Photoflash reviews

Photoflash reviews

4.8

Fotograf gået under jorden. Gavekort udløbet, da det ikke var muligt at få kontakt. 900 kr SPILDT!

Har igennem tre måneder prøvet at få fat i fotografen i Photoflash, for at aftale en tid til fotografering. Via sms, telefon omkald, besked på telefonsvaren, kontakt via hjemmeside, kontakt til "telefon-passer". Forgæves!! Telefonpasseren foreslog at jeg mødte op på privatadressen 10, 2100 Kbh Ø. og indkassere mine penge eller politianmelde fotografen. Jeg overvejer lige situationen.
Kan det passe at ens penge bare er tabt, når man i god tid prøver, at få fat i fotografen for at få en tid, og det ikke lykkes?
Kan på INGEN måde anbefale photoflash.

Gå udenom

Jeg har 04.10 bestilt lys og betalt via Paypal, der tilbageholder betalingen så oprettelse af twist kan ikke ske. De svare ikke på mail eller telefon så vil gå en stor bue udenom en anden gang.

Anulleret ordre

Bestilte Flash Gels. Efter en uge ringede jeg ind, for at finde ud af, at der ikke var nogen vare på vej og måtte få annulleret ordren. Har dog endnu ikke modtaget en skriftlig bekræftelse på annullering. Kunne høre at der blev blev hældt vand ud af ørerne med en container, der hang fast et eller andet sted. Tjekkede først efterfølgende anmeldelser på Trustpilot - og kan se at det er kørt helt skævt for butikken, det sidste halve til hele års tid. Jeg ville nok desværre gå uden om dette firma.

Advarsel - leverer ikke varen - dybt upålideligt og uprofessionelt.

Jeg bestilte den 10. august 2013 en taske til mine fotostativer. Den 11. 08. modtog jeg en ordrebekræftelse med order nr. etc. Alt i orden.
Hørte derefter INTET fra Photoflash. Den 1. september rykkede jeg for yderliger oplysninger og bad om at få oplyst, hvornår jeg kunne forvente tasken tilsendt. Hørte absolut INTET.
Rykkede den 11. september for svar. Har INTET hørt fra dette højest uprofessionelle og upålidelige firma.

Uprofessionelt og ringe service!

Havde bestilt varer, skulle havde haft levering efter 3-5 dage... har ventet og venter stadig. Ingen svar på mails. Jeg har haft telefonisk kontakt med en Lars, der ikke kan gøre noget uden en "Anders", der aldrig vender tilbage. Har d.d. anulleret min ordre og bedt om bekræftelse på mail... -igen, er det kun "Anders" der kan gøre dette.
Så venter på om bekræftelse på anullering kommer. Skod firma, der på websitet har gode varer..men rod i baglandet.

Jeg vil klart handle et andet sted...medmindre du vil tage kampen op!

skodbutik

de svarer ikke på mail eller telefon.
Har ventet på mine varer i to måneder - men de har trukket pengene ! (hvilket vist ikke er lovligt)
Er ked af at skulle skrive her men køb et andet sted !

Aldrig aldrig mere...

Denne webshop kommer jeg aldrig til at handle hos igen, jeg har givet helt urimelig lang tid og antal muligheder for at rette op på rigtig mange ting der ikke har været i orden. Denne slags anmeldelser ligger ikke til min natur, men jeg må forsøge at undgå andre fotointeresserede ryger i det samme cirkus... Bare totalt for ringe Anders - håber du nød din ferie....

Stadig ingen vare efter en måned, samt manglende info. fra virksomhed

Den 7 maj. bestilte jeg et produkt via hjemmesiden, der stod på siden at produktet ikke var på lager derfor var der 4-5 hverdages lev. tid. Dette var fint nok, da jeg ike skulle bruge produktet her og nu. Efterfølgende har jeg skrevet en mail til virksomheden, hvor jeg bad om en forklaring på manglende levering. Da vi nu var gået et godt stykke over den oplyste levering. Ingen svar på min mail. Jeg oprettede efterfølgende en tråd på facebooksiden Danske Fotografer, og her kom der svar fra ejer indenfor en time. Jeg fik oplyst at der var problemer med lev. og jeg kunne forvente at levering sidst på måneden. Nu er vi så i måneden efter og jeg har stadig hverken hørt fra virksomheden eller modtaget mine bestilte vare. Det mindste man kan forlange som kunde hvis ens vare er udslogt, er løbende info. omkring levering. Særligt når den nye oplyste leveringsfrist ikke er blevet overholdt. Så ville det være på sin plads at kontakte kunden igen. Jeg er indtil nu dybt skuffet over min "handel" med Photoflash. Nu afventer jeg besked på om min handel er aflyst, eller om jeg får mine vare i år.

Dårlig og langsom betjening - har derefter sendt retur uden at få pengene

Nu har jeg ventet 10 dage på min bestilling, og der står stadig "i gang". Jeg har skrevet til dem uden svar, og synes det er decideret dårlig service.
Da jeg endelig fik varen. levede varen ikke op til hvad jeg havde forventet, jeg sendte retur og har stadig ikke modtaget pengene og de vil ikke tale med mig.

Fantastisk - ikke mindre end fantastisk

Som håbefuld amatør, er det fantastisk at komme i Anders' kyndige, dygtige og positive "hænder".

