Open Company reviews

Open Company reviews

9.7

God professionel rådgivning og forsendelse på trods af særlige adresse omstændigheder

Alt leveret som aftalt, på trods af specielle adresse forhold. God rådgivning i forbindelse med forsendelse.

Hej Dennis
Vi prøver at være så fleksible som muligt, så det er dejligt når det lykkes! Tak for din fine anmeldelse!

resultatorienteret service

God service ved reklamation. Skaber alternativ løsning

Hej Hans
Det glæder os at du er tilfreds med vores service og at vi kunne finde en alternativ løsning. Tak for din feedback!

godt

Fik ikke alt tilbehør af det jeg bestilte der manglede nogen skruer men de kom ret hurtigt jeg køber her igen super hurtigt og godt

Hej Simon
Beklager vi glemte skruerne i første omgang ;-) Men godt vi opdagede det hurtigt.
Tak for anmeldelsen.

Hurtig og kompetent service

Hurtig og kompetent service. Jeg fik desværre en defekt harddisk udleveret, men det blev hurtigt løst.

Hej
TAK for din anmeldelse. Det glæder os at vi kunne finde en hurtig og tilfredsstillende løsning.

Engageret firma

Vi har nu handlet med Open Company i nogle år, da vi bruger fit-pc2 til dedikerede systemer. Leverage og support har altid været helt i top klasse. Altid en positiv oplevelse af handle med Open Company og være i kontakt med deres support.

Hej Malte
Vi takker også for det gode samarbejde. Godt at høre at i er tilfredse med os og vores service. Tak for anmeldelsen.

Perfekt igen!

Endnu en leverance, der bare kommer som forventet og i den forventede kvalitet

Hej Michael
Tak for ordren og tak for de pæne ord!

Mvh. Kenneth Peter Nielsen

God service hele vejen igennem

Køb af shuttle pc som fungere fint, nem at installere i forhold til medfølgende brugsanvisning, kort leveringstid :-)

Hej Jakob
Det glæder mig at høre at du har haft en god oplevelse med købet af din Shuttle PC - Tak for anmeldelsen.

Prof. rådgivning

Købte en komplet NAS. Harddiskene var i restordre. Så der gik næsten to uger, inden jeg kunne afhente varen. Men det var OK, da jeg var blevet oplyst om dette.
God professionel rådgivning gennem hele forløbet.
Købsoplevelsen skæmmes dog af, at pengene blev trukket med det samme samt den manglende montering af harddiskene.
Derfor 'kun' 4 stjerner

Opdateret 2/12/2012
Egentlig er jeg træt af, at man ikke bare kan få lov til at anmelde et firma, uden at det skal udvikle sig til et forum, hvor man pludselig skal kommentere/forsvare sin bedømmelse. Med andre ord: Hvorfor kan man ikke lade kunden få det sidste ord, så længe der ikke er noget faktuelt forkert i data i bedømmelsen. Nuvel, jeg skal forsvare.
Nu er jeg ikke helt med på betegnelsen barebone. Jeg bestilte blot en komplet NAS med 2 HD. Jeg gjorde opmærksom på, at den skulle konfigureres som RAID1.
Jeg bestilte hos OpenCompany, fordi de virkede professionelle, ikke pga. prisen. De hører bestemt ikke til i den billige ende. Derfor havde jeg også forventet den sidste service. Det er selvfølgelig ikke et problem selv at gøre det.
I min anmeldelse prøvede jeg at fremhæve de positive ting ved firmaet og også de få skønhedsfejl, der kostede den femte stjerne.

Til Trustpilot vil jeg sige, at jeg synes I gør det så besværligt at bruge sitet.
Efterhånden skal alt via Facebook. Og så har I tabt mig

Hej
Tak for din anmeldelse og de pæne ord om vores service.

Blot for en god ordens skyld vil jeg lige nævne, at du købte en NAS enhed som barebone (dvs. uden diske) de tilkøbte diske fik du således ved siden af i forseglet emballage, men vi kunne selvfølgelig have spurgt om du ønskede at vi monterede dem for dig - Jeg beklager.

