Paladsbio reviews

Paladsbio reviews

4.9

Beskidt sal og dårlig/ingen service

Jeg var inde for at se Die Hard i den store sal.
Billetterne havde jeg bestilt i forvejen og hentede dem i deres maskiner derinde. Det gik ok, selvom der var lang ventetid pga mange mennesker - foyeren var helt proppet og det var tydeligt at biografen slet ikke er bygget til så mange menneseker. Hvis man ønsker personlig betjening skal man forberede sig på at stå i kø i minimum en time om aftenen.

Inde i selve salen var der møgbeskidt og ret ulækkert. Rengøringen havde åbenbart bestået i af feje affaldet på gulvet ind under sædderne. Så man måtte sidde i popcorn og andet skrald til anklerne.

Så hvis du vil have en god tur i biografen skal du IKKE vælge paladsbio - tag i stedet Empire på nørrebro f.eks.

Dårligste biografoplevelse længe

Var for noget tid siden inde og se en gyser i Palads en lørdag aften.
Første oplevelse - Hele foyeren er spækket med mennesker så man hverken kan komme frem eller tilbage. Biografen er simpelthen ikke bygget til at håndtere så mange mennesker.
Under filmen er der ualmindeligt meget støj fra andre publikummer, der bliver snakket, grint (det er altså en gyser vi ser), kommenteret højlydt på filmen, bøvset og så videre. Og ber man folk om at være stille bliver der bare grint af én.
Palads kan selvfølgelig gøre ved at der er en flok idioter som tager i biografen, men burde tage et ansvar og placere medarbejdere i salen som kan sørge for at der er stille så alle får en god oplevelse.
Jeg ville egentlig gerne have givet Palads to stjerner, men eftersom jeg har skrevet til dem og udtrykt min utilfredshed for 1½ måned siden uden at få svar kan det kun blive til en stjerne.

Uartig betjening

Var inde for at se en film om Tirsdagen til Telia TIrsdag. Fordi deres maskine er nede, siger en medarbejder man skal henvende sig i skranken og så får man alligevel den ene gratis.

Men da man så kommer derop, siger de der ikke er flere tilbage. Jamen maskinen har jo aldrig været oppe, og vi var der 40 minutter inden filmen. Så det passer jo bestemt ikke. De vil så have betaling for begge billetter.

Sætter nok ikke mine ben der igen, næste gang bliver det cinemaxx.

Is Paladsbio your company?

Paladsbio Details

Visit Paladsbio