Parfyme-Klikk reviews

Rating distribution

Reviews

About

MØKKAFIRMA

Vannvittig dårlig kundeservice, laaaang leveringstid, ikke er prisene billigere enn konkurrentene sine .....
Fikk heller ikke reklamert på en forsendelse i retur grunnet bliiteliten skade på emballasje.. Som ikke engang var min feill
Kommer ALDRI til å handle eller anbefale dette stedet til noen..
Keep away...

SKuffende leveringstid!

Bestilte en parfyme som jeg skulle gi i julegave til min mor. Dette var en parfyme hun ikke hadde fått tak i her i området,så dette måtte jo være perfekt tenkte jeg.
Bestillingen ble betalt og alt så ut til å være i orden 11.Desember, nesta dag fikk jeg melding om at bestillingen var sendt og jeg fikk et sporingsnummer jeg kunne følge.
Jeg sjekket sporingsnummeret flere dager, men det stod alltid
"Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette". For å prøve å forsikre meg om at jeg kunne få denne før jul, sendte jeg en mail med spørsmål om den kom til å komme før jul... Fikk til svar at denne var sendt fra England til Danmark og fra Danmark til Norge, så det ville være minst fem dager før jeg kunne se noe på sporingen. "Du bør ha pakken i slutten av neste uke, så det burde komme i tide til jul"...I dag er det 10 dager siden jeg fikk denne mailen, og det er fortsatt ikke mulig å spore noe pakke. Julegave ble det da altså ikke...

Topp Service!

Handlet julegave til min kone og alt fungerte topp. Hva jeg kjøpte for dere ikke vite før enn etter jul!
Review by confirmed purchaser

Fikk hva jeg ønsket ,raskt rett hjem i postkassen

Rask levering av det ønskede produktet som ankom i god stand

kjap levering,veldig bra

Veldig bra hdde den parafumen jeg ville ha. Ville bestillt flere men ser at de nå er utsolgt. Imponert over kjap levering. Kan anbefales på det varmeste.
Review by confirmed purchaser

Ingen tilbakemelding om hvilken av parfymene som ikke ble sendt, slik at jeg kunnet kjøpe en annen. Retur av penger tok lang tid.

forhør deg om de har produktet på lager, for logistikken deres er ikke god nok:((( Jævla treige til å få sendt varer av gårde, anbefales ikke!!!

Långsam leverans

För det första tog de väldigt lång tid innan jag fick mina parfymer, sidan är ju norsk och jag beställde hit, där ja bor i Norge . För de andra när jag skulle hämta ut den fick jag betala över 250 NOK, för avgifter som jag inte ens visste om.. MYCKET DÅLIGT. på grund av långsam leverans och dolda avgifter beställer jag ALDRIG mer därifrån.
Review by confirmed purchaser

Dårlig pga. tok for lang tid.

Dette virket som et veldig rimelig og greit tilbud på en Eu de toilett som jeg har savnet her hvor jeg bor, men kommer ikke til å benytte meg av dette igjen!!!! Blir IKKE rimelig da jeg må ut med Fortolling NOK 124,- (inkl. MVA) og betale MVA på NOK 114,- altså en merkostnad på NOK 239,- på toppen av det jeg har betalt for varen... Jeg vil IKKE anbefale mine venner og kjente denne muligheten å handle på! Tok altfor lang tid fra jeg fikk mail om at pakken min var sendt forrige mandag idag er det torsdag, og hentelappen ligger i kassa.. og jeg må sjekke hvor jeg får den utlevert (burde stått på blanketten)....Håper ihvertfall at innholdet svarer til forventningen når jeg får hentet pakken imorgen! Ingen flere bestillinger på meg NEI!!!!!

elendig postgang.

Må si jeg har ikke fått varen ennå og er mildt sagt forbannet. At dere sender og det kan ta 10 hele virkedager før jeg har det er helt på trynet. Så står det at om jeg ikke mottar innen dem 10 dagene, så skal jeg vente 14 dager før jeg sender inn klage.

Nei vet dere hva. Kommer det ikke innen tiden, så send pengene mine tilbake med en gang. Hadde jeg vist det jeg vet nå om deres postgang dere bruker, så hadde jeg bestilt en annen plass.

Elendig er det jeg har til svar.

dårlig leveringdtid

Ikke fått varene etter over en uke. Skuffa
parfyme-klikk.no

Reply from parfyme-klikk.no

Hei,

Levering kan dessverre ta opptil 10 virkedager å levere en pakke. Vi sender fra England, så dette er grunnen til at det tar litt mer tid enn vanlig.

Hvis du leser vår leveranse side slik at du kan se at vi har tenkt at det kan ta opptil 10 dager for en pakke å ankomme.

Toll er tull

Vær obs på toll hvis du bestiller noe. Jeg kjøpte en parfyme til ca. kr. 350 og fikk over kr. 200 i toll!! Tror ikke jeg skal gjøre det igjen.
parfyme-klikk.no

Reply from parfyme-klikk.no

Hei,

Jeg beklager at du har lest våre levering side hvor der står denne "Produkter som sendes til Norge kan noen ganger må betale skatt. Parfyme Klikk påtar seg intet ansvar under noen kostnader forbundet med dette. Vennligst sjekk med din tollsted din tollsted før du bestiller hvis du ønsker å vite mer."

parfyme-klikk.no Details

About this company

Parfyme & Aftershave fra designere og kjendiser kan kjøpes online på Parfyme-click. Det er gave sett fra Armani, Hugo Boss, Diesel og Thierry Mugler, for å nevne noen.Vi selger også hårprodukter, kosmetikk og hudpleieprodukter fra kjente merker som Fudge, Biotherm og Maybelline.Vi har over 6000 produkter å velge mellom, og alle våre produkter er 100% original.

Visit Parfyme-Klikk

Hair Products

Skincare

Trustpilot's Commitment

Trustpilot Subscriber

No companies can delete or otherwise censor reviews.