Paludan Cafe reviews

Paludan Cafe reviews

4.8

God mad, men flabet personale

Maden var udemærket, men et kursus i kundeservice ville ikke skade. Magen til ringe betjening skal man sku lede længe efter! Surt og flabet personale. Dér kommer jeg ikke igen.

Ubehøvlet personale

Wow Paludan er ikke hvad det har været. Sjælden har jeg været ude for så ubehøvlet personale, som jeg oplevet idag. Man føler man forstyrrer når man bestiller og ingen af pigerne ved kassen smiler til kunderne. Da jeg gik op igen for at bestille kaffe smilede jeg så stort jeg kunne og sagde tak, og jeg fik bare et fornærmet blik tilbage. Det er godt nok ærgerligt at I ansætter piger der ikke ved had god kundeservice er, da beliggenhed og konceptet ellers er ideelt.

Kunden tager altid fejl

På en smuttur til København trængte vi til lidt at spise og drikke, og valget faldt på Cafe Paludan, da vi har en svaghed for bogcafeer.

Vi bestilte to gange frokost med lun leverpostej, en smoothie, en cappucino og et glas vand. Smoothien blevet lavet på stedet, men da pigen ved kassen spurgte fyren, der lavede drikkevarerne, om han ville lave en cappucino, var svaret et surt "Nej!" Vi satte os derfor ned til et bord og ventede på mad og de sidste drikkevarer. Vandet blev vi dog bedt om selv at skænke fra nogle kander på disken. Fair nok, men glassene var brandvarme, så vi valgte at vente lidt.

Da der var gået en halv time, var hverken mad og eller drikke ankommet, og en af os gik derfor op til kassen for at spørge til vores bestilling. I mellemtiden ankom maden dog. Ved kassen fik min ledsagerske den besked, at hendes cappucino altså stod på disken ved siden af vandkanderne, der hvor drikkevarerne plejede at blive stillet, når de var færdige! Okay... den information ville have været på sin plads, da bestillingen blev afgivet! Cappucino'en var naturligvis blevet kold efter ca. 20 minutter på disken, men det var tydeligvis ikke med den gode vilje, at min ledsagerske fik en ny. Tværtimod fik hun i stedet en fornærmet og nedladende kommentar om, at "huske at drikkevarerne altså stod der, næste gang hun kom!"

Men bare rolig, der bliver ikke en næste gang! Få styr på jeres kundeservice og samarbejdet mellem medarbejderne. Stamkunder ved måske nok, hvordan proceduren ved bestilling er, men alle de kunder, der kommer for første gang ved det af gode grunde ikke! Og vi vil ikke tales ned til af sure medarbejdere!

Væk med "kunden tager altid fejl"-attituden og frem med "kunden har altid ret"-stilen og inkluder gerne et smil eller to.

God kundeservice

Fik et godt måltid og det er et dejligt sted

Byens sløveste betjening

Det er så ærgerligt når et sted med god placering og hyggelige lokaler formøbler potentialet, på den ene eller anden vis.

Hos Paludan er der to store problemer. Den første er enormt. Det er den sløve betjening. Ja I har travlt fordi I har kunder, men så må I sgu da tage ved lære og udvide, ansætte flere og først og fremmest rette op på det tåbelige system med at tjenerne tager imod en bestilling og så laver den selv. Alle ved at det er mere effektivt at have fx en der tager imod bestillinger, og en der laver dem ( og fx en der går ud med dem.)

Hos Paludan er de ligesom altid bagefter. Altid.

Det andet problem er derfor, at priserne er for høje. Man tager ikke tyve kroner for en tør tør brownie, som smides på en tallerken uden flødeskum eller cremefraiche, når folk venter så længe i kø.
Det hedder jo "alt godt kommer til den der venter" - sådan er det desværre ikke på Paludan. Så enten skal priserne ned, ellers skal køen være det værd. Forkæl dog gæsterne der venter 7-18 minutter på at bestille!!!

Is Paludan Cafe your company?

Paludan Bog Details

Azero webhotel - Hosted by Azero. Azero leverer domæneregistrering, webhoteller og serverdrift. Hos Azero er service, stabilitet og sikkerhed i højsædet og hurtige fleksible løsninger er en selvfølge.

Visit Paludan Cafe