PC Bilen reviews

PC Bilen reviews

8.8

Dyrt bekendskab

Vores oplevelse af Viktor har været utrolig godt på alle måder i lang tid, men vores oplevelse her fornylig har vendt vores oplevelse fra utrolig god til utrolig dårlig. Vores souschef her i firmaet havde en computer der pludselig "stod af" vi tilkaldte Viktor men blev i stedet mødt af en nyansat hos Viktor som brugte utrolig megen tid på, at finde ud af at den nok ikke kunne mere og vi var nødt til at investere i en ny. Vi blev så vejledet i at købe en ny til ca. kr. 6.000.00, den skulle han så installere, som også tog utrolig lang tid da han ikke kunne finde ud af det, så der blev ringet og kommet over lang tid, vi fik kontakt med Viktor og fortalte , at det kunne ikke være rigtig , at han skulle t bruge så lang tid på at installere en computer, men det havde Viktor ikke forståelse for og det hele endte med kort fortalt , at vi blev konfronteret med en regning på kr. 17,000.00 i alt hvad der svare til ,at vi kunne have fået 3 computere for det beløb, hvad vi eksilerede over , så Viktor tilbød os at få 1 time eller 2 betalt fordi det var et ekspres opkald, men selv samtalen hvor vi klagede over behandlingen kom vi til at betale for og så den sidste mail i dag får vi at vide , at han heller ikke ville holde sin aftale med at tilbagebetale for de timer for ekspres opkaldet.så ALDRIG mere vil vi bruge PC eksperten Viktor.
PC Bilen

Reply from PC Bilen

Hej Inger-Marie,

Jeg vil starte med at sige tak for de snart 3 år, vi har arbejdet sammen om at løfte jeres IT-opgaver hos IM Plantemiljø, og jeg er glad for de 2-3 nye maskiner, vi i den tid fik sat op ude hos jer ved siden af alle ad hoc opgaverne.

I denne sag vil jeg starte med at sige, at jeg kan stå 100% inde for fakturaen fremsendt til jer, og jeg kan ikke forstå din udlægning af sagen. Her komme vores.

Denne sag er delt op i 3 dele (1 samlet faktura)

1) En akut opgave (udrykningstid under 10 min.) Varighed 2,5 time – Kunden blev fra start rådgivet om ikke at bruge for meget AKUT-tid på den gamle maskine. Vi forsøgte at få fart på maskinen og blev, efter et par timer, i samråd med kunden, enige om at en ny ville være en god løsning. Akut besøg = 2,5t x 1198,00 = 2995,00 ex moms.

2) Opsætning af ny computer – Varighed 4,5 time (4,5 x 599 = 2695,50 ex moms) (Herunder Klargøring, opsætning, installation og dataoverførsel)

Pris på ny maskine: 6.500,-

3) Episoden med Bjarne (Din mand) – Varighed 2,5 timer (Fjernsupport/Telefon support, beskrevet i forløb nedenfor)
8 x 15 min a 199 (telefon support alm)
2 x 15 min a 398 (telefon support aften)
ialt 2388,00 ex moms.

Samlet en faktura på 13-14.000 ex moms for hele opgaven (punkt 1,2 og 3) inkl. maskine. Derudover blev der stillet en låne computer til rådighed med indbygget 3G modem (uden beregning), så kunden var online og havde i øvrigt både hendes mails og dokumenter til rådighed under klargøringen af den nye maskine.

Efter fremsendelsen af fakturaen til dig, fik jeg blot en mail tilbage hvor der stod at du ”ville kontakte Trustpilot, og hører hvad de ville tage for at opsætte en computer”. Jeg ville bestemt have værdsat et opkald, inden den trussel blev skrevet til mig. Nå, men efter modtagelsen af din mail ringede jeg til dig, og vi fik en snak om tingene, hvorefter jeg nævnte for dig at jeg ville give dig 1 times rabat hvis Christian synes det var fair. Jeg snakkede med Christian igen, og vi kom frem til, at timerne var berettiget, og at der ikke var nogen tvivlsspørgsmål der kunne give anledning til en rabat. Men alligevel beder jeg Christian om at ringe til dig (med en times rabat i baglommen) for at få belyst, hvor der præcis var tvivl om arbejdets kvalitet/udførelse, så der ikke opstod fremtidige misforståelser. Hverken Bjarne eller du var interesseret i at tale med Christian, da han kontaktede jer, så derfor sender jeg efter 3 timers tid en mail til dig, hvor jeg fastslår, at den fremsendte faktura er gældende, da vi ikke kunne komme i kontakt med jer ifb. med en samtale over hvor der evt. skulle lægges en rabat.

