Outdoorcenter reviews

Outdoorcenter reviews

6.1

Outdoor center i Asnæs

Da jeg for 2år siden købte et par støvler hos dem og ca en md efter oplevede at støvlens gummi begyndte at fnuller kontaktede jeg forretningen, de havde glemt at fortælle mig at jeg skulle behandle naturgummi med noget specielt til naturgummi. Fik lov at bygge støvlen efter vinteren da jeg ingen erstatnings støvle kunne få da de ikke havde flere i min str. Sidste år købte jeg så et nyt par samme støvle huskede at købe behandlingen til gummien, og efter 3 mdr skallede skaftet og jeg ville have pengene tilbage, det kunne IKKE lade sig gøre, jeg skulle bytte støvlen 3 gang før de ville give mig penge tilbage og jeg kunne jo ikke bevist jeg havde haft købt dem før. Jeg fik IGEN et tilgode bevis som jeg så kunne bruge i år. I går fredag d 26 okt kom jeg så forbi forretningen igen og kunne se de havde fået støvlerne igen, gik der ind i dag og ser at de er sat ned med 50%, men der er ingen i min str. spørg om de har dem i min str, men det har de ikke da det er rest de havde på lageret.. Øhh... nå men så kunne jeg tage dem i en anden farve.. men ville jeg ikke få den rabat, for det der var jo en rest og jeg havde et tilgode bevis, men de fik da lige de andre støvler her om kort tid... TIL NORMAL PRIS!! Hvordan kan man sælge en støvlerest til nedsat pris når det er en rest og få de totalt magen til støvler senere på året og sælge til fuld pris.. og hvordan kan man nægte at give pengene tilbage, eller give rabat bare fordi man har et tilgode bevis?? Jeg arbejder selv i en butik, og kommer der en kunde og vil have pengene tilbage får de det, hvis de har en bon (det havde jeg) køber man noget på tilbud og skal have det byttet efter tilbudet udløber får man FULD PRIS tilbage.. Jeg ærger mig gul og grøn over jeg har købt støvler det, for mange til dårlig service og betjening har jeg aldrig oplevet.

Is Outdoorcenter your company?

outdoorcenter.dk Details

Visit Outdoorcenter