Outlet Hotels reviews

Outlet Hotels reviews

4.1

HOLD JER LANGT VÆK!!!

Du må IKKE betale penge til Outlet-hotels.com.

Jeg endte med at politianmelde foretagenet. Jeg fik heldigvis pengene retur fra banken.

Du får ikke noget hotelværelse, idet der ikke viderebookes.

Jeg kontaktede før afrejse hotellet i Hamburg. De kendte intet til hverken Outlet-hotels eller bookningen.

Kunne jeg give mindre gjorde jeg det

Vi bookede en overnatning til USA og betalte via deres hjemmeside.
Heldigvis vi kun betalte for den ene for kort før vores afrejse fik vi en mail fra outlet-hotels.com om, at hotellet var annulleret.
Vi havde ikke bedt dem om det og bad derfor om penge retur.
Vi modtog aldrig svar fra dem.
Så nu har vi klaget til banken som har henvendt sig til Nets.
Snyder firma af første klasse.
Desværre kan jeg se på http://scamhunter.com/internet-services/outlet-hotels-operate-a-scan-business-beware/ at der er et hav af andre hjemmesider de ejer som også bliver snydt fra.
En dame i Norge blev også snydt http://www.dinepenger.no/regler/tapte-18-000-kroner-til-tyrkisk-hotellportal/20269093.
Så pas på brug IKKE denne side eller de andre...
Vi kontaktede det hotel vi havde bestilt overnatning på, de havde haft en bestilling, men var blevet annulleret af outlet hotels ganske kort før vores ankomst.
Nu er vores sag heldigvis sluttet og vi har fået vores penge retur, men for pokker hold jer væk fra at bestille ved dem.
De ejer også disse sider så dem skal du ej heller bestille fra:

outlet-hotels.com scam

This is a scam site. They charge the money for the rooms, but no bookings are made and it is not possible to contact the company.

Outlet-hotels.com is SCAM !!! Do NOT use it !!!!!

I paid 230 euro to outlet-hotels.com for a hotelreservation. They cancelled my reservation and did NOT refund my money ! The person is from Ukraine and the bank is in Istanbul.

Outlet Hotels.com is a scam

Outlet hotels is a scam. They take your money. They cancel your reservation at your hotel about 7 days before your arrival without notifying you and without refunding you. After when you try to contact them noone answer the phone or e-mails. Dont buy anything at outlet-hotels.com

Is Outlet Hotels your company?

outlet-hotels.com Details

Visit Outlet Hotels