Pakkekalender reviews

Pakkekalender reviews

9.2

Problemfri bestilling og levering!

Ingen problemer med ordren. Billigt og fin kvalitet til prisen.

Meget tilfreds

Hurtig levering og super service.

Det var nemt!

Handlen gik som forventet. Bestillig - betaling - Levering ...lige efter bogen. Kunne dog godt ønske mig gaverne indpakket (mod en mindre betaling, naturligvis:)

Skuffet!

Den lyserøde pige var blå, den lilla ugle var brun, de yndige pinkmønstrede handsker var sorte med hvide striber og der var ingen inspirationsvejledning med til piberenserne. Har efterfølgende godt læst, at der kan forekomme variationer i fht billederne, men jeg synes forskellene er for store. Når man nu har valgt "pige", så forventer jeg også noget piget. Det mest irriterende er, at det man troede, man havde overstået, nu kræver en ekstra supplerende indsats. Æv!

Hej,

Det er naturligvis ærgerligt, at de varer du har fået, kan variere fra billederne. Men da det er "småt legetøj" i mange farvevarianter, kan vi ikke få billeder af alle farver.
Vi sender dig lidt ekstra gaver, så du slipper for ekstra besvær :-)

Stor skuffelse

Der er allerede nu, den 7. December, tre af min søns pakker der er gået i stykker. Det virker som om legetøjet har ligget i deres poser i mange år og nu ikke kan tåle at blive rørt. Æv æv
Pakkekalender.dk er dog hurtige til at hjælpe med at komme med løsning på problemer og skal have ros for det;-)

Hej,

Jeg er rigtig ærgerlig over at høre, at tre varer er gået hurtigt i stykker. Vi har generelt en stor vareudskiftning, så der ligger ikke meget på lager i lang tid.
Vi sender dig naturligvis nye varer hvis du ønsker, som også er beskrevet i en mail til dig.

Uindpakket pakkekalender

Ikke indpakket som sidste år.
Gengangere fra sidste år, derfor lidt tamt da vi allerede har en stor del af tingene

Hej

Hos Pakkekalender.dk kræver det et aktivt tilvalg at købe indpakning - især fordi størsteparten af vores kunder ønsker at klare det selv. Indpakning vælges via menupunktet "Indpakning Børnegaver".
Ud fra dine kundedata kan jeg ikke se, at du har handlet hos os før, men vi har skrevet en mail til dig i håb om, at vi kan få løst utilfredsheden til alles tilfredshed.

Hurtig levering flot indpakning

Gode gaver fint indpakning

God overraskelse

Havde ikke rigtig haft tid til at nærlæse hvad pakken indeholdt. Jeg havde blot hæftet mig ved overskriften -dreng/ teenager- og havde trykket bestil.
Det var en glædelig overraskelse at se hvad pakken indeholdt og jeg tænkte at der er nogle der har været kreative i udvælgelsen af gaverne. Tak for hjælpen - vi havde ikke nået pakke kalenderen hvis ikke dethavde været for jer.

Super professionel, ingen problemer.

Dette er helt klart et sted at handle hvis man søger en nem og hurtigt løsning til ungernes pakkekalender. Vi bestilte 2 sæt, og begge sæt indeholdt ting der var så varieret at det sagtens var noget vi selv kunne have sammensat. MEN uden besværet med at rende i mange forskellige butikker. Det var en super løsning, og få dage efter bestilling var pakkerne ankommet.

Pu ha...blev helt nervøs da pakker ikke var kommet torsdag (inden d. 1) men den nåede at komme.... Dejligt. GO JUL

Hurtig levering, fine gaver

Fine gaver til vores drengs pakkekalender. Jeg modtog pakken allerede efter to dage.

1-2-3 pakkekalender overstået! Det var nemt!

Nemt og bekvemt med gode gaver til junior.

God og hurtig behandling

Anbefaling værdi

Hurtig levering og venlig hjælpsom kundeservice

Hurtig levering og venlig hjælpsom kundeservice

Super løsning

Det er rigtig fine ting. Og det er jo bare nemt. Det eneste negative jeg kan nævne er parabenerne i julemandssæben.. Men den er fin som pynt :-)

Super produkt

Levede op til forventningerne.

Nem måde at få gode og spændende kalendergaver

En super god og antistressende måde at købe kalendergaver til sine nærmeste. Gode og iderige gaver til en meget overkommelig pris - kan klart anbefales

Altid god service

Vi har igen i år købt pakkekalender til mænd hos pakkekalender, det er en sjov ide, og man kan se hvad den indeholder inden man køber den til manden :)
Man kan alle steder købe til damer/piger, men det er svært at finde til mænd, så det var fedt, at kunne købe en der er færdig pakket, og de er endda pakket pænt ind.

Problemfri og hurtig levering til døren

God pakke med 24 forskellige øl, hvor der åbnes en kalenderluge hver dag, så man ikke kan se de andre øl. Fin idé og nemt for mig

Super hurtig levering

God overskuelig hjemmeside. super hurtig levering

Pakkekalender.dk Support

Om virksomheden

Pakkekalender.dk hjælper alle landets "nisser" godt igennem december måned. Vi sælger færdige pakkekalender-løsninger med flotte kalendergaver til både børn og voksne. Pakkekalender.dk er e-mærket. Din sikkerhed for en ordentlig handel.

Visit Pakkekalender

We live here: Unnasvej 18