Outdoorshop.dk reviews

Outdoorshop.dk reviews

6.1

Skulle bruge 8 dage til at sende en kniv

Bestilte en Leatherman kniv og fik straks en bekræftelses af ordren på mail. Varen var på lager ifølge Outdoorshop. Herefter fulgte 6 dage uden en lyd fra firmaet.

Skrev til Outdoorshop og fik svar kort efter, at de skulle bruge endnu 2 dage til at pakke min ordre, altså 8 dage i alt... ikke prangende i forhold til hvor lang tid man må forvente, det tager at stoppe en kniv i en boblekuvert og knalde et frimærke på.

Ordren blev annulleret

Hurtig og god ekspedition

Outdoor har et rigtig godt udbud af telte til enhver smag - god service og hurtig leverance. Vil anbefale dem

Du kan trygt handle hos Outdoorshop.dk

FOKUS PÅ KUNDEN

Vi sætter derfor en ære i at vejlede vores kunder så godt som vi kan – enten over telefon eller mail – inden de foretager deres køb hos os

Prisbelønnede produkter fra Vango

Vango er kendt i England for deres outdoorprodukter til den pris, og kvalitetsbevidste forbruger. Hvoraf mange har modtaget flere priser.

Om Outdoorshop.dk

Outdoorshop er en del af Toolworld ApS. Vi trækker derfor på erfaringer fra 9 års onlinehandel. Vi har valgt at fremhæve produkter fra Vango på en separat side, da vi mener disse kvalitetsprodukter fortjener at blive fremhævede.

Visit Outdoorshop.dk

Call us on: 70203920