Pasto.dk reviews

Pasto.dk reviews

9.2

Godt køb, men ridse og chat trak ned...

Bestilte en ismaskine efter at have læst meget rundt omkring om hvad man skal være opmærksom på. Brugte chatten til at afklare de sidste tvivlsspørgsmål før køb og igen da jeg fik maskinen hjem og savnede en mere udførlig instruktion. Købet forløb helt gnidningsfrit og til en god pris, synes dog svarene i chatten virkede lidt "hurtige" og efterlod mig i tvivl om man bare ville "tale et salg hjem"... De havde heller ikke, iflg chat-medarbejderen selv, detailoplysninger om netop den maskine jeg havde købt, mht brug, så jeg fandt forskellige ting andre steder på nettet, der hjalp. Fint at chatten er en mulighed, men jeg syntes ikke den fungerede "betryggende", selv om de var hurtige til at svare osv. Ismaskinen havde i øvrigt en lang ridse i kabinettet ved modtagelsen, formodentlig fra fabrikanten, hvilket jeg blev dispenseret for med en ekstra skål. En ok måde at løse det på - om end ærgerligt at det kan ske med en helt ny og smådyr maskine... Selve maskinen er til fem stjerner...

Hurtig og professionel

Godt udvalg, hurtig respons på ordre, og ikke mindst hurtigt leveret.

Fremragende service!

Vi bestilte en voksdug fra Pasto.dk, den skulle være 2 meter lang. Efter 2 dage modtager vi dugen, men da vi åbner pakken er dugen desværre kun 1 meter lang! Jeg ringer derfor til kundeservice dagen efter og forklarer hvad der er sket. Kundeservice beklager fejlen, sender en ny dug, og beder mig om at beholde den "forkerte" dug på 1 meter. DET ER GOD SERVICE!!!

God hjemmeside, hurtig og fejlfri levering

Bestilte et super sejt Microplane pizzahjul om eftermiddagen. Det kom næste morgen.

Her kan du trygt handle !:)

Lidt benovet over den hurtige levering og hurtige og søde support af Randi

det funker bare :-)

Købte Nemox ismaskine og der var hurtig levering og prisen var rigtig så super god side at handle på.

Tilfreds

Det fungerede, som jeg havde håbet på

Alt som aftalt

Meget hurtig levering og alt som aftalt

Lynhurtig levering

Skønt at få varen mindre end 12 timer efter bestilling

hurtig levering

Nemt, hurtigt og billigt

Helt fint

Helt udemærket handel, men lidt lang leveringstid, ellers alt som det skal være. :-)

Bestildte en varer og fik den leveret til døren 36 timer efter, dejligt med hurtig ekspedition. Ismaskinen lever op til vores forventninger

forsendelse og porto

Hej. Meget fin betjening og hurtig levering,men jeg synes det er lige i overkanten, at tage 49 kr. for håndtering og forsendelse. Kuverten vejede 18 gram ( stor kuvert til så små ting, 4 gram)og 5 kr. i porto ( det var 2 små beslag til røgalarm, som ikke var med i leveringen, da jeg købte dem).

mvh. Karin
Pasto.dk

Reply from Pasto.dk

Hej Karin

Tak for din feed back. Alle ordre bliver sendt som pakke, da de ellers ikke er forsikret hos Post Danmark. Bliver pakken væk er der ingen erstatning.

Derfor er din ordre også sendt som pakke, og prisen hos Post Danmark er 49,- for en pakke. Jeg håber du trods alt er glad for din handel hos os, og vi står klar til at hjælpe dig igen.

/Morten - Kundeservice

Excellent service

Jeg købte en sensor til Jacob Jensen udendørs termometer. Desværre kunne jeg ikke få sensoren til at fungere - den blev ved at vise 13-14 graders varme, og der var sne og frost udenfor, så det var ganske klart forkert.
Jeg købte en anden sensor og sendte derfor den defekte sensor retur til Pasto.dk. Desværre var jeg så uforsigtig at sende den som brev, og fik (vist nok) også sendt den til den forkerte adresse - skulle have været til leverandøren, og ikke afsenderen Pasto.dk. Da der gik ca 2-3 uger og jeg intet hørte, kontaktede jeg Pasto.dk og de sagde de ville lede, men idet den var sendt som brev, kunne den jo være blevet væk i posten.... Jeg afskrev derfor muligheden for, at få mine penge igen, da jeg ikke regnede med at den ville dukke op. Og så i dag er den dukket op, og pengene er returneret til min konto!!! Det er hvad jeg kalder eminent service!!
Kan helt klart anbefales - varerne kommer hurtigt og er der retur varer er de flinke og søde på mail.

nemt og hurtigt

Jeg var tilfreds med bestilling af varer på Pasto.dk. Jeg fik bestillingen allerede næste dag.

lev. fra dag til dag

Ufattelig hurtig levering

Jeg bestilte min æggekoger torsdag eftermiddag, levering under 24 timer senere fredag morgen, det har jeg aldrig oplevet før, flot.

hurtig og korrekt levering

jeg købte en vejrstation fra jacob jensen, der havde jeg 2 dage efter bestilling

Fint fungerende firma

Intet at klage over, rette indhold og hurtig levering.

Pasto.dk Support

Altid dansk kundeservice

Er der noget du i tvivl omkring valg af produkter eller din bestilling, sidder vi klar til at hjælpe dig. Både via telefon, email og endda på chat.

Din sikkerhed

Pasto.dk er 100 % dansk, og det er din sikkerhed for at alt foregår efter dansk lovgivning.

Officiel forhandler

Vi er officiel forhandler, af alle de produkter vi sælger. På den måde kan vi sikre de bedste priser og den bedste garanti hvis der skulle opstå problemer.

Vi gør alt hvad vi kan for at have alle varer på lager, således du kan få dine vare inden for få dage.

Om virksomheden

Pasto.dk er til dig der elsker hjemmelavet is, og ikke mindst kvalitetsprodukter at lave isen med. Hos os finder du et stort udvalg af de bedste ismaskiner på markedet, og ikke mindst tilbehøret til at producere og servere isen helt perfekt. Vi gør en dyd ud af lynhurtig levering lige til døren, og vi står altid klar til at hjælpe dig til at træffe de rigtige valg inden for den store verden af ismaskiner.

Visit Pasto.dk

Write to: info@pasto.dk