Når man ved mindre end ingenting er det en uoverskuelig opgave at købe kamera, stativ, tricker, lamper, softboxe....... alt muligt. Men Anders er ret fantastisk i hele processen. Fik kendskab til Anders gennem Jan Hansen og han har virkelig levet op til alle mine forventninger..... Tak :)

Super service og fine priser

Nu har jeg handlet hos Photoflash en 6-7 gange og servicen har hver gang været til fem stjerne...både før-, under- og efter købet. Ligeledes er priserne yderst fornuftige!

Har desværre haft gentagne problemer med mit D600 og nu har indehaveren, Anders, selv haft fat i Nikon for at finde en løsning på problemet.
Det kalder jeg super god kundebetjening!!!

Lækker butik :-)

Helt sikkert mit foretrukkende sted når der skal handles kamera-udstyr samt tages billeder. Gode priser, venlig service og imødekommenhed - Det er den slags der gør, at man handler sådan et sted :-)

Kanon service og produkter!

Jeg har nu handlet en del gange hos PhotoFlash og må indrømme at jeg er virkelig imponeret. Jeg har selv en forholdsvis stor erfaring både som e-handler og e-leverandør igennem tidligere jobs og PhotoFlash rammer plet.
Det kan godt lyde lidt rosenrødt, men hvis I kigger på min TrustPilot historik, så vil I se at jeg normalt er yderst kritisk og krævende. Derfor håber jeg virkelig at folk vil benytte PhotoFlash da man ikke bliver skuffet.
Helt konkret så har jeg altid fået varerne dagen efter, der har været solide tilbude hele året, produkternes kvalitet er i top i forhold til prisen og kundeservicen er tilgængelig og præcis.

Perfekt handel, og hurtigt svar på vare med fejl

Købte hos Photoflash, men opdagede jeg manglede noget i min order, fik det tilføjet nemt og hurtig ved at skrive til dem. Var så uheldig at få en pære, som som sprang ved første brug, her fik jeg besked på at en ny bliver sendt dagen efter, jeg forlanger ikke mere, af nogen butik, mere end god service :o)

Super hurtig ekspedition - varen iorden.

Vil klart anbefale Photoflash. Hurtig ekspedition og en mindre fejlleverance blev klaret hurtigt.
God kommunikation til og fra Photoflash gennem hele forløbet.

Snyd og Bedrag: Photoflash arrangerer selv sine anmeldelser

Photoflash vildleder sine kunder gennem selv at arrangere sine anmeldelser og giver dermed ikke bare dårlig men decideret misvisende service - information. I photoflash har fra 2. maj 2011 til 24. oktober 2011 ca 1/2 år 11 anmeldelser her på Trustpilot. Den første og sidste virker realistiske med en 4 stjerner og en 5 stjerner. Men pludselig fra 13. - 20. september vil i have gang i anmeldelserne og får arrangeret 9 anmeldelser på en uge, mens i altså har 11 på et halvt år i alt incl de 9 som i selv har arrangeret. Altså i har reelt 1 anmeldelse hver 3. måned i denne periode, bortset fra lige i denne uge i september, hvor i pludselig får 9 anmeldelser og alle perfekte med 5 stjerner - Det virker fuldstændig arrangeret af jer og jeres bekendte - venner og familie og er desværre meget undergravende for det, der skulle være et såkaldt neutralt anmeldelsessystem her på Trustpilot.
photoflash.dk

Reply from photoflash.dk

Hej Karsten Jensen

Det er såmænd ganske naturligt. Når man tilmelder sit firma til Trustpilot, får man en mail fra trustpilot, hvor man skal indsende mails på de kunder man har haft indtil den dag. Trustpilot sender så mail ud til samtlige, for at hjælpe en igang.
Så nej vi har ikke haft hverken venner eller familie til at skrive her. Vi sætter faktisk en ære i kundeoplevelsen.
Ps hvis du undre dig over, hvorfra vi har dit navn. Så bliver dette også tilsendt os fra Trustpilot.

Mvh Anders

Pakken kom som bestilt, godt pakket ind osv. spot on.

"Lidt for" Hurtig betjening :-)

Jeg har haft en fin fornemmelse af handlen hos Photoflash.
Eneste negative jeg kan komme på, er at da jeg fandt ud af at jeg også skulle have haft et stativ med, havde de været så hurtige at varen var afsendt :-)

Hurtig

hurtig og god levering

Sjældent set så godt

Jeg er bestemt ikke færdig med at handle hos Photoflash!

Jeg bestiller en octabox med dertilhørende holder hos Photoflash. Kort efter (dagen efter!) modtager jeg varen men finder ud af jeg har fået bestilt den forkerte. Sender derfor en mail og blive ringet op 10 minutter efter, hvor Anders fra Photoflash hjælper mig videre til den octabox jeg skulle have haft i stedet. Dagen efter bliver min nye octabox så afsendt fra Photoflash og jeg smider straks den forkerte octabox tilbage til butikken.

Dagene går og jeg kan ikke forstå at min vare ikke er dukket op! Jeg ringer så igen til Photoflash hvor jeg fortæller min sag, og stort set uden tøven sender de en ny afsted til mig! Dét er ****** god service! Den modtager jeg så dagen efter og alt er godt :)

Til jer der læser dette kan jeg varmt anbefale photoflash, de har en service som er længder bedre end de fleste foto-webshops derude.

Mange hilsner en MEGET tilfreds kunde.

photoflash.dk Details

Visit Photoflash