Optimalprint reviews

About

veldig fornøyd

Fantastisk resultat

Lettvint - kjapt - billig

Ble tipset av en venninne å bruke Optimalprint til å lage invitasjoner til konfirmasjon. Veldig enkelt å lage, raskt levert i postkassa og bra pris. Kommer til å bruke Optimalprint mer.
Review by confirmed purchaser

Imponerende effektivt, enkelt og kvalitativt! Terningkast 6!!!

Jeg bestilte bryllups invitasjoner onsdag kveld, og fredag morgen kunne jeg hente de på posthuset. Invitasjonene ble kjempefine. Bedre enn vi håpet på!

Hilde <3 Stein:)

altig blitt fornøyd:)

hei :)
æ vill apselutt anbefall å bruk Optimalprint ..
æ har brukt dam opp te flere ganga, raks å levering å godte kvalitetta på varen :)
bli å bruk de flere ganga:) håpe dokker andre bli like fornøyd som mæ:)

Superrask levering, enkel bestilling

Kom i posten et par dager etter bestillingen ble lagt inn. Veldig bra resultat. I tillegg var det enkelt å bestille på nettsiden. Sender fra Norge så du slipper å tenke på å holde bestillingen under kr 200. Litt dyrere enn de billigste alternativene, men syns det var verd det.
Review by confirmed purchaser

meget raske med levering.

God kvalitet på bilde. Selv om det var et gammelt bilde som ble fotografert av mobil.

Superrask levering :-)

Enkelt å lage kort, grei pris og superrask levering
Review by confirmed purchaser

Kjapp levering. Produktet akkurat som forventet.

Vi bestilte konfirmasjonsinvitasjoner. De kom som forventet og så ut som forventet. Det er egentilg det hele. Godt fornøyd!
Review by confirmed purchaser

God, kjapp og snar service

Bestilte bordkort og bryllupinvitasjoner. La til ett bilde med høy oppløsning og teksten vi ville ha. Dette gjorde vi på tirsdag kveld, sent. Dagen etter fikk jeg mail om at de hadde laget kortene. Dagen etter det lå de i posten. Lav pris og kjempefine 😊

Alt gikk som avtalt😄

Fikk invitasjonene fortere en vi hadde trodd. Var kjempefine

Veldig fine kort!

Jeg bestilte dåpskort med bilde som ble veldig fine. Rask levering! Kjempefornøyd! :-)

Veldig bra og fin.

Veldig fornødt, fikk lagt mye bilder som jeg liker, enkelt og lage på nettet, bestilte 40 stk fikk 2 ekstra som er veldig bra, vis man har ikke nok.

Fantastisk

Er kjempe fornøyd med optimalprint! Enkel nettside, lett å lage kortene og fantastisk bra at du får de så fort! Kommer til å bruke optimalprint neste gang å:)

Kjapp, kvalitet

Fantastisk rask levering, god kvalitet og enkelt program.
Review by confirmed purchaser

Utrolig rask levering og flott kvalitet!

Bestilte invitasjoner til konfirmasjon på lørdag kveld og fikk de i posten tirsdag. Bestilte med glanset overflate, og de ble superfine! La til ekstra bilde inni kortet og på baksiden av kortet uten tillegg i prisen.

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med bestillingen hos Optimalprint!
Jeg bestilte invitasjoner en lørdag og hadde de i postkassen 3 dager etterpå.
Vil definitivt bruke Optimalprint ved senere anledninger, anbefales på det sterkeste. :)

Veldig bra

God service, rask levering. Toppers

Utrolig proft!

De var akkurat som forventet. Vi betalte litt ekstra for å få glansen papir, og det var det verdt. Kjapp levering var det også!

Superservice :-)

Lett å orientere seg mellom de forskjellige menyene, redigere og legge til flere produkter. Superrask levering! Kjempefornøyd :-)

fornøyd

veldig fornøyd med hurtig levering, men det burde vært lest korrektur før Dere trykker kortene....vi hadde et uhell med en tekstboks som forsvant når vi utforma korta og den tekstboksen har havna bak et bilde på side 2 i kortet, hvor de to siste bokstavene stakk fram når vi fikk set kortet "live"....dette burde Dere ha sett og fjernet før trykking.

Optimalprint

About this company

Personlig kvalitetstrykk på nett. Vi er opptatt av å tilby kortdesign og papir av høy kvalitet. Med vår leveranser følger det en 100% kvalitetsgaranti. Dersom du ikke er fornøyd med din bestilling får du pengene tilbake, uansett! Vi sørger for en rask bestilling og levering, og prisene våre er enkle å forstå.

Visit Optimalprint

Category

Photo & Video

Print & Signs

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.