Du nævner, at I blev faktureret for et opkald, hvor I klagede over "behandlingen"(frygt for tidsforbrug-opkaldet nævnt nedenfor) Vi har ikke foretaget nogen fakturering i denne forbindelse. Det opkald har Bjarne allerede spurgt ind til, og I må internt have taget fejl af datoerne. Det giver nemlig ingen mening fra vores side at tage penge for et sådant opkald.

Bjarne som også har en stor del af denne sag nævnes ikke i din beskrivelse af forløbet:

Bjarne ville gerne bruge en gammel Office pakke licens. Alt i orden. Det startede med 1 og blev til 5 forskellige forsøg på at installerer forskellige versioner og derefter prøve nøglerne af. Der gik sammenlagt 2,5 time med at downloade de versioner af Office, som Bjarne havde licensnøgler til, og derefter teste nøglerne. Alt i alt 2 timer alm. fjernsupport og en halv time Aften telefon support.

Du nævner, at Christian ikke kunne finde ud af det, når han ringede til jer. Her kommer en lille fodnote ind (det var Bjarne, din mand, der ikke kunne finde rundt i licensnøglerne, så når Christian ringede, var det fordi nøglerne fra Bjarne ikke virkede).

Du nævner, at I (Firmaet ringede til mig), men det var jo ikke firmaet, men din mand Bjarne der ringede og sagde, at han ikke forstod, det skulle tage så lang tid med opsætningen af den nye computer. (4,5 timer for en komplet opsat business PC fra a-z) Det er IKKE lang tid, men jeg undersøgte selvfølgelig sagen efter telefonopkaldet fra Bjarne. Jeg sagde til Bjarne, at jeg havde fuld tillid til Christian og at det tidsforbrug han havde var helt normalt ud fra de opgaver, han havde løst. Bjarne blev nu mere rolig. Efterfølgende rullede så hele tidsrøveren om Office pakkerne, licensnumre osv. (del 3)

God og hurtig service

Vi har nu fået hjælp af Victor fra PC-bilen to gange. Han kommer hurtigt og finder hurtigt en løsning. Timeprisen er også særdeles rimelig. kan klart anbefales.

Det var stille og roligt, Victor er klart en jeg vil anbefale til alle mine venner, jeg fik selv anbefalet Victor af nogle venner. Bodil Barslev

Flexibel service

Meget fin service. Jeg kunne aflevere min PC et sted og hente den igen dagen efter på en adresse nær mig. Blev løbende kontaktet angående reperationens omfang. Meget rimelig pris. Kan anbefales.

PC Bilen "Et sikkert valg til alle dine PC problemer"

Jeg kan varmt anbefale PC Bilen til alle dine PC problemer, store som små.
Altid hurtig og venlig service og yderst effektive.
Jeg føler mig tryg ved deres service, troværdighed og faglige kompetencer.
Meget rimelig timepris, som er godt givet ud, hvis du har behov for PC hjælp.

MACbilen - perfekt hurtig og kompetent service

jeg har 2 gange benyttet MACbilen da min harddisk stod af - derefter support til at genskabe data fra TimeMachine. Ualmindelig hurtig og fantastisk service!

Hurtigt, kompetent og i orden!

Det virkede bare. En forbedring af mit trådløse hjemmenetværk. Hurtigt, kompetent og bare i orden!!

Hurtig, effektiv og venlig.

Som sædvanlig en hurtig og venlig service.

