Pakke.dk reviews

Pakke.dk reviews

9.4

Altid pakke.dk

Det er nemt, effektivt og til rimelige priser. Kan kun anbefale dem på det kraftigste

Super godt.

Jeg brugte Pakke.dk og er meget tilfreds,derfor vil jeg fremover altid benytte mig af Pakke.dk ’s tjenester, og vil anbefale dem til alle andre.

God hurtig og billigt til Australien.. Pakke afhentet her hos mig.

Cheap, easy and fast!

I was offered a shipping option that was as fast as DHL or FedEx, but with less than half the price and great service. Would recommend to a friend and use pakke.dk again myself!

Billigt og effektivt.

Pakke.dk løser opgaven godt og billigt.

Fantastisk alternativ til PostDanmark!

Jeg oplever, at pakke.dk holdt præcist hvad de lovede på hjemmesiden. Alt fungerede upåklageligt, og det er bestemt ikke sidste gang, at jeg har sendt pakker med dem til USA. Det er både nemmere og billigere end Post Danmark!

God service, meget præcis tidshorisont!!

Vil klart anbefale pakke.dk! Billigere og lettere kan det ikke gøres! Meget tilfreds

Effektiv og hurtig betjening

Jeg skulle have sendt 2 madrasser fra Brøndby til Manchester og havde kontaktet flere transportfirmaer, der enten ikke sendte for private eller var meget dyre.
Jeg gik så på nettet og fandt Pakke.dk., der var meget billigere, end de firmaer, jeg havde kontaktet.
Det var mandag og jeg bestilte til afhentning tirsdag, men hørte desværre ikke, at chaufføren havde været her. Han havde lagt en seddel i postkassen, så jeg kunne kontakte firmet til en ny afhentning, hvilket blev torsdag kl. 13.35.
Fredag kl. 16.00 ringede min bror fra Manchester og meddelte, at han havde modtaget madrasserne.
Det kalder jeg hurtig ekspedition og det kostede ikke ekstra, at firmaet havde kørt forgæves 1. gang.
Jeg vil bruge firmaet en anden gang og gerne anbefale det til andre.

Det er let og det fungerer.
Om det er billigt, ved jeg ikke.

fremme dagen efter

mine pakker ankom til bestemmelsesstedet 10.30 dagen efter . DET er service.

Good Job!!!!

Easy, realiabe and fast.

Hurtigt og billigt

Pakke.dk er et billigt alternativt til de store kurer firmaer. De benytter UPS eller andre til at ekspedere pakkerne, men man får det noget billigere. Man skal selv printe lables mm. men det er ikke noget problem. God service og hurtig. Der var lidt knas med deres hjemmeside til at starte med men det fungerer nu og blev hurtigt løst.

Kanon samarbejdspartner

Vi skulle have 4 hjul fragtet fra Rødovre til vores værksted i Midtjylland. Jeg var i telefonisk kontakt med forskellige fragtfirmaer - men da pakke.dk var i telefonen gled det hele MEGET nemmere. De hentet og leverede til tiden - MEGET billigere end de andre fragtfirmaer. Der var faktisk over 600 kr. til forskel. Prøv pakke.dk - de kan anbefales.

Bedre end post dk.

Jeg sendte til Sverige, expres og pakken blev afhentet på adressen torsdag og leveret i et firma, lige syd Stokholm, dagen efter . Jeg er godt tifreds. Og priserne er OK.

Nemt og hurtigt

Jeg har sendt et par pakker til USA med pakke.dk. Nemt at udfylde papirerne og derefter sender pakke.dk adresse label og proforma faktura til pakken. Pakken hentes når man beder om det, på det aftalte tidspunkt. Kan ikke være nemmere, det "funger bare"
Peter Holm Petersen

meget god service, jeg anbefaler det

meget god service, jeg anbefaler det

Professionelt, hurtigt og billigt

Professionelt hurtigt og billigt

Super god og professionel service.

Det er virkelig et godt firma, billige med priserne og super flinke. Jeg ringede og forklarede jeg skulle ha' sendt 4 hjul til England, ville pakke dem 2 og 2 men fik så af vide det var billigere enkeltvis. Jeg blev guidet hele vejen igennem og modtog en mail 2 min senere. Ville gerne ha' dem afsted samme dag hvilket kan være et problem andre steder, men ikk her! Så kan klart anbefale pakke.dk og spørg evt. efter Christian for han er sgu cool...

Super nemt og hurtigt

Brug Pakke.dk, det er nemt, bekvemt, hurtigt og til rimelige priser og så kan man altid få hjælp online og af chauffør.

pakke.dk Details

Visit Pakke.dk