Parkering Aarhus reviews

Parkering Aarhus reviews

6.1

Griskhed eller bare dumhed

Parkering Aarhus står for driften ved Aarhus Universitets Hospital.
Efter mindst 48 timer med problemer med billetautomaterne har Parkering Aarhus intet effektivt foretaget sig. Desværre kan de heller ikke, udelukkende af princip, lukke ned for systemet eller få displayet til at vise "midlertidigt ude af drift". Så øges chancerne jo også for syge og pårørende der parkerer "ulovligt" og så er der penge i kassen, kr. 510, ... eller?

Efter at have frosset bravt flere gange de sidste 48 timer i køen til P-billetstanderne endte anlægget med at låse mit kreditkort idag. Vente, vente som de andre dage, men da der var gået ekstraordinært længe ringede jeg på servicenummeret. Tyve minutter efter befriede en tekniker mit kort. Og jeg fik bestemt ingen undskyldning at varme mig ved. Forklaring på, at intet er sket i løbet at de sidste (mindst) 48 timer kunne heller ikke gives: Vi arbejder på sagen, men så lad dog være med at genere kunderne imens!

Hvorfor er det lige af displayet ikke kan vise "midlertidigt ude af drift" eller lukkes ned. Første løsning ville ikke få parkeringsanlægget til at sande til eftersom ingen ved, hvornår det fungerer igen.

Tak for kulden (det er jo rart at mærke vinteren!!!) de foregående dage og specielt i dag. Og tak for den manglende undskyldning. Og tak for at genere de betalende kunder. Åh, pyt med om de er syge eller bliver det. Bare vi tjener nogen penge!!!

Is Parkering Aarhus your company?

Parkering Aarhus Details

Visit Parkering Aarhus