Omgående og yderst kompetent servicering af min PC`er

Jeg er yderst tilfreds med, at tilgængelighed og kompetence går op i en højere enhed, som jeg fornemmer det gør, når jeg ringer til Victor.
Meget vellykket til en rimelig pris. Jeg har gennem nogen tid været plaget af reklamer på mit skrivebord fra et par firmaer, der sælger virusbeskyttelse. De lod sig ikke uden videre delete og det mærkelige er, at jeg endda havde betalt for dem, men uden at de pågældende firmaer åbenbart havde registreret det. Pengene er i hvert fald hævet fra min konto. Da jeg ringede til Victor, overtog han med det samme fjernstyringen af min computer, fjernede de pågældende programmer/reklamer fra min computer, fjernede yderligere en del unødvendige programmer, som jeg
åbenbart havde fået installeret og som forringede computerens hastighed. Samtidig fik jeg installeret Norton Securirty og alt blev klaret i samme ekspedition. Tak for en god oplevelse endnu engang. Steen Andersen

Service som den skal være!

Havde en rigtig god oplevelse da vi skulle have skiftet skærm på vores HP bærbar. Den var færdig på blot to dage og fungere bare perfekt.

Se det er service som den skal være! Kan kun anbefale PCBilen til andre som ønsker hurtig service og rigtig god samt professionel betjening.

Service!

Super fleksibel og meget hurtig. Vires pc blev hentet kl 21 om aftenen på vores bopæl og leveret kl 21 næste aften hvor alle skader var fixet. Og det enda til en MEGET billig penge!

Hvor er det skønt........

Victor, som elsker kaffe i rigelige mængder, er en behagelig, kompetent computer "nørd". Det er et rigtig godt koncept, at han kører ud til kunden og ikke omvendt, for den fejl han fandt hos mig, havde han ikke fundet, hvis computeren var blevet afleveret hos ham !!
Han får et 12 tal fra mig :-)

Professionel, fleksibel og hurtig hjælp som løste mine pc problemer

Jeg kan kun anbefale PC Bilen, som gav mig en yderst professionel, fleksibel og hurtig hjælp. Vil helt bestemt gøre brug af PC Bilens kompetencer en anden gang. Kan kun anbefales!

Formidabel

PCbilen er fantastisk, det varede ikke længe før fejlen på min PC var løst. Der blev ryddet op og tilføjet hvad der manglede. En utrolig venlig behandling og tålmodighed. PCbilen er bestemt et firma jeg vender tilbage til.

Laptop erstattet på 6 timer!! Fantastisk service.

Jeg fik bare super god service, det var rigtig hurtigt og til den rigtige pris! Jeg er helt sikkert kunde hos PC Bilen igen....

Victor er bare helt i top.

Fandt en tricky fejl på min pc og fik den udbedret over night. Hjalp mig pr. fjernsupport med at logge på min hjemmeside, som havde "tabt" mig. Det sidste oven i købet uden beregning. Super!

En hurtig og perfekt løsning

Behagelig person kom forbi, hentede pcén og vips, næste dag var problemet ordnet.
Jeg ville helt sikkert anbefale det til andre

SUPER

Havde selv forsøgt, men det var ikke oplagt hvad det var galt. Og at fejlsøge en PC der bare fryser er ikke nemt. Jeg er webmaster for en forening, så tanken om at skulle starte forfra på en ny PC med website, maillister osv. osv. var langt fra behagelig. PCbilen fandt fejlen på under 2 arbejdstimer – det kunne e have taget mig dage og dyre fejlkøb af fx RAM der viste sig at være OK.
Anbefaler firmaet til alle.

min redningsmand!

Man får højt kvaliceret, pædagogisk og hurtig hjælp af PCBILEN. Man behøver ikke længere gå i sort over problemer med sin computer eller det helt uoverskuelige problem: at købe en ny og få den til at virke. Tak for det!

Meget tilfreds

Super service. Hurtig og effektivt. Og dejligt at modtage råd, vejledning og undervisning undervejs. Jeg vender helt klart tilbage, når behovet opstår.

C. Nyegaard

PC Bilen Details

PC Bilen tilbyder IT-Support & Reparation til private og erhverv. PC Bilen stræber efter at blive Din IT Partner 24/7.

Visit PC Bilen

Write to: kontakt@pcbilen.dk