PhoneCare.dk reviews

PhoneCare.dk reviews

9.3

Hurtig og efiktiv

hurtig reparation af telefon til overkommelig pris og en god service

Verdens bedste service

Fantastiske medarbejdere der var venlige til at hjælpe og forstå problemet. Billigt og hurtigt.

Nemt og hurtigt !

Jeg fik repareret min Samsung på en time til en fornuftig pris. Kan varmt anbefale phonecare, og deres super lækre forretning i Næstved. !!

suverænt

Suverænt arbejde, hurtigt og godt udført til det jeg vil sige at være billige penge

FANTASTISK! :) :)

Kanon God service fra gode og kompetente medarbejder.
Hurtig til deres arbejde, og hurtig leveringstid på ting man skal ha lavet.
:) :) :)

Kan varmt andbefale PhoneCare! :) :)

Super professionel service på kort tid til den rigtige pris

En iphone 4 med smadret forside og bagside blev til en fuld farve konvertering og en iphone, som nu har sit helt personlige look på under 2 timer. Jeg kan på det varmeste anbefale butikken som yder god, hurtig service optik en god pris.
Tak for et helt nyt personlig look og liv til min telefon - det er som at have fået en helt ny.
Per Nielsson

Bedre service findes ikke.

Fantastisk personale og su venlige priser!
Lækker stor butik man føler sig velkommen i :-)

det eneste rigtige!

PhoneCare er uden tvivl det eneste sted jeg nogensinde vil få lavet min telefon!
Fantastisk personale og service, og man bliver altid mødt med et smil!

Utrolig hjælpsomhed, kompetence og pris

Tabte mobilen fredag aften, farverne på skærmen så lidt sløje ud og lørdag morgen var de helt væk - altså på nær farven sort! Shit.
Søgning på nettet, mails af sted (ku jo ikke ringe), fik svar, og nogle mails senere var aftalen klar. En times køretur til Næstved, ankomst et kvarter før lukketid.
Et kvarter efter lukketid ku jeg hente en repareret mobil hos 3 smilende mennesker, selvom jeg havde forsinket deres weekend med 15 minutter. FLOT
Ydermere var reparationen billig.
Varmeste anbefalinger fra
jørgen

Kundeservice der holder!

Super flot butik i hjertet af Næstved.

Venligt personale - tjek!
God og hurtig service - tjek!
Overkommelige priser - tjek!

Der er ikke noget at sætte en finger på :-) Og så er der tilmed studierabat - ja tak!

Who cares? Phonecare!

Fantastisk god butik, med super flinke medarbejdere. Priserne er overkommelige og det virker bare!!

Thumps up!

Super dejlig hurtig service.

Flot ny butik, de er gode til at få en til at føle sig velkommen. Det går altid rigtig hurtigt når vi indleverer mobiler :-)

Super god service!!

Man kan altid komme ind med sin mobil og vi finder altid en løsning til billige penge. :-)

Super professionel og gennemført service. Kan klart anbefales

Skulle have repareret fronten på min LG Optimus G E975. Den blev repareret så hutigt som man kan forvente af en sendesag og 2 dage senere havde jeg min telefon igen! Da det viste sig at det var fejl i skærmen, fik jeg tilsendt en fragtlabel så jeg kunne sende den tilbage uden omkostninger. Denne gang beholdte de telefonen et par ekstra dage for at tjekke at den var i orden, hvilket er helt fair.
Jeg er helt igennem tilfreds med den gode service og den lave pris :-)

Hvis der var 6 stjerner havde Phonecare da også fået det!

Jeg tog bilen fra Vordingborg og kørte til Næstved Phonecare med to smadrede iPhones.
Det er godt nok længesiden jeg er blevet taget så godt imod i en forretning og så var den endda under ombygning. Det passede lige med at jeg kunne drikke en kaffe længere nede af vejen inden de begge var færdige. Begge iPhones er i den fineste orden og så var det i virkeligheden ganske billigt i forhold til så mange andre steder!
Et professionelt stykke arbejde inden for retfærdighedernes prisgrænse!
Tusind tak for servicen!
De kan stærkt anbefales!

God vejledning og hurtig rep.

Jeg har tidligere fået skiftet glas på min iPhone 4, hos en der ødelagde telefonforbindelsen. Jeg kontakter derfor Phone care, da de virker mere professionelle. Vi mailer først sammen. De giver udtryk for, at hvis fejlen er deres, er der garanti på deres arbejde. Jeg bestiller en tid online. Jeg indlevere telefonen og får en god betjening. Efter en time er telefonen færdig. Dejligt, ikke mindst når man ikke bor lige side om side.

kundeservice

jeg var nede og få skiftet både for og bagside på min iphone 4 og kom hjem og fandt ud af at den ikke virkede som aftalt men havde mistet min kvittering og tænkte "surt" men de var så flinke at forbarme sig over mig trods den manglende kvittering....så kanon. det er hvad man kalder kundeservice...super forretning..

Hurtig og effektiv

Vi havde onsdag morgen et kritisk uheld med vores iPAD 3, hvor en tung lysestage væltede ned over den, knuste glasset og bukkede metalbasen, hvor ladestikket sættes ind. Onsdag eftermiddag blev den indleveret til PHONECARE, der beså de omfattende skader og til vores overraskelse meddelte at vi kunne hente den i dag fredag kl. 1500 samt oplyste prisen for reparationen.

Godt frokosttid ringede de uopfordret fra PHONECARE og bekræftede, at iPAD'en ville være færdig til det aftalte tidspunkt.

Vi trådte ind ad døren kl. 1505, fik iPad'en, der så ud som ny, udleveret, betalte det aftalte beløb og forlod igen butikken kl. 1508.

Alt blev som aftalt og vi er lidt imponerede over, at man endda uopfordret ringede og bekræftede, at iPAD'en kunne afhentes til det aftalte tidspunkt.

. . . . . derfor maks. (5) stjerner herfra.

Super service!

Fantastisk service, hurtigt, billigt og nemt !

PHONECARE Details

Visit PhoneCare.dk