Outdoor Rødovre reviews

Outdoor Rødovre reviews

9.8

Super duper!

Alt gik som det skulle og jeg fik endda en personlig hilsen med på vejen.

Fejlfri service

Bestilte sko mandag eftermiddag og kunne afhente dem på posthuset dagen efter. Meget imponerende service, det er ikke sidst gang jeg handler hos Outdoor Rødovre.

Meget hurtig ekspedition derfor 5 stjerner

jeg bestilte en sovepose en eftermiddag, og fluks kom den med posten næste formiddag. Skal på Caminoen i april - maj, vender tilbage, hvis der er andet jeg mangler i år eller næste år. Har anbefalet til mange andre.
Outdoor Rødovre

Reply from Outdoor Rødovre

Hej Margit,

Tak fordi du anmelder - og især fordi du anbefaler. Det betyder rigtig meget.

Jeg håber jeg kan hjælpe igen en anden gang.

Ib, Outdoor Rødovre

Super hurtigt modtagelse :-)))

Meget proff handel, hurtig handel og super hurtig levering Tak!

God og hurtig service

Kan kun anbefale at handle med Ib (Outdoor Rødovre). Hurtigt svar på spørgsmål, hurtig levering og super service. Fx kom der en vaskevejledning med på uldprodukter, da det var det jeg købte.

Super service og super produkt!

Hej Ib. Tusind tak for den gode service med manuel opmåling af tøj over telefonen. Bedre service fås ikke. Er samtidigt blevet helt afhængig af min nye Aclima doublewool til arbejdet. Vender tilbage efter noget mere merino senere. ;-)
Outdoor Rødovre

Reply from Outdoor Rødovre

Hej,
Hvor godt at høre at du er tilfreds med trøjen. Bare ærgerligt at jeg ikke kunne få fat i de tilhørende bukser. Jeg skal sørge for at få noget mere Aclima Doublewool senest næste vinter, når nu Aclima ikke har mere på lager i øjeblikket.

Ib, Outdoor Rødovre

Lynhurtig betjening

Rigtig god og hurtig betjening. Bestilte fredag eftermiddag, og 2 minutter efter bestillingen fik jeg en mail om, at varen var klar til afhentning af posten.
Mandag formiddag kunne jeg hente pakken på posthuset.

Jeg kan varmt anbefale at købe hos Outdoor Rødovre, og har helt klart tænkt mig at gøre det igen selv.

Imponerende

Det er noget af det hurtigste jeg har prøvet:-)
Bestilte kl. 16.21 og kl. 16.27 modtog jeg mail
Om at varen var klar til at komme med posten
Næste dag før middag modtog jeg varen. Helt fantastisk

God pris, hurtig levering

Varen havde en god pris og ordren blev leveret hurtigt - endda med en lille hilsen. Det er ikke sidste gang, jeg har handlet hos Outdoor Rødovre.

konge service

der er ikke så meget at sige, andet det fungere som det skal og service er i top

Super godt

Super hurtig betjening, som svare til det forventede. Igennem hele processen har man følelsen af personlig betjening, en da med en lille personlig besked på følge fakturaen.
God oplevelse

Perfekt handel.

Levering var som lovet og komunikation i overklasse.

Rigtig god og hurtig service

Modtog en nyhedsmail med et tilbud jeg ikke kunne sige nej. Bestilte varen og modtog den dagen efter, med personlig hilsen :-)
Sammen med email med ordrestatus var der et link til vedligeholdelse af den jakke jeg havde bestilt.

alt i alt en rigtig god oplevelse :-)

Hurtig, super service kan kun anbefales..

Fantastisk kundeservice

Jeg bestilte en Ortlieb rygsæk til min mand den 16. december, og den lå på vores posthus til afhentning den 18. december. Jeg kunne følge pakken hele vejen, og fragtprisen var noget lavere end den fragtpris, som jeg er blevet budt hos andre webshops. Da jeg hentede pakken, havde Outdoor Rødovre ulejliget sig med at skrive en personlig hilsen på min faktura. Det kalder jeg overskud, og det er helt klart en forretning, som jeg vil anbefale andre at handle hos og også selv benytte, hvis det skulle blive aktuelt igen.

Optimal kundeservice

Jeg har nu flere gange bestilt varer hos Ib og her sidste gang, blev jeg bekræftet i min antagelse om outdoor Rødovre. Suveræn kundeservice...

Min pakke kom hurtigt og da jeg havde bestilt en forkert størrelse, så klarede vi det hurtigt over mail. Jeg tog til butikken, fik byttet varerne og samtidig en god snak med Ib. Sådan er det nemlig hos outdoor Rødovre - rart, tid til kunden samt god kundeservice.

Hurtig nem bestilling og hurtig levering

Ingenting at klage over

Utrolig hurtig levering, ganske overskuelige hjemmeside, og fin lille "Glæde jul"- hilsen i pakken. Jeg vil helt klart anbefale Outdoor Rødovre til andre og køber glædeligt ting derinde igen. :)

Kunne ikke være mere tilfreds

Hurtigt og effektivt og den personlige hilsen gjorde min dag helt perfekt :-)
Jeg vil helt sikkert handle i butikken igen.

Outdoor Rødovre Details

Outdoor Rødovre ligger på Roskildevej lige ved Damhustorvet.

Vi sælger friluftsudstyr i høj kvalitet, og leverer som en selvfølge en tilsvarende høj service.

Produkterne bliver udvalgt til salg i butikken, fordi de bliver vurderet til at være af en kvalitet, så du bliver tilfredse med dit køb.

"Glade kunder, det er det bedste!"

Se her nogle links til enkelte af vores vare kategorier

Fjällräven jakker
Fjällräven bukser