Palletanke reviews

Palletanke reviews

6.4

Desværre snyd med porto men ellers god vare

Jeg bestile et stykke tilbehør til min palletank ifgorm af en vandslange adaptor. Varen var fin, passede og fungere alt i top her.

Den skulle de dog have 80 kr. for at sende. Hvilket jo er ret meget men jeg tænker at den nok så kommer med fragtmand eller i det mindste som en fuldt forsikret post pakke. Men nej... den bliver sent som et halt almindeligt brev i en boblekuvert til den lille sum af 16 kr. Jeg har med andre ord betalt 64 kr. for... ja? Ingenting?

Nu har jeg kontaktet butikken og hørt om hvad de selv mener om den sag. Og her er så det fantastisk kundevenlige svar jeg fik:
"Dine 80-kr dækker også kuvert og brændstof til min bil når den skal på posthuset.
Der bruges til på både skrive arb.-kørsel-osv.
Håber da også at du får løn for dit arbejde!!"

Skal vi blive enige om at jeg ikke kan anbefale dette firma.

PS: Mit navn var stavet forkert på kuverten, mit efternavn var erstattet af en del af min mail adresse, til trods fot at det hele var håndskrevet?

Is Palletanke your company?

palletanke.dk Details

Visit Palletanke