Opixhosting.net reviews

Opixhosting.net reviews

8.7

virker ikke

syns dælme det er useriøst at når man køber en server, så forventer man også den virker, men nej, det gjorde den ikke, ftp adgang virket ikke, skriver til dem, og får afvide at fejlen ligger hos mig, men får aldrig noget brugbart svar, ud over at de mente den virket, men sjovt nok kunne ingen forbinde til den,

efter noget til frem og tilbage får jeg nok, og kræver mine penge igen, det tror jeg også de var åbne for men, når man så sender de oplysninger de har brug for, så høre man intet fra dem...

alt, i alt syns jeg det var en useriøst firma, og har købt en anden server fra en anden udbyder, som sjovt nok virker upåklageligt.

Hej Paw,

Da vi ikke mente vi kunne løse fejlen, valgte vi at sende dine penge tilbage for at du ikke skulle have et produkt du ikke kunne løse. Vores betalingsmodul har af en eller anden grund ikke sendt betalingen. Jeg har kontaktet dig vedr. dette. Grunden til vi mente fejlen lå hos dig, var at både jeg, og en anden medarbejder fint forbandt til servern fra vores computere. Vi spurgte ind til din forskellige faktorer der kan have haft indflydelse på problemet, men eftersom intet af det så ud til at virke, valgte vi som sagt at sende dine penge tilbage.

Der vil altid være forskell på opsætningen hos forskellige udbydere, så det er praktisk talt umuligt at fortælle hvordan det kan virke hos dem, i forhold til os.

Held og lykke i fremtiden,

Adam H.

Kan kun anbefales

Hej alle sammen, hvis er en eller flere/community som leder efter Server hosting kan jeg Klart anbefale OpixHosting!
Jeg har været med OpixHosting fra starten og se hvordan det har udviklet gør mig ikke i tvivl om det er det bedste support og servers.
Jeg har aldrig nogle sinde haft problemer med deres support eller serverne.
Det er 100% lag frit og 100% God support og priserne er bare perfekte.

Nu har mig en af mine venner startet et community med OpixHosting som host og vi har ingen problemer med serveren elelr support kan kun anbefales.

MvH.
Jens
EviL MysticK

Styr på alt. God Support!

OpixHosting har super Support som er klar og er brugervenligt. Men vis et
Barn skulle have en server der. Så tro jeg at Adam(Ejen) Står klar til at
hjælpe med server. Det kan godt være jeg fik lidt vente tid pågrund af
der var så mange bestilliger. Det siger bare noget om hvor mange der
står ikø for at få en Dedi server til 1000kr. cirka.. Men Super bruger
venligt.

Vis du overvejer at købe en server til at dig selv eller dit barn så vil
jeg anbelfale OpixHosting. Han ved hvad han laver og hvad han snakker om
og så er priser til at overkomme forskel til mange andre server host.

Best Ever ;D

Opixhosting er et af de få hosting firmaer, som der faktisk lever op til mine krav. Jeg har haft 2 forskellige server og de har aldrig lagget. Deres support er også helt i top. De svarer meget hurtigt og de prøver altid at hjælpe. Jeg vil klart anbefale OpixHosting.net til alle jer der gerne vil have en god server, med en god/hurtig support.

OpixHosting - Super!

OpixHosting er et super hosting virksomhed der ikke bare er endnu et stort et! Her har vær bruger en masse tid sammen med supporterne og de smutter altså ikke før de er færdige med at hjælpe! Jeg fik bl.a. en ekstra gratis server hos dem fordi jeg manglede en til BungeeCord (proxy). Dog er Adam (ejeren) lidt langsom om de ting han laver, men det bliver gjort godt! :)

MEGA fed host den bedste jeg har været hos

Jeg synes opixhosting er den bedste host jeg har været hos en god hoster og selve en god host, næsten aldrig lag! Også er de bare mega billige kan ikke sige andet end man skal vælge opixhosting verdens bedste host!!!! :-)

Gennemtænkt og professionelt

Gennemtænkt og professionelt

Absolut ingen andre kommentare

Små firmaer holder sig bedre

Små firmaer holder sig bedre. Opixhosting er et rigtig godt firma. Og hvis de udvider håber jeg at de er gode. Men i kører godt. Har slet ikke fortrudt at jeg har bestilt hos jer. Er dog stoppet fordi jeg mangler en lille pause

Smooth, perfekt support, lave priser!

