Kjeldsen & Nielsen I/S reviews

Kjeldsen & Nielsen I/S reviews

6.8

For dårligt.

De penge jeg havde tjent sammen, og skulle have haft i starten af juli, kommer nok aldrig! De svarer ikke på mail, og de undskylder med, at en af deres annoncører er gået konkurs. Forstår dog ikke helt, hvorfor de ikke kan udbetale resten?!

Udbetalingen bliver udskudt og tilbageholdt!

Jeg havde optjent 955 Kr. på min konto og sendte dem til udbetaling (d. 19-05-2012)
- Ventede pænt i 45 dage, før udbetalingen fjerner de så 150 Kr. for en kampagne med hjemmesider jeg havde meldt mig på, samt betalt for (9kr),
- jeg klager så og siger "jeg har jo betalt" men svaret var at de kunne de ikke gøre noget ved... Fair nok det kan jeg leve med, men derefter bliver min udbetaling så udskudt endnu 45 dage..
- Jeg klager igen, og denne gang er de faktisk flinke nok og ændre datoen for udbetaling til det den var før

... Jeg troede alt var godt og ventede igen på min udbetaling ( d. 17-07-2012)

vi skriver nu d. 23-07-2012 og har stadig ikke modtaget nogen penge..
Har heller ikke modtaget et eneste svar på alle mine henvendelser i deres support afdeling og nyheds afdeling...

- derfor får pengepuljen.dk EN stjerne af mig
= uacceptabel oplevelse, urimelig og grov behandling.

uacceptabel oplevelse
- De fjerner 150 fra min konto selv om jeg har betalt

urimelig behandling
- De gav mig ikke en retfærdig grund til at de fjernede mine penge og nulstillede udbetalingens datoen

grov behandling
- de har ikke svaret på ET ENESTE af mine spørgsmål siden d. 17....

Håber da stadig jeg får mine penge, og håber de har en RIGTIG go grund, som de rent faktisk kan bevise er sand...
- Men indtil da bliver denne klage stående på trustpilot!

"LEGIT"

Fatter ikke hvad folk råber hurra for? Jeg tilmeldte mig siden midt i marts, og sendte en anmodning om udbetaling af pengene. Her sidst på maj, hvor pengene potentielt burde være nået frem, har de flyttet grænsen fra : "For at udbetale skal du mindst have optjent 500 kr.", til 600 kr.

Fandme en for dårlg opførsel. Kan ikke anbefale denne hjemmeside på nogen måder. Brug den dog, hvis man savner spam på sin e-mail.

EDIT: Jeg kan se at der er blevet anført rettelser på hjemmesiden, så nu står der: "Din udbetaling vil blive overført omkring d. 17/6-2012. Det kan afvige et par dage, dvs. før eller lidt efter d. 17/6-2012. Du modtager en mail når din udbetaling er blevet overført til din bankkonto."

Om det var en rettelse I har fortaget på min opfordring eller ej, så ser det ud til der er sket noget.

Jeg takker for din henvendelse, og trækker min dårlig anmeldelse tilbage igen såfremt jeg modtaget pengene til den aftalte tidspunkt.
pengepuljen.dk

Reply from pengepuljen.dk

Hej Stephanie.

Hvis du har anmodet om udbetalingen i april, kommer dine penge i midten af juni, hvilket også fremgår i vores betingelser.
Der går 45 dage efter endt måned hvor udbetalingen har fundet sted, til du modtager pengene.

Grunden til at grænsen er blevet sat op til 600 kr. er for at mindske det administrative arbejde, dette gør vi for at spare penge, så vi kan give brugerne endnu flere penge.
Såfremt du har udbetalt inden grænsen blev sat op, får du naturligvis dine penge, det gør alle der har udbetalt inden grænsen blev sat op, vi forsøger skam ikke at snyde nogen og vi er utrolig kede af, hvis det er din opfattelse.

Har du flere spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte os, enten pr. telefon eller email.

De bedste hilsner
Rasmus Kjeldsen
Pengepuljen.dk

LEGIT!

Funktionel og overskuelig side med rigtig fin kundeservice!
På to dage havde jeg 424 kr. og gratis gøjl på vej med posten.

Tjente 845kr og fik en masse "free" stuff

Har lige modtaget de 845 kr, og har fået fyldt gadget samlingen godt op:) ! Ingen kvaler overhoved

Vandt 1.000 kr!

Jeg oprettede mig på Pengepuljen.dk for nogle uger siden. Første dag tilmeldte jeg mig de populære kampagner på Pengepuljen.dk, og efter 3-4 stykker havde jeg allerede tjent 315 kr. Desuden vandt jeg 1.000 kr. på en kampagne igennem Pengepuljen, virksomheden hedder Serviceklub, hvor jeg tilmed modtager en Hugo Boss sæbe, for kun 5,50 kr!

Jeg er yderst tilfreds med konceptet, kundeservicen, og de troværdige kampagner! Det er desuden hurtigt og nemt at afmelde sig abonnementerne som der er på nogle af kampagnerne! :-)

Tusinde tak!!!

Fremragende side!

Pengepuljen er en meget enkelt og nem side, med et glimrende koncept. Jeg kan kun varmt anbefale denne hjemmeside. De har også en hurtig og effektiv support/kundeservice

Kundeservice i top !!

Jeg blev udsat for en fejl i en af kampagnerne, da jeg opdagede dette tog jeg kontakt til kundeservice på pengepuljen.dk.
Fejlen blev omgående rettet og jeg har fået mine penge retur. Pengepuljen.dk rettede fejlen til fulde inden for meget, MEGET kort tid. Jeg er helt fuldt ud tilfreds med www.pengepuljen.dk og dets kundeservice.

Så jeg kan kun give varme anbefalinger om pengepuljen.dk , min tillid har de ihvertfald :-)))

PENGE!!!

Jeg har været kunde hos dem et stykke tid nu og har fået penge udbetalt 2 gange nu! 1000 kr lige i lommen! Det er nemt og sikkert! Deres kundeservice er også rigtig god! Man kan altid komme i kontakt med dem :)

Indbringende og troværdigt

Jeg er yderst tilfreds med Pengepuljen.dk. Hjemmesiden er meget troværdig og overskuelig udført, og man er ikke i tvivl om, at intentionerne er gode. Det er nemt at benytte, og der er ingen fælder, som man skal være på udkig efter.
5/5 stjerner for en god hjemmeside og et super godt koncept.

pengepuljen.dk Details

Visit Kjeldsen & Nielsen I/S