Party Lenses reviews

Party Lenses reviews

5.8

Hold jer væk...

Der stod på hjemmesiden, at der ville gå max 3 dage, før min varer ville være i postkassen. Det tog i stedet for 3 uger!? Jeg var overbevist om, at jeg var blevet snydt. Jeg forsøgte at kontakte dem over mail, intet svar.

Ja, jeg fik mit produkt, men aaaalt for sent... Hvis i SKAL købe herfra, så gør det en måned i forvejen, før i skal bruge produktet.

commande jamais recue

J'ai commandé une paire de lentille en décembre, mon compte à été débité, et depuis rien, ni commande reçue, ni réponse à mes messages par leur site, ou même facebook! Je ne recommande pas du tout

Høj kvalitet, kæmpe udvalg og hurtig levering

Høj kvalitet, kæmpe udvalg og hurtig levering. Jeg fik min ordre dagen efter

Linserne kom alt for sent - og nogle kom slet ikke...

Eftersom der står 2-3 dages levering troede jeg at jeg var i god tid da jeg bestilte linserne 4 dage forinden jeg skulle bruge dem. Pakken kom dog kun lige inden jeg skulle buge dem og der manglede et par! Jeg var nødsaget til at købe et par i butikkerne som jeg oprindeligt ikke ville have og her 2 uger efter har jeg stadig ikke fået det sidste par kontaktlinser... Ydermere kan man heller ikke kontakte dem telefonisk hvilket gør det svært at få kontakt med dem.

God service i kundeservice

Min søn havde forsøgt at bestille linser, men der gik noget galt under bestillingen. Jeg kontaktede derfor firmaet, og fik en super service i kundeservice, samt en fin vejledning på, hvordan vi skulle bestille linserne for at undgå de samme problemer igen.

Hurtig levering!

Modtog min vare efter blot 2 dage, trods en del bekymring efter at have læst anmeldelserne herinde. Kan intet negativt sige, fik den vare jeg havde bestilt, og super hurtigt!

Hold jer langt væk !!

Det er nu et år siden jeg bestilte kontaktlinser og væske ved dem. Jeg fik kun et ud af to par linser og så 2 stk. etui til at opbevarer dem i, dog fik jeg aldrig væsken dertil.
Jeg har sendt over 20 mails på kort tid og fik intet svar fra dem. De er nogle fuskere så hold jer langt væk. Køb ikke noget derfra de hapser bare pengene i stedet for og ignorere dine mails !!!

Fed side & super service!

Party-Lenses har et rigtigt fedt udvalg af linser - Jeg bestilte 3 par farvede her igår(tirsdag), som jeg skulle bruge til en fest på fredag. Allerede i dag(onsdag) kom de med posten, det er altså hurtig levering- Linserne har jeg på lige nu og de er KANON. Super hjemmeside, forstår ikke de negative anmeldelser!

Is Party Lenses your company?

We specialize in color contact lenses, Crazy Lenses and UV Disco lenses. Free delivery worldwide!

Visit Party Lenses