Hurtig ekspedition og god service.

Vi har kun gode erfaringer med Open Company, både når det gælder leverancer og service.

Hej Hans
Tak for den positive feedback. Det glæder at høre at du/I er tilfredse med os.

Hej Mads
Godt at høre at du er tilfreds med service og levering. Tak for anmeldelsen.

Mvh. Kenneth Peter Nielsen

Ännu en bra affär, tack Open Company!

Som vanligt sköter sig OpenCompany med personal sig på ett exemplariskt sätt. Snabbhet, enkelhet och bra produkter.
Mitt senaste köp var en impuls efter deras annons på Facebook, det blev en Toshiba ac100 på utförsäljning. Ett mycket bra pris, god kommunikation och efter att ha packat upp den idag kan jag bara tillföra att jag är helt nöjd.

Hej Mårten
Tack så mycket for din fine anmeldelse. Det er også en fornøjelse at handle med dig.

god webside

super net overskuelig

Hej Niels
Tak for feedback!

Mvh. Kenneth Peter Nielsen

Firmanavnet lever op til målet

Har købt et par mini computere over årende, hos førhen linuxshoppen.dk nu opencompany. Udover de enkelte handler, har jeg oplevet en god og teknisk velfunderet kommunikation når der har været problemer eller spørgsmål. Det er efter min mening noget af det der adskiller en god virksomhed fra en dårlig når man bruger sine penge på dem.
Kan varmt anbefales, kompetance og erfaring og åbenhed samlet i et :)
Peter P. found this review useful

Hej Johan
TAK for den meget flotte anmeldelse og de pæne ord. Det er supermotiverende at høre at du er tilfreds med os og vores service. Mange tak!

Mvh. Kenneth Peter Nielsen

hurtig levering og god service

Jeg havde min bestilling allerede dagen efter - og endda med et proaktivt opkald fra kundeservice og ændring i ordren. God gået!

Hej Niels
Dejligt at høre at du er tilfreds med vores levering og service. TAK for anmeldelsen.

Hurtig og smidig ekspedition

Holder hvad de lover, og en fejl i min ordre blev uden problemer rettet, fantastisk service.

Hej Nikolaj
Super at høre fra dig at du er tilfreds med dine oplevelse hos os. Vi gør hvad vi kan for at yde den bedste service, så det er dejligt at få positiv feedback. Mange tak!

Oppfølging i verdensklasse!

Ved lang leveringstid ble jeg informert hele veien og da jeg ønsket raskere levering ble gode alternativer gitt. Super fornøyd!

Hej Geir
Mange tak for dine ordrer hos os - det er en fornøjelse at handle med dig/jer. Det glæder os også meget at du har givet os feedback - Tak for det.

Mvh. Kenneth Peter Nielsen

God service - alt som det skal være

God service - alt som det skal være!
God mail respons
God telefon respons
Hentede varerne hos dem, hvor det også så fint ud.
De måtte da gerne have et showroom eller nogen sider på deres hjemmeside, hvor de beskrev deres spændende produkter lidt bedre. Ikke fordi at jeg skal købe dem - blot fordi jeg er nysgerrig og har indtrykket af, at de kan levere nogen unikke løsninger. Som jeg pt ikke forstår :-)

Hej Sebastian
Det glæder os meget at høre at du er tilfreds. Vi har opdateret vores website over de sidste par måneder, så jeg håber det giver et lidt bedre indtryk af produkterne. Ellers hvis du er i tvivl er du, som altid, velkommen til at spørge. Tak for din flotte anmeldelse!

Open Company Kundeservice

Vi lægger vægt på

Produkter i høj kvalitet. God ærlig kommunikation. At give alle en ensartet god oplevelse. God rådgivning før, under og efter købet.

Om virksomheden

Dedicated Linux & open source supplier since 2001 - Open Company er en virksomhed med fokus på salg af Linux og open source relaterede produkter.

Visit Open Company

We live here: Gammel Kongevej 74B, gården
1850 Frederiksberg C

Hardware

Software

Kvalificeret rådgivning

Vi ved hvad vi sælger

Hardware

Open Company har siden 2008 været dansk distributør og forhandler af "CompuLab" fit-PC og er fortsat løbende up-to-date med nye produkter.

Vi har forhandlet Shuttle PC produkter siden 2007. Open Company er første danske "Shuttle Systems Partner" og forhandler HELE Shuttle's sortiment.

Red Hat Enterprise Linux

Vi har forhandlet Red Hat software og certificeringer siden 2001. Kevin Peter Hansen er "Certified Red Hat Sales Person" og Open Company er "Red Hat Ready Business Partner"

Novell SUSE Linux Enterprise

Vi har forhandlet SUSE produkter siden 2001. Kevin Peter Hansen er "Novell Certified Linux Salesperson" og Open Company er "Novell Silver Partner"