Ligeledes beklager jeg, at jeg ikke fik oplyst tydeligt nok at betaling af den tilsendte faktura med betalingslink rent faktisk er forudbetaling, der automatisk hæves på betalingstidpunktet, fremfor en transaktion der hæves når ordren er leveret. Af samme grund beklagede jeg også fejlen med det samme og tilbød, at jeg kunne tilbageføre beløbet til dig og sende en ny faktura når ordren var klar til afhentning.

Nuvel, det vigtigste er at du er glad og tilfreds med dit køb og skulle der melde sig nogle spørgsmål, eller andet jeg kan hjælpe med, er du altid velkommen til at henvende dig.

Enkelt & effektivt

Bestilte ved frokosttid den ene dag, hentede maskinen 24 timer efter og fik den i drift 48 timer efter bestilling.

En enkelt del var i restordre, men det fandt OpenCompany selv lige en løsning på, så maskinen kunne leveres til tiden.

Hej Flemming
Tak for din anmeldelse. godt at høre at du er tilfreds med vores løsning og leveringstiden.
Mvh. Kenneth Peter Nielsen

Professionel, venlig og ekstremt hurtig virksomhed

Jeg købte en Fit-PC3 med 2x4GB ram og en 1TB Harddisk fra Open Company.
Pakken ankom efter få dage, der var slik med (Bonus!), RAM'en og HDD'en var sågar sat i! Fed oplevelse.

I kan godt regne med at jeg køber fra jer igen!

Hej Peter
Tak for din positive anmeldelse. Godt at høre at du har haft en god oplevelse hos os og du er altid velkommen en anden gang ;-)

Hurtig og professionel service

God service, hurtig besvarelse, handler gerne igen!

Hej Anders
Tak for anmeldelsen. Godt at høre at du er tilfreds.

Imponerende service

Jeg bestilte nogen restvarer hos Open Company og fandt først senere ud af at jeg skulle have haft noget ekstra med for at det kunne bruges. Til trods for at det ikke nåede med i samme ordre blev det hele håndteret smertefrit og uden ekstra udgifter for mig.

Derudover er Open Company ekstremt hjælpsomme når man har nogle "specielle" forespørgsler, de har endda testet om bestemte konfigurationer kan bruges selvom det ikke er en del af deres produkt sortiment.

Hej Kim
Dejligt at høre at du er tilfreds med vores service. Vi gør hvad vi kan, så det er super at få positiv feedback! Tak for anmeldelsen.

++++

+++++++++++

Hej Michael
Tak for anmeldelsen!
Mvh. Kenneth Peter Nielsen

Super service ikke sidste gang

Tak for god service og opfølgning, alt kom som aftalt og i har været gode til at følge op på processen helt lige fra vi mødtes på messen i Odense.

Hej Jesper
Tak for din positive feedback. Det glæder os at høre at du er tilfreds med vores service og har haft en god oplevelse ved at handle hos os.

Fantastisk oplevelse!

Det er et par måneder siden jeg handlede med Open Company, men det er vel aldrig for sent at give en god anbefaling med på vejen.

Mit problem var lidt komplekst, så jeg vil ikke gå helt i dybden, men i bund og grund handlede det om at jeg havde bestilt en lille pc som skulle fungere som medie center i min stue.
Pc'en levede desværre ikke op til forventningen, den kunne ikke klare de tunge videoer jeg ønskede.
- Heldigvis var hjælpen kun et opkald væk, og produktet blev sendt tilbage og byttet med et smil på læben.

Jeg har i min tid som forbruger ofte oplevet af store koncerner som supermarkedkæder, Fona og hvad vi ellers har, hurtigt ombytter men at små IT virksomheder kan være lidt mere sløv på service fronten. Heldigvis begraver Open Company den myte! Ønsker jer alt godt fremover.

Hej Kasper
Tusind tak for de flotte ord! Det er super at få feedback og rigtig godt at høre fra dig at du er tilfreds med vores håndtering af sagen.
Mvh. Kenneth Peter Nielsen

Det er håndtering af fejl der gør forskellen

Havde bestilt en barebone PC og RAM. Specs. på pc'en angav at der var plads til 4GB og havde bestilt 4GB. Det viste sig dog at det kunne den ikke boote med. Efter et tlf opkald ringede de tilbage med at den rigtignok understøttede 4GB, men kun som 2x2GB.

