PeakPerformanceShoppen.dk reviews

PeakPerformanceShoppen.dk reviews

6.9

Godt produkt, dårlig service

En meget dårlig oplevelse ifm besøg i Aarhus-butikken i dag.

Min kæreste havde købt et par Hästens skihandsker i str. 11 til mig i julegave. De var desværre for store, hvorfor jeg umiddelbart efter jul tog ned i jeres butik på Store Torv i Aarhus for at bytte dem til en str. 10. Varen var ikke hjemme, men ekspedienten sagde at hun kunne bestille det hjem. Herefter udstyrede hun mig med et tilgodebevis og sagde at de ville ringe til mig inden for kort tid.

Herefter ventede jeg i over 1 uge, hvorefter jeg kontaktede butikken per telefon. Det lød lidt som om, at de havde glemt min bestilling, men de skulle nok følge op på det. Igen hørte jeg ikke noget tilbage - og jeg tog derfor ned i butikken i dag (10. januar).

Jeg snakkede med en anden ekspedient, som fandt bestillingen i bogen og så at der var anført et "minus" ud for varen. Hun tilkaldte en anden ekspedient (den oprindelige), som fortalte at de ikke var i stand til at skaffe varen og at hun havde lagt en telefonbesked om dette (jeg har selvfølgelig tjekket og kan blankt afvise dette). Jeg kiggede hurtigt om der var nogle andre handsker jeg kunne bruge, men desværre ikke. Jeg spurgte derfor om jeg ikke kunne få mine penge tilbage, men dette blev afvist.

Jeg argumenterede for, at jeg aldrig ville have taget imod et tilgodebevis i første omgang, hvis jeg havde vidst, at de ikke kunne få varen hjem - men at jeg i stedet havde valgt at få pengene tilbage. Ekspedienten sagde at hun gerne ville returnere pengene, men at det var et teknisk spørgsmål. Jeg blev lidt irriteret, idet jeg mente at det jo nok skulle kunne lade sig gøre, hvis der var vilje, og talte min sag, hvorefter en tredje ekspedient blev tilkaldt. Han var kort og kontant overfor mig, grænsende til ubehøvlet overfor mig.

Mine dårlige service-oplevelser ifm. alt dette:

1) Det er ikke godt nok, at jeg er blevet tilbudt et tilgodebevis, hvis der er mulighed for at de ikke kan få varen hjem. Så skal de bare betale pengene tilbage med det samme.
2) Det er ikke godt nok, at jeg selv har skulle konstatere, at varen ikke kunne komme hjem.
3) Jeg ved de har loven på deres side, men jeg synes det er dårligt, ufleksibelt og generelt dårlig stil, at de vælger at holde på jeg ikke kan få mine penge tilbage. Der var tale om 500,- kr.

Jeg er en stor fan af Peak Performance mærket og det vil ikke ændre sig. Fantastisk udstyr. Men jeg må desværre nok sande at jeg ikke ønsker at gå i butikken mere, hvis servicen er så ringe.

KANON service

bestilte mine nye skibukser fredag kl 12 og lørdag kl 8,30 var de leveret. kanon service og i sær når man tænker på juletiden hvor mange bestiller online..

Fornem Service.

I forbindelse med reparation af lynlås, blev jeg uopfordret tilbudt at få udført reparationen med det samme, uden beregning - ovenikøbet uden forsendelsesomkostninger. Læg dertil en kompetent og venlig betjening pr. telefon!
Tak for god behandling. Fornemt!

VIP-udalg uden styr på lager. Bestilte varer ikke på lager alligevel.

Blev inviteret til VIP-udsalg med 40% rabat. Men blev efter 2 dage informeret om, at ingen af de købte varer alligevel var på lager eller kunne skaffes.
Fik mail om at jakken ikke var på lager eller kunne skaffes, nu var sagen så bare at jeg ikke havde købt nogen jakke, men sportsundertøj til skiferie!

PeakPerformanceShoppen.dk Details

Visit PeakPerformanceShoppen.dk