Phoenixcopenhagen reviews

Phoenixcopenhagen reviews

6.4

God beliggenhed, ikke styr på værelserne

Fik et værelse, med OK indretning - der var alt det man forventer. På badeværelset til gengæld var der ikke tilstrækkeligt vandtryk til at kunne tage et bad. Desværre havde jeg ikke tid til at reklamere og skifte værelse, da jeg var meget sent på den til en aftale.

Rigtig lækkert sted..

Har lige været på weekend med mand og mor på Phoenix Hotel, og det var en god oplevelse, eneste minus var en "feltseng" som 3. Seng på værelset, jeg havde nok forventet et lidt større værelse, da jeg bestilte et værelse til 3 voksne.. Fik dog et sjældent tilbud om at få en suite til.. Kun.. 1500kr ekstra, hvilket vi afslog. Værelset var bestemt rent og lækkert og med et lækkert badeværelse med alt hvad vi behøvede. Personalet var yderst venlige og hjælpsomme. Morgenmaden var helt i top, der manglede absolut intet... Meget lækkert.
Her kommer vi gerne igen, også pga. Beliggenhed.. Meget centralt..
MEN... Brug IKKE parkeringshuset rundt om hjørnet ! Det koster kassen = 114 kr. For 2 timer.. Parker f.eks i Amaliegade, som er tæt på.. Det er gratis om søndagen.

En ko der er malket for meget !

Min kone og jeg skulle tilbringe natten efter vors bryllup i Amalienborg-suiten på Phoenix Copenhagen - et luksushotel i København - ja måske i 1985 da det sidst blev sat i stand. Udover at der hang en fladskærm, bar det bestemt ikke præg af et velholdt hotel - eller suite i det mindste.
5000,- kr for én overnatning i deres fineste suite, i alt ca. 7 timer var vi der, altså rundt regnet 700,- kr i timen.
1. Natbord skulle åbnes, håndtag faldt af - ja okay, det kan jo ske.
2. Meget fint at der var stillet en flaske champagne og et fad med frugt/chokolade op til vores ankomst, men det skal ikke stilles op 3-4 timer før man ankommer, for så står champagnen i 22 grader varmt vand og er ikke specielt interessant, ligesom frugt o.l. er fuldstændigt tørret ind og ikke vækker den store appetit.
3. Jacuzzi - helt sikkert - som ikke var blevet luftet ud i meget lang tid - resultat - der stank af rådent vand (rådne æg) i badeværelset, meget romantisk dagen efter ens bryllup med sådan noget grumset vand og den lugt.
4. Badeværelset generelt trængte til en ordentlig omgang "oppudsning" med alle vandhaner o.l. De var fuldstændig irret, og så generelt ikke ud som man kunne forvente for 5.000,- kr.

Dog skal det siges at morgenmaden var ganske god og der manglede bestemt ikke noget. Det var ligeledes dejligt at kunne nyde det i suiten.

Det virker som om at "koen er blevet overmalket", at man bare propper penge i kassen uden at vedligholde/opdatere faciliteterne.

Jeg skal ALDRIG nogensinde bo hér igen, vi følte os i den grad røvrendt prismæssigt kontra oplevelsen.

Is Phoenixcopenhagen your company?

Phoenixcopenhagen Details

Visit Phoenixcopenhagen