De sendte samme dag RAM der passede (uden beregning trods merpris og porto) og jeg returnede den stang der ikke kunne bruges.

Hej Anders
Godt at høre at du er tilfreds med vores håndtering af sagen. Tak for anmeldelsen!

Hurtig ekspedition som altid

Absolut intet at bemærke.

Hej Thomas
Super at du er tilfreds - Tak for anmeldelsen!

Hej Yifan
Tak for anmeldelsen!

Prisforskelle

Hvad er forskellen:
Open Company: xs35v2 pris kr.2245
B.J. Trading : xs35v2 pris kr.1165

Hej Jørn
Tak for din anmeldelse. Du har fået sammenlignet med vores Complete System "Internet PC" der er baseret på Shuttle XS35V2 og fuldt konfiguret med RAM, disk og samling/test (dette system koster ganske rigtigt 2245.- (inkl. moms) hos os og findes her http://ow.ly/d5fLO

Prisen hos B.J. Trading er for selve barebonen (maskinen uden komponenter). Den forhandler vi også og vi har prissat den efter Shuttle's egne anbefalede priser for Danmark, som du finder her http://ow.ly/d5fRF

Faktisk er den lige et par kroner billigere end i prislisten og koster hos os 1370,- (inkl. moms) - Du finder den her http://ow.ly/d5g06

Har du nogle spørgsmål eller andet jeg kan hjælpe med må du endelig sige til - du er altid velkommen!

kenneth@opencompany.dk - Tlf. 70 27 04 15

Særdeles god betjening

Jeg havde længet luret på at skifte hjemmeserveren ud med noget kraftigere, mindre larmende, mere strømbesparende.

Endeligt besluttede jeg mig for at nu skulle det være. Og jeg havde hele tiden haft et godt øje til Open Company og deres serier af computere der lever op til ovenstående krav.

Jeg sendte dem en e-mail for at høre nærmere om de ville tro en bestemt model af Fit PC3 ville kunne gøre det ud for det jeg havde brug for. Der blev svaret hurtigt og efter lidt skriven frem og tilbage endte jeg med -- på Open Companys anvisning -- at købe en mindre model. De valgte altså selv at anbefale en mindre model, til trods for at den også var billigere og dermed gav færre penge til dem.

Jeg er meget tilfreds med alt fra indledende hjælp til selve produkt og pris.

Hej Mikkel
Mange tak for din positive og super-motiverende anmeldelse. Det glæder os at høre at du er tilfreds med vores rådgivning og at vi fandt den bedste løsning til dit behov.
Med venlig hilsen Kenneth Peter Nielsen

Open Company Kundeservice

Vi lægger vægt på

Produkter i høj kvalitet. God ærlig kommunikation. At give alle en ensartet god oplevelse. God rådgivning før, under og efter købet.

Om virksomheden

Dedicated Linux & open source supplier since 2001 - Open Company er en virksomhed med fokus på salg af Linux og open source relaterede produkter.

Visit Open Company

We live here: Gammel Kongevej 74B, gården
1850 Frederiksberg C

Hardware

Software

Kvalificeret rådgivning

Vi ved hvad vi sælger

Hardware

Open Company har siden 2008 været dansk distributør og forhandler af "CompuLab" fit-PC og er fortsat løbende up-to-date med nye produkter.

Vi har forhandlet Shuttle PC produkter siden 2007. Open Company er første danske "Shuttle Systems Partner" og forhandler HELE Shuttle's sortiment.

Red Hat Enterprise Linux

Vi har forhandlet Red Hat software og certificeringer siden 2001. Kevin Peter Hansen er "Certified Red Hat Sales Person" og Open Company er "Red Hat Ready Business Partner"

Novell SUSE Linux Enterprise

Vi har forhandlet SUSE produkter siden 2001. Kevin Peter Hansen er "Novell Certified Linux Salesperson" og Open Company er "Novell Silver Partner"