A+ Perfekt Service reviews

A+ Perfekt Service reviews

6.8

Perfekt dokumentar på DR

det er virkelig fedt at se sådan nogen som jer der tager jeres arbejde seriøst :D

Bliv ved i den samme gode stil :D

Fiktiv regning

Jeg har modtaget en fiktiv regning fra perfektservice.dk til vores ejerforening. Regningen er på vinduespudsning af fællesrum, men vi har ikke fællesrum i vores ejerforening. Så vær opmærksom på fiktive regninger fra perfektservice.dk

Tillidsvækkende, god service

Vil klart anbefale Perfekt Service til andre - har selv fået dem anbefalet af venner og med god grund! De reagerer lynhurtigt på mail og der er altid god tone og god service. Hvis man har indvendinger eller ændringer modtages det med et smil.

godt og grundigt rengøring med smile!

Har brugt A+ Perfect Service i flere år og er meget tilfreds med deres arbejde. De holder deres aftaler og efterlader huset rent og pænt!

Rammer næsten det perfekte

Har nu haft Perfekt Service i nogle måneder og der har virkelig kun været småting. Fx var der et lille sted ved trappen, som ikke var helt ok rengjort. Det påtalte jeg og derefter har der ikke være problemer. Ved første rengøring kom rengøringsassistenten til at tage den forkerte bus og kom for sent. Dvs. småting og jeg er faktisk rigtig godt tilfreds. De er også fleksible og kan snildt lige hoppe den ugentlige rengøring over da vi var på ferie. Altid venlige pr. tlf. og ringer hurtigt tilbage hvis spørgsmålet ikke kan besvares med det samme. Rengøringen er i top og en ugentlig rengøring kan beløbsmæssigt rummes indenfor skattefradraget for min kone og jeg på årsbasis :-)

Pålidelig rengøring

Jeg har i lange perioder haft den samme rengøringsassistent, hvilket jeg sætter pris på.

Firmaet aflyser ikke rengøring - det er vist kun sket 1 gang på næsten 3 år.

The service is acceptable, but there is loads of room for improvement

At the beginning it was difficult to make an arrangement, cause cleaning service would come to clean during working hours, and requested cash payments. This has been however solved and now I would just wish the regularity of cleaning would be better. The quality has dropped since the first time around a year ago. Only glass part of window is being cleaned, the same incomplete way as it's done in public places like Metro stations. The frame is untouched, and if there are spider nets on windows, they are left untouched as well, which makes impression of dirt. The worst experience I had was that cleaners have completely ruined my flowers, planted just few days before the last service. They have stepped all over it again and again, and the flowers are ca 2 meters away from the window, so there is enough room not to step on them.

De er gode til at gøre rent, assistenterne fra A+Perfekt Service

Det er en fornøjelse at komme hjem til en ren og velduftende lejlighed, hver gang assistenten fra A+Perfekt Service har været der.

Ulla Groth

rod i kalender men ok rengøring

Har brugt dem i et par år, har dog flere gange oplevet at de ikke har styr på deres aftaler, da de fast skal komme hver 3. uge, og dette burde ikke være så svært at have indtastet i en kalender, men jeg har flere gange måtte ringe og spørge hvorfor de ikke er kommet. Plus afsendelse af regninger har også valgt dem store problemer, så man enten får regninger for forskellige uger, eller en al for stor regning, hvor de har skrevet ugentlig rengøring på. Dog har de undskyldt hver gang, og sendt nye regninger. De skal dog heller ikke lave flere fejl, for der er andre udbydere af rengøring, og de burde tage deres klienter alvorligt, da der er konkurrence på området. Har dog ikke været fejl de sidste 2 måneder.

God og pålidelig rengøring

Kommer altid og gør godt og grundigt rent.

Grundig, og eventuelle problemer hurtigt løst

Vi har brugt perfekt service i ca tre måneder of nyder virkelig at komme hjem til et helt rent og pænt hjem hver 14. dag. Et er altid gjort grundigt, og de enkelte par ting jeg ikke har været helt tilfreds med, er blevet udredet uden problemer. D har ind imellem lidt rod i deres mails men de klarer den altid fint. Jeg vil anbefale dem til alle der gerne vil have god rengøring hjemme hvor priserne også er ok. De er omkring 100 kr billigere per gang end alle andre firmaer jeg kontaktede til at starte med.

Flot rengøring af flinke folk.

Vi har fået gjort flot rent for små penge af venlige mennesker. Men vi har også brugt urimelig lang tid på at få korrekte regninger fra Perfekt Service. Det er nu endelig løst.

Meget tilfredsstillende service og konkurencedygtig pris

A+ Perfekt Service lever fuldt op til aftalen og mine forventninger. Desuden har jeg fået udført et par ekstra opgaver udover det aftalte. Ved salget fik jeg en klar og let forståelig information om hvad min rengøringsaftale omfatter. A+ Perfekt Service har mødt op hver gang som aftalt (i modsætning til min tidligere leverandør). Og det er naturligvis en fornøjelse at komme hjem til et rent hjem efter rengøringsservicen. I øvrigt har jeg sammenlignet og bemærket at prisen er konkurencedygtig i forhold til lignende service-virksomheder. Jeg kan derfor varmt anbefale A+ Perfekt Service.

Hurtig respons men lidt sjusket rengøring

A+ service er nem og hurtig at kontakte og de svarer hurtigt på mail og telefon. Prisen er fair og de er meget flexible.
Vi lavede en aftale om rengøring kl 11, men rengøringsassistensen kom kl. 8.15 - dette var selvfølgelig en misforståelse og efter en opringning til A´+ fik vi rettet tidspunktet så rengøringen fremadrettet sker indenfor de tidsinterval vi har ønsket.
Efter rengøringen tjekkede vi enkelte steder for at vurdere kvaliteten af rengøringen. Alle guvle skulle vaskes ifølge aftalen, men badeværelses gulvet var ikke vasket. Der skulle også tørres støv af, men et par steder var dette heller ikke gjort. Vi vil tage fat i rengøringsassistenn næste gang hun kommer og forklarer vores ønsker.
Vi håber næste gang er bedre end den første, og har indtil nu mødt stor kundefokus fra A+ service.

A+Perfekt er virkelig perfekt!

Jeg kan kun anbefale A+ Perfekt Services rengøring. Jeg har fået gjort hovedrengøring og er faktisk imponeret over, hvor grundige de var - komfur, ovn, skuffer, ristene på toilet og badeværelse var rengjorte og ryddelige.

Vinduerne var flot pudsede - kun græsset kunne være pænere slået!

Men det er i hvert fald ikke sidste gang, vi benytter A+ Perfekt Service.

Glimrende rengøringsfirma

Jeg kan varmt anbefale firmaet.

Godt

Meget pålidelige indtil videre

Jeg er yderst tilfreds med den rengøring den unge dame foretager.

Gennem uprofessionel men hjertelig rengøring på en ret sjov måde.

Alle intentioner er gode, og rengøringen er ok, men det administrative er et studie i don'ts. Så hvis du selv kan holde styr på dine fakturaer og leve med momentvist svigtende fremmøde og i øvrigt er en tålmodig sjæl, så er A+Perfekt Service et skægt og sympatisk bekendtskab, som ovenikøbet kan hjælpe med at få gjort rent og pudset vinduer etc. Jeg har brugt dem i et par år og kan dermed dokumentere at tilhøre ovennævnte målgruppe.

Kunne ikke gøre det bedre selv

Yderst pålidelig og proper rengøring af engelsktalende personale.

A+ Perfekt Service Details

A+ Perfektservice er din totale serviceordning. Hovedsageligt beskæftiger de sig med privatrengøring, erhvervsrengøring og hovedrengøring, men har også services som have,flytte og indkøbsarbejde, til priser som privat personer kan overkomme.

Visit A+ Perfekt Service

We live here: Peter Fabersgade 1