Jeg kan ikke andet end at anbefale opixhosting! det er en af de bedste host, med god support, laggfri maskiner. Det hele virker bare!

Da jeg engang i sin tid købte en server hos opixhosting, vidste jeg intet om multicraft og FTP. Nu idag, ved jeg alt takke være deres super gode supportere. Man skal slet ikke være bange for at spørger om hjælp hos supporten, de er SUPER søde.

Deres Priser er for mit vedkomne noget af de laveste jeg har set på markedet.

Så kan kraftigt anbefale Opixhosting!

Hilsen
Archive Gamer A.K.A magnus

Bedste host nogensinde!

Opixhosting er det bedste nogensinde!

SUPPORT: Supporten er altid venlig,hyggelig og har altid tid! - Supporten hjalp b.l.a også med pluginsne hvis vi havde problemer.

SERVERKVALITETEN:Vi havde aldrig lags, derfor kom vi også helt op på 2 pladsen på minecraftlisten (Minecraftlisten er et sted hvor du lægger din server op for at kunne få flere spillere ind.

Jo højere man er på minecraftlisten jo flere spillere, og måden du kommer op på er. 1.Få spillerene til at stemmme 2.Reklamer meget for at få spillerne til at stemme 3. Ingen lag så du ikke bliver trukket ned i point og kommer bagud på listen - Og derfor er Opixhosting godt pga. den lagger ikke så du ikke bliver trukket ned i point.

5 STJERNER TIL OPIXHOSTING!! BEDSTE HOST NOGENSINDE KAN KLART ANBEFALES :)

Reply from Opixhosting

Mange tak for din bedømmelse af os. Vi sætter stor pris på det!

- Adam H.
OpixHosting

Leverer langt mere end forventet!

Opixhosting.net er noget ud over det sædvanlige - utrolig godt expertice, ekspertviden på mange områder og en hjælpsomhed man ikke kan få for penge!
Kan kun anbefales!!!

Kan man spørge om andet!

Perfekt host
Ingen lag
Hjælpsom support!
Perfekt uptime

Kan man spørge om mere?

Jeg har tit haft problemer med plugins, og supporten der inde har altid hjulpet mig igennem det.

Epic!! xD

God hosting!
God support!
Ingen lag!

Alt er bare perfekt ! :)

God host, lave priser, perfekt support!

Jeg kan klart anbefale opixhosting.net
Jeg har nu haft en server hos dem i ca. ½ år, og har aldrig haft problemer.

Da jeg startede vidste jeg intet om FTP, men det kunne de supportere mig i, og 1 time efter det, vidste jeg hvad det var.

Serveren blir aldrig Ddosed, og de eneste crash vi har haft har været selvskyldige.

Deres priser er også rimelige,
30 DKK for den mindste server de har, er rigtigt biligt

//Vilas

Reply from Opixhosting

Mange tak for din bedømmelse Vilas. Vi er altid glade for at kunne lære fra os :)

- Adam H.
OpixHosting

Virkelig god host! ;)

Opixhosting.net er nok det bedste hosting firma jeg har haft ind til vidre ;)
Serveren har ikke været nede en eneste gang med mindre jeg har stoppet serveren deres support er hurtig og god og til sidst er de MEGET billige!

Kom selv ind og se en server hostet af Opixhosting.net:
IP: minecommunity.zapto.org:25588

Driftsikker!

Jeg har haft en server hos OpixHosting i et godt stykke tid efterhånden, og jeg har aldrig fortrudt at jeg skiftede til dem, fremfor min gamle host! Serveren har været så godt som lagfri! Desuden så har de nogle rigtige flinke supportere, som altid er klar til at hjælpe, hvis der skulle være behov for det.

Stabil drift og god support

Har haft en server til drengene et stykke tid og alt har kørt perfekt. De spørgsmål vi har haft er blevet besvaret med det samme. Kan give mine bedste anbefalinger.

Kan kun sige det er godt!

Jeg synes det er godt fordi der er "Næsten" Support 24/7! Ihvertfald for mine behov og det er billigt for tingene!
Giver den 5 stjerner fordi

Support er godt!
Ingen lag!
Billigt og god ejer!
Og en masse andre gode ting

Top service

Kan kun anbefale deres service er i top :D
alt fungere og er let :)

Opixhosting Details

Vi er et lille, men dedikeret team, der arbejder på at give dig den bedste hosting oplevelse muligt!

Visit Opixhosting.net

We live here: